DIREKTOR ROVINJSKOG FESTIVALA

Tomo Ricov: Ovo će biti najbolji Weekend dosad!

29.08.2014 u 07:00

Bionic
Reading

Najveći regionalni festival komunikacija, Weekend Media Festival (WMF), održat će se sedmi put od 18. do 21. rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Po čemu će ovaj festival biti drugačiji od prethodnih, koje su najveće kvalitete festivala i koje se zvijezde očekuju, otkriva za tportal njegov direktor Tomo Ricov

Po čemu je ovogodišnji WMF drugačiji od prethodnih?

Glavne stvari su uvijek iste: odlična inspirativna predavanja i paneli vodećih svjetskih i regionalnih komunikacijskih stručnjaka, vrhunski networking i neumjerena zabava. Svake godine ima i nešto novo - novi vizualni identitet, uveli smo još jednu dvoranu kako bismo mogli smjestiti sav program, više radionica, predavanja i panela. Vjerujemo da najveću vrijednost Weekendu daje njegovih 4.000 sudionika iz Hrvatske, regije, Europe i svijeta, s obzirom da ga svojim druženjem u opuštenoj atmosferi pretvaraju u mjesto na kojem se sve češće sklapaju značajni poslovi u komunikacijskoj industriji. Upravo taj element našeg festivala čini ga bitno različitim od ostalih sličnih događanja.

Na čemu će biti naglasak? Novinarstvo ili marketing i PR?

Pokrivamo sva područja komunikacijske industrije, medija i biznisa tako da nema dominantnog područja na festivalu. Ponuda sadržaja iznimno je velika, ali poanta Weekenda i nije u tome da svi sve vide, nego da možete izabrati ono što vam je najzanimljivije. Svatko može izabrati svoj Weekend, kreirati vlastito iskustvo, personalizirati festival.

Jeste li već 'umorni' od festivala; mislite li da ste možda 'dosadili' publici? Hoćete li mijenjati koncept?

Umorni svakako nismo, a strah da ne dosadimo sili nas da stalno radimo na unapređenju festivala. Imam snažan osjećaj da će ovo biti najbolji Weekend d sad. U zadnjih godinu dana u komunikacijskoj industriji otvoreno je mnoštvo novih tema, pokrenuti su novi projekti, neki trendovi postali su rašireni, a neki novi tek se pomaljaju. Sve su to uzbudljive teme o kojima će se raspravljati i formalno i neformalno. Razmjena ideja uvijek rađa nove ideje, a na Weekend dolaze ljudi kojima ideja sigurno ne nedostaje.

Koje su najveće kvalitete ovog festivala?

Najbolji regionalni networking, dobra 'muvaona' na kojoj se mnogi kreativni ljudi povezuju te iz čega nastaju odlični projekti. Posjetitelji se vraćaju inspirirani i 'nabrijani'. Ponosimo se, naravno, i zabavnim dijelom programa, što nas također izdvaja i po čemu često ostajemo u najduljem sjećanju sudionika. Izuzetno nam je važna i lokacija na kojoj se Weekend održava. Rovinj je kao turistička destinacija u velikom usponu, uvijek popularan među gostima iz regije, sve popularniji i u svijetu, a stara Tvornica duhana pomalo je neobičan, ali, pokazalo se, idealan prostor za ovakvo okupljanje.

Koje zvijezde možemo očekivati na WMF-u?

Ne razmišljamo u kategorijama zvijezda, ali sigurno će svima biti zanimljivo čuti predavanje Scotta Morrisona, koji je sudjelovao u oblikovanju Nikeovog Just do it, kao i prvo gostovanje vlasnika Pinka Željka Mitrovića na festivalu. Marketingaši će se, uvjeren sam, u velikom broju okupiti i na predavanjima Christiana Kurza iz Viacoma i Christophea Morinea iz SalesaBraina, a medijima će atrakcija biti paneli na kojima će se govoriti o sadašnjosti i budućnosti novinarstva.

Pričalo se dosta o tome da će internetski mediji 'pojesti' tiskane medije, međutim to se nije dogodilo i vodi se svojevrsna 'mrtva utrka'. Kakvo je vaše viđenje?

Nitko neće pojesti nikog, jer tradicionalni mediji se mijenjaju i transformiraju pod utjecajem digitalnih medija. Međusobno se prožimaju, a u konačnici će uvijek kvaliteta sadržaja odlučivati o preživljavanju i uspjehu. A što to znači kvalitetan sadržaj i kako doći do njega - i o tome ćemo, naravno, govoriti na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu. Svi komunikacijski putovi u rujnu vode u Rovinj.