Tijelovsku misu u zagrebačkoj prvostolnici predvodio je danas mons. Lovro Cindori, podsjetivši kako je blagadan Tijelova veličajni dan u Crkvi, odnosno blagdan kojim se slavi ono što blagoslivljamo na oltaru
Tu tajnu ne možemo očima vidjeti ni umom obuhvatiti, rekao je, dodavši kako je čovjek samo vjerom može dosegnuti.
Podsjetio je kako su krvne žrtve iz Staroga zavjeta bile slika onoga što će doći kad se ispuni vrijeme, a ono se ispunilo, kako je rekao, kad je Bog odabrao Blaženu Djevicu Mariju da bude majkom najčišćega i najsvetijega.
'Tada se rodio Bogočovjek koji čisti grijehe svijeta', istaknuo je, dodavši kako je Djevica Marija postala majkom ljudskoga roda.
Napomenuvši kako je Isus Krist ljubav i žrtva, mons. Cindori je ocijenio kako se samo ljubavlju križevi mogu podnositi. Istaknuo je također kako je posljednja večera Isusova tajna ljubavi, na kojoj je kruh i vino kao znakove okrjepe i prijateljstva proglasio svojim tijelom i krvlju.
Čineći ovo u spomen Kristu omogućava se vjernicima sjedinjenje s Isusom Kristom, podsjetio je, dodavši kako se euharistija prinosi Bogu do kraja svijeta.
U Katoličkoj crkvi od 13. stoljeća postoji blagdan kojim se slavi uspomena ustanovljenja euharistije na Veliki četvrtak. Slavi se uvijek u četvrtak poslije Presvetog Trojstva. Blagdan Tijelovo uvodi se u Njemačkoj još 1253. godine, a papa Urban IV. uvodi 1264. taj blagdan u cijelu crkvu. U većim zemljama vjernici već u 14. stoljeću oduševljeno prihvaćaju tijelovsku procesiju u kojoj se Presveto tijelo nosi u pokaznici. Prva tijelovska procesija bila je u Koelnu između 1274. i 1279. godine.
Štovanje Presvetog oltarskog sakramenta razvilo se još u 12. stoljeću. Vjernici su častili Kristovu nazočnost u posvećenoj hostiji. Kršćani onog vremena imali su veliku želju za gledanjem posvećene hostije. Smatrali su da gledanjem posvećene hostije biva isti učinak kao i pričešćivanjem. Tako je ta želja za gledanjem Presvetog u misi dovela do podizanja posvećene hostije. Svetkovina Presvetog tijela i krvi Kristove svetkovina je sakramenta u kojem se na nevjerojatan i neopisiv način daruje Božja ljubav i milosrđe.