Kandidatkinja za gradonačelnicu Splita stranke Pametno za Split i Dalmaciju Kristina Vidan usprotivila se zamislima da se dio brodskog prometa za prijevoz kamiona premjesti iz Gradske luke u Sjevernu luku jer bi to negativno utjecalo na brodsku povezanost otoka sa Splitom
"Hrvatska flota nema trajekte za prijevoz samo kamiona, a postojeća flota je namijenjena za prijevoz kamiona, vozila i putnika te bi izmještanje prometa iz Gradske u sjevernu luku negativno utjecalo na kvalitetu povezanosti brodske povezanosti otoka sa Splitom i tome ćemo mi usprotiviti tomu", rekla je u četvrtak Vidan.
Podsjetila je kako je Vlada RH pokrenula strateški projekt izgradnje trajektne luke za kamionski prijevoz u Sjevernoj luci u Splitu te upozorila kako u tomu ima rizika. "Ako ne misle nabavljati novu flotu (samo za kamionski prijevoz), a to sada nije izvjesno, onda će se vjerojatno dio sadašnje flote koja osim kamiona prevozi vozila i putnike, preusmjeriti u Sjevernu luku, a mi smatramo da je to loše rješenje i nepovoljno će utjecat na svakodnevnu migraciju stanovništva između otoka i Splita u oba smjera", kazala je Vidan.
Po njenom tumačenju, usmjeravanje kamionskog prijevoza u Sjevernu luku radi rasterećenja gužvi oko Gradske luke zvuči lijepo, ali, kako je rekla Vidan, gužve su samo dva mjeseca u godini tijekom turističke špice a ostalih deset mjeseci nisu te bi se premještanje dijela brodskog promet iz Gradske u Sjevernu luku negativno odrazilo na promet putnik između otoka i Splita.
Kandidatkinja za zamjenicu gradonačelnika Splita stranke Pametno za Split i Dalmaciju Mariana Bucat je upozorila i kako bi izmještanje dijela prometa iz Gradske u Sjevernu luku produžilo brodsko putovanje između Splita i otoka Brač, Šolte, Hvara i Visa za više od pola sata. Ti otoci, kako je rekla, funkcioniraju kao udaljeni dijelovi Splita te bi to produženje brodskog putovanja bilo nepovoljno za stanovnike tih otoka.