The Secret World, jedan od najperspektivnijih MMO naslova ove godine nije uspio polučiti komercijalni uspjeh, unatoč relativno pozitivnim kritikama i dojmovima
The Secret World prodan je u tek nešto više od 200.000 primjeraka, a to je za jedan MMO vrlo, vrlo malo. Tim više što igrači kupljeni proizvod moraju nastaviti plaćati kroz mjesečnu naknadu, a broj pretplanika obično pada već nekoliko tjedana po izlasku većine MMO-a. Nažalost, publika nije prepoznala Funcomovu ambiciju da ponudi MMO koji je drugačiji, kako settingom tako i mehanikom.
Zbog svega toga Funcom je bio prisiljen otpustiti čak 50% svih zaposlenika, a nedavno je bez posla ostao i Martin Bruusgaard, lead designer na igri.
Ipak, Funcom objašnjava da se radi o racionalizaciji troškova i kako će novi sadržaji za igru nastaviti dolaziti na mjesečnoj bazi, no veliko je pitanje koliko The Secret World može izdržati prije prelaska na free-to-play model i koliko može izdržati – uopće.
Drugi po redu mjesečni sadržaj postati će dostupan za samo nekoliko dana;
Dakako, utjecaj na ovako porazne rezultate ima i vrlo skori izlazak 'Mists of Pandaria' ekspanzije za World of Warcraft te izlazak Guild Warsa 2 koji zasad kupi izvrsne dojmove.