Tvrtka LTH Alucast u petak je u Čakovcu otvorila novi, 35 milijuna kuna vrijedan pogon, a tom je prigodom međimurski župan Matija Posavec istaknuo kako je Međimurje dokaz da je Hrvatska spremna za automobilsku industriju
LTH Alucast je jedna od proizvodnih tvrtki iz grupacije LTH Castings iz Slovenije, čiji je prosječni godišnji prihod viši od 300 milijuna eura. Među najmodernijim je visokotehnološkim ljevaonicama tlačnog lijeva aluminija u Europi i zapošljava više od 3000 ljudi. Razvojni su parteri svjetskim proizvođačima automobila, poput Mercedesa, BMW, Audija, Volkswagena, itd.
Investicijom u Poslovnom parku Međimurje, koja uključuje automatiziranu strojnu opremu za realizaciju novih projekata na području e-mobilnosti, povećani su proizvodni kapaciteti tvrtke za dodatnih 3.400 četvornih metara, na ukupno 10.000 kvadrata, a najavljena su i daljnja ulaganja i širenje proizvodnih i skladišnih kapaciteta.
Župan Posavec naglasio je kako će otvorenje nove proizvodne hale utjecati na pozitivnu gospodarsku sliku Međimurja, smanjiti nezaposlenost i potaknuti izvoz.
"Ranije sam govorio da imamo potencijal za automobilsku industriju, danas to stvaramo na najbolji mogući način. Oni su krenuli prije nekoliko godina s jednom tvornicom, danas već grade treću u Poslovnom parku Međimurje", rekao je Posavec.
Najavio da će Poslovni park biti gospodarska zona u srcu Međimurja, za proizvodnu djelatnost, uz podršku dva međimurska znanstveno-istraživačka centra.
Direktori LTH Alucasta Tomislav Tot i Tadej Muhič naglasili su da je LTH Alucast pouzdan partner najrespektabilnijim imenima u automobilskoj industriji.
Muhič je istaknuo da snažno prate transformaciju autoindustrije koja se u posljednje vrijeme elektrificira.
"Kontinuirano ulažemo u nove tehnologije, strojeve i naprave. S tim novim projektima i investicijama osiguravamo razvoj naše lokacije i raste potreba za novim radnim mjestima do 50 ljudi godišnje", rekao je Muhič.
LTH Alucast u kategoriji je najbrže rastućih tvrtki u Međimurskoj županiji.
Tot je istaknuo kako - "Lijevamo budućnost" nije slučajno njihov slogan.
"Radimo i za druge koncepte koji će tek izlaziti u budućnosti, u idućim mjesecima i godinama, stoga se ponosimo biti dijelom moderne, inovativne, zelene i održive budućnosti", poručio je.