PROFITIRALI SVI, PA I HAJDUK

'Ultra' ostaje u Splitu do 2022. godine

06.07.2017 u 15:28

Bionic
Reading

Neposredno uoči početka petog izdanja Ultra Europe festivala, koji će se od iduće srijede punih sedam dana održavati u Splitu i na otocima Braču, Hvaru i Visu, objavljena je spektakulrana vijest: festival ostaje u Splitu i idućih pet godina, sve do 2022. godine

Organizatori su potvrdili da su postigli dugoročni dogovor s Gradom Splitom  i Hajdukom, a po svemu sudeći u priču će se, nakon što isplativost ove manifestacije potvrde studije, snažnije uključiti Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica.

'Ultra Europe može biti jedino ovdje, Split i Hrvatska to zaslužuju. Vlasnici licence osjetili su gostoljubivost građana', kazao je organizator Joe Bašić u ime tvrtke MPG Live.

Bašić je u Splitu organizirao prvo izdanje festivala još 2013. godine, nakon čega su u igru ušli drugi poduzetnici. Posljednjih mjeseci Ultra je bila na rubu otkazivanja zbog niza neriješenih logističkih problema, sukoba s američkim vlasnicima i nereguliranog najma stadiona na Poljudu, pa se prije 60 dana Bašić vratio u igru i de facto spasio manifestaciju. Najavio je da se u ovogodišnjih sedam dana očekuje ukupno 150 tisuća posjetitelja.

'U našem lineupu imamo izvođače koji bi i samostalno mogli napuniti stadion, a ukupno ih je pedeset', kazao je Bašić i prisjetio se prvih pregovora prije pet godina, kada je objašnjavao što znači dolazak jednog ovakvog branda. 'Ultra je danas primjer što se može napraviti u Hrvatskoj', dodao je.

Michael Caspar, Šimun Anđelinović, Joško Stella, Blaženko Boban, Joe Basic, Alijana Vuksić, Andro Krstulović Opara, Ivo Basić, Aljoša Basić i Ray Steinma
  • Direktor Ultre Joe Bašić i direktor marketinga Hajduka Aljoša Bašic
  • Direktor Ultre Joe Bašić
  • Direktor Ultre Joe Bašić i direktor marketinga Hajduka Aljoša Bašic
  • Michael Caspar, Šimun Anđelinović, Joško Stella, Blaženko Boban, Joe Basic, Alijana Vuksić, Andro Krstulović Opara, Ivo Basić, Aljoša Basić i Ray Steinma
  • Predstavljanje Ultre Europe
    +3
Predstavljanje Ultre u Splitu Izvor: Cropix / Autor: Tom Dubravec / CROPIX

Poseban trenutak službene najave ovogodišnjeg izdanja bilo je potpisivanje sponzorskog ugovora s Hajdukom: od ove sezone splitski nogometaši će na dresovima imati logotip glazbenog festivala, a najavljeno je i lansiranje zajedničkih suvenira.

'Mi smo gosti u Hajdukovom domu i maksimalno cijenimo njegovu važnost', objavio je Bašić.

Kako tportal doznaje, od iduće godine Ultra Europe pomaknut će svoje termine za tjedan ili dva ranije, na početak srpnja, kako se oni ne bi preklapali s Hajdukovim utakmicama.

'Ultre ne bi bilo da nije bilo Splićana, pogotovo onih koji od nje nemaju direktnu financijsku korist. Punih tjedan dana oni žive u izvanrednim okolnostima i treba im odati priznanje i zahvalnost, pozivam organizatore da i dalje grade to povjerenje', kazao je splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara. Najavio da je da će i ove godine pohoditi festival - 'ali ne u VIP ložu, nego u parter, i ne kao pratitelj djece nego u društvu sa suprugom'.

Direktor produkcije 'Ultre' na svjetskoj razini Ray Steinman izrazio je oduševljenje dobrodošlicom u Splitu i činjenicom da je europsko izdanje vjerojatno najraznovrsnije po profilu posjetitelja, dok je šefica gradske turističke zajednice Alijana Vukšić potvrdila da su i prošle godine bili potpuno popunjeni svi turistički kapaciteti u gradu i okolici.

Ovogodišnja Ultra započinje u srijedu službenim otvaranjem u klubu Giraffe, potom slijede tri dana na Poljudu, zatim  partyji na Braču i Hvaru, dok će se zatvaranje održati u Fortici na Visu. Ulaznice su personalizirane, a napravljen je i strateški plan osiguranja u kojemu osim domaćih sudjeluju i inozemne sigurnosne službe.

Organizatori su povećali svoje procjene financijskih učinaka manifestacije koju reklamiraju kao 'jedini destinacijski festival na svijetu', pa tvrde da se već radi o 500 milijuna kuna. Točne brojke znat će se ove jeseni, nakon što Institut za turizam dovrši svoju analizu.