Nakon što nas je Witcher prije tri godine totalno omađijao, za početak one sljedeće sprema se njegov nastavak
Prije tri godine svijet fantazijskih RPG-a potresla je jedna divna igra. Da, govorimo o prvom Witcheru; neočekivano dobrom naslovu poljskih programera koji je svim zapadnjacima pokazao kako se rade prave fantazije. Njegovi autori jučer su pak ekskluzivno potvrdili da rade na novom nastavku! Stoga smo vrlo sretni što vam možemo dati lagani uvid u Witchera 2 koji već po prvim dostupnim materijalima izgleda daleko bolje od originala. Dvojku i dalje radi tim CD Projekt Red, a igra će i dalje biti temeljena na novelama stanovitog poljskog autora Andrzeja Sapkowskog. Za neupućene - Andrzejeve fantasy novele govore o jednom mračnom svijetu u kojemu se ljudi, vilenjaci i patuljci mrze i preziru te spletkare jedni protiv drugih. A upravo će spletkarenje pokvarenog vilenjaka Lorvetha i misterioznog čovjeka znanog samo kao Kinglsayer biti okosnica nove igre.
Witcher 2 će započeti tamo gdje je prvi dio stao te ćete opet voditi junaka Geralta koji će se uplesti u konspiraciju vezanu uz ubojstvo kralja. Toliko informacija o priči, jer u našoj poslovičnoj maniri ne želimo odavati nikakve spoilere. No zato vam možemo reći pomoću čega će se radnja odvijati. Prvenstveno pomoću vrlo zanimljivog sustava dijaloga. Kao i prije, Witcher će imati tzv. tempirane dijaloge u kojima morate u određenom vremenu izabrati odgovor ili će igra automatski odgovoriti po defaultu. Međutim, grane razgovora sada će biti još različitije te imati još veći utjecaj na razvijanje radnje i questova. Također, vaši suborci će se non-stop ubacivati u razgovore te će navodno imati vrlo izražene i nezavisne karaktere.
Nadograđena je i borba. Garetha ćemo sada gledati iz nešto veće blizine, jer je kamera postavljena tako da do izražaja dođe veća brutalnost igre. Borba će biti i puno fluidnija te brža. Npr. bez problema ćemo napraviti dva-tri brza zamaha te ih u combo stilu završiti teškim napadom. Vratit će se i borbene poze, samo što ćemo sada koristiti različite udarce iz različitih poza u svakom mogućem trenutku. Drugim riječima, neće biti potrebno ručno odabrati pojedinu pozu da bismo iskoristili neki njezin specifični potez. Sve u svemu, naglasak na akciji i efektnim spellovima bit će veći nego prije, ali to ni u kojem slučaju ne bi trebalo poglupiti igru. Smatramo da će se pomoću ovoga Witcher 2 probiti do još većeg broja igrača. Podsjećamo, prvi dio je samo na PC-ju prodan u nekoliko milijuna primjeraka.
Vratit će se i romansa! Međutim, i ona je totalno promijenjena te je Witcher sada u stanju 'bariti' mnoštvo ženskih likova pomoću dijaloških opcija i povremenih davanja darova. Ako u tome uspije, otključat će se romantična sekvenca! Npr. saznali smo da će jedna čarobnica čarolijom skinuti svoju odjeću i pozvati našeg momka da joj se pridruži u jezeru. Normalno, nakon toga slijedi fade to black te sretna lica naših golupčića. Kao što možete vidjeti u foršpanu, grafika više nema veze s prvim dijelom. Engine je drastično optimiziran i ušminkan, pa će Witcher biti pravi raj za oči. A sada nešto interesantno: Witcher 2 se prvenstveno razvija za PC, dok je verzija za Xbox 360 još vrlo upitna. To je odličan podatak koji garantira da ova igra, baš kao ni recentni Metro 2033, neće imati previše konzolaških kompromisa. Brusite svoje mačeve i učite spellove te očekujte dolazak Witchera 2 na početku 2011. godine.