Posve je pogrešno ponvljanje natječaja za dizajn motiva nacionalne kovanice eura po istim načelima i kriterijima kao što je bio slučaj i s prvim natječajem, poručio je Studij dizajna na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, podržavajući napore dizajnerske struke u vezi provedenog i neuspjelog natječaja
'Natječaj za dizajn predloženih motiva trebao bi biti fokusiran na profesionalne autore, u ovom slučaju u domeni dizajna, a ne na opću populaciju. Izostanak takvog polazišta u natječaju svjedoči o nesnalaženju tijela javne uprave u području inovacija kao i o nepovjerenju u struku koja se tijekom posljednjih tri desetljeća u Hrvatskoj afirmirala kao jedan od ključnih čimbenika pozitivnih promjena u gospodarstvu, kulturi i društvu općenito', navodi se u priopćenju koje potpisuje prof.dr.sc. Feđa Vukić, voditelj Studij dizajna na Arhitektonskom fakultetu.
Taj Studij, kao središnje mjesto edukacije za dizajn u sustavu visokog obrazovanja, školuje tri do pet godina buduće profesionalce na najvišim načelima i kriterijima struke, koji uključuju razumijevanje smisla inovacije kao i shvaćanje autorskog prava.
'Nastalu situaciju bi bilo bolje iskoristiti za temeljite promjene u načinu na koji se uopće radi izbor inovativnih ideja, odnosno da se sustavno shvati tko sve može sudjelovati i može li se u natječaju koji je otvoren za sve građane govoriti o dizajnu i dizajnerima. Takvi natječaji impliciraju da baš svatko ima šansu napraviti “dizajn” i biti “dizajner”. Takvim se pristupom degradira struka dizajna kao i razina inovacije potrebna društvu', navodi Vukić, dodajući da je upravo u tome bit problema i da će se problemi ponavljati ukoliko se takav pristup generalno ne promijeni.