komunikacije i mediji

'#Živio život' - u Rovinju počeo 14. Weekend Media festival

24.09.2021 u 15:13

Bionic
Reading

Pod sloganom "#Živio život" u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju u petak je počeo 14. Weekend Media festival koji je nakon jednogodišnje stanke zbog pandemije, ponovno okupio vodeće domaće i svjetske stručnjake iz područja komunikacija i medija.

"S veseljem možemo reći da je konačno počeo Weekend u koji smo uložili jako puno truda, energije, vremena, kako bi on ove godine bio najbolji do sada. Iza nas je više nego izazovna i zahtjevna godina i ovim Weekendom smo željeli naprosto poslati snažnu poruku kakvu uostalom i nosi naš slogan. Već sada možemo reći da je odaziv sudionika iznad svih očekivanja", izjavio je novinarima direktor festivala Tomo Ricov.

Ovog vikenda u Rovinju će se okupiti više od stotinu predavača i panelista od kojih svatko donosi neku zanimljivu temu i svoje iskustvo iz različitih segmenata poslovanja i društvenih područja. Među ostalima, Ricov je najavio dolazak Peta Radovicha, nagrađivanog sportskog producenta, Ivana Burazina iz Infobipa, glumca Gorana Bogdana, proslavljenog sportaša Ivicu Kostelića i druge.

Govoreći o posebnosti rovinjskog Weekend Media Festivala koji iz godine u godinu okuplja sve veći broj vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka kazao je kako je to zasigurno širina tema i gostiju.

Pod sloganom "#Živio život" pripremljen je bogat program pomno odabranih tema i sudionika, koji će svojim znanjima i iskustvima donijeti zanimljivu novu perspektivu na brojna pitanja od javnog interesa. Neke od tema ovogodišnjeg festivala su influenceri, renesansa PR-a, umjetna inteligencija, revolucija gaminga, uloga festivala u brendiranju destinacija, komercijalizacija književnosti, naplata print sadržaja, revolucija videa, sport kao reality show, eksplozija serija u regiji te medijske preference novih generacija.

Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga
  • Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga
  • Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga
  • Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga
  • Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga
  • Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga
    +9
Weekend Media Festival, panel Pružatelji telekomunikacijskih usluga Izvor: Pixsell / Autor: Marin Tironi/PIXSELL

Pandemija pospješila širenje influencer marketinga

Prvu panel raspravu na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u dvorani Vikend otvorili su poznati svjetski putnik, poduzetnik i bloger Kristijan Iličić, influencerice Ella Dvornik, komunikologinja Erna Saljević te poznati TikToker Dario Marčac. Oni su raspravljali na temu "Influenceri - trgovci utjecajem", 'otkrivši' tajne influencer marketinga koji se, kažu, sve više razvija i na ovim prostorima.

Iako su mnogi još uvijek skeptični prema influencer marketingu, činjenica je da je on jedan od najnovijih trendova koji se širi brzinom munje, istaknuto je tijekom rasprave u kojoj je naglašeno kako su društvene mreže influencerima otvorile put ka ostvarenju cilja, a to je živjeti od posla koji ih ispunjava i usrećuje, a ujedno osigurava stabilnost i sigurnost.

Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem
  • Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem
  • Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem
  • Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem
  • Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem
  • Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem
    +6
Weekend Media Festival, panel Influenceri – trgovci utjecajem Izvor: Pixsell / Autor: Matija Habljak/PIXSELL

"Takav spoj profesionalnog zanimanja i hobija nerijetko izaziva negativne komentare, ali očigledno je da su se mišljenja različitih javnosti o influencerima promijenila tijekom turbulentnog covid razdoblja. Najveća prilika se otvorila za vrijeme pandemije. Sadržaj na društvenim mrežama se konzumirao više nego ikada", istaknuo je Iličić. 

Dario Marčac sa svojih 700 tisuća pratitelja složio se da je njegov posao na najbrže rastućoj platformi TikTok zasjao zbog epidemiološke situacije te da je on dokaz da u svakom zlu postoji nešto dobro.

"U doba korone, ova industrija je procvjetala. Ljudi su tražili novi sadržaj, nisu više samo tinejdžeri pratili TikTok, već i starija ekipa", zaključio je Marčac.