Kako bi građanima prezentirali svoje reforme, Ministarstvo zdravlja odlučilo je angažirati PR agenciju, za koju je u proračunu u sljedeće tri godine predviđeno 300.000 eura, odnosno oko 2,2 milijuna kuna
Vlada je na svojoj jučerašnjoj sjednici dala odobrenje Ministarstvu zdravlja za angažiranje PR agencije koja bi u javnosti trebala provesti kampanju o implementaciji reformskih mjera koje provodi Ministarstvo zdravlja. Agenciji, koja će biti izabrana na natječaju koji slijedi, moglo bi biti isplaćeno čak 2,2 milijuna kuna koliko je Vlada osigurala u proračunu za 2015. te projekcijama za 2016. i 2017. godine.
Angažiranje PR agencije, objasnili su za tportal u Ministarstvu zdravlja, uvjet je zajma koji je Vlada dobila od Međunarodne banke za obnovu i razvoj, a ugovor o kojem je potpisan još lani.
Naime, kako bi poboljšali kvalitetu i djelotvornost pružanja zdravstvenih usluga, u Vladi su se odlučili uzeti zajam Međunarodne banke za obnovu i razvojtežak čak 75 milijuna eura! Program, koji će trajati do 2018., obuhvaća i stavke poput reforme bolnice i provođenja Nacionalnog plana kliničkih bolničkih centara, kliničkih bolnica i općih bolnica, ali i stavke poput racionalizacije nemedicinskih usluga.
'Kako bi za sve to javnost i doznala, jedan od uvjeta zajma je i razvoj i implementacija komunikacijskih strategija, odnosno informiranje javnosti o reformskim mjerama koje poduzima Ministarstvo zdravlja', objašnjavaju u ministarstvu.
Stoga se Ministarstvo zdravlja i odlučilo angažirati PR agenciju, za koju je u proračunu u sljedeće tri godine predviđeno 300.000 eura, odnosno oko 2,2 milijuna kuna.
'Još ne znamo hoćemo li toliko potrošiti jer se tek treba raspisati natječaj za angažiranje PR agencije', objašnjavaju nam u Ministarstvu zdravlja.
U Vladi pak objašnjavaju da je angažiranje agencije potrebno kako bi i mjere Ministarstva zdravlja dobile podršku javnosti, a samim time bi se osigurala i njihova uspješnost. Fizičke ili pravne osobe koje će biti angažirane za obavljanje poslova odnosa s javnošću, a koje odabere Ministarstvo zdravlja na natječaju, svojim će aktivnostima naglašavati važnost Nacionalne strategije razvoja zdravstva 2012. - 2020., izraditi detaljan komunikacijski plan, pružiti punu podršku u realizaciji planiranih komunikacijskih aktivnosti, izraditi kreativna rješenja za promociju reformskih mjera te izraditi plan oglašavanja i zakupiti medijski prostor za oglašavanje, objašnjavaju u Ministarstvu zdravlja. Kampanja će, stoji u odluci Vlade, trajati do 30. studenog ove godine.