POJAČAN ŠTIT

Za borbu protiv Kolinde, Ivo na sve strane traži stručnjake za PR

26.09.2014 u 07:00

Bionic
Reading

Pripreme za službeni početak predsjedničke kampanje u završnoj su fazi: Ivo Josipović krenuo je s angažiranjem stručnjaka za PR te marketinških agencija. Neslužbeni izvori spominju Krešimira Macana, Božu Skoku te agenciju Bruketa i Žinić, a još uvijek neslužbena šefica Josipovićevog tima Tamara Obradović Mazal ostaje tajnovita

Jedna od najneizvjesnijih utrka je pred nama, a sudeći prema do sada viđenom iz javnih nastupa dvoje kandidata najjačih političkih stranaka, kampanja će biti napeta, a i podla, kako očekuju suparnici. Iako su voditelji timova koji će voditi kampanje, Tamara Obradović Mazal kod Josipovića i Miro Kovač kod Kolinde Grabar Kitarović, poznati, manje je poznato koga će angažirati za osmišljavanje slogana, vizualnog identiteta, komunikacijsku strategiju…


S obzirom na malo hrvatsko tržište, 'grebanje' za vodeće PR-ovce i agencije je počelo. Tako su se, kako doznajemo od direktora Millenium grupe, agencije za PR, obratili njima i iz jednog i iz drugog stožera. 'Zvali su nas i jedni i drugi. Imamo korektne odnose s oba tima, znam i Kovača i Tamaru Obradović Mazal te su oni odličan izbor za vođenje timova kandidata, ali jednostavno ne želimo raditi ni za jednu stranu', kaže Mario Petrović za tportal.

Obradović Mazal bez konkretnih imena

I dalje neslužbena voditeljica stožera Ive Josipovića, Tamara Obradović Mazal s konkretnim imenima ne želi izlaziti u javnost jer su pregovori u tijeku, objasnila je za tportal.

Ovakvu su odluku donijeli još 2010. jer su smatrali da za odnos s ostalim klijentima nije dobro to da sudjeluju u političkim kampanjama, a bitno im je, ističe Petrović, da imaju dobar odnos sa svim političkim opcijama.

Krešimir Macan
, jedan od vodećih stručnjaka za političku komunikaciju, ujedno šef agencije za odnose s javnošću Manjgura, potvrdio nam je da je tim Ive Josipovića kontaktirao s njim. 'Bilo je razgovora, imam njihovu ponudu i pregovori su u tijeku. Dana mi je prilika da iznesem ponudu', kaže Macan. Kaže da će, prihvati li Josipović njegovu ponudu, to javno objaviti.

Iako mu nije radio prošlu kampanju, Macana se s Josipovićem indirektno moglo povezati preko stranice predsjednicki-izbori.hr koja je djelovala i tijekom prošlih predsjedničkih izbora, a koja je nedavno reaktivirana.

Osam milijuna kuna za kampanju

Josipović je na prošlu kampanju potrošio devet milijuna kuna. U međuvremenu je donesena odredba da kandidati smiju potrošiti najviše osam milijuna kuna. Josipovićevu će kampanju u najvećoj mjeri financirati SDP. Iako je u srijedu održana sjednica Predsjedništva stranke, od tajnika Igora Dragovana doznajemo da nisu razgovarali o iznosu. Spomenimo da SDP još uvijek nije vratio kredit koji je uzeo za prvu Josipovićevu kampanju, o čemu je pisao tportal.

Tportal je doznao i kako je hosting te stranice registriran na agenciju Manjgura. Nakon našeg zanimanja tko se krije iza stranice ubrzo je kao glavni urednik naveden poznati novinar Drago Pilsel, član tima Ive Josipovića u prošloj kampanji. On kaže da će 'objektivno pratiti predsjedničke izbore', ali će imati kolumnu u kojoj će objašnjavati zašto će glasati za Josipovića.

Iako je bio spominjan, stručnjak za odnose s javnošću Božo Skoko neće sudjelovati u kampanji. A hoće li na to pristati u marketinškoj agenciji Bruketa i Žinićjoš je nemoguće doznati.

SDP-ova, može se reći, kućna agencija radila je prošlu Josipovićevu kampanju sa sloganom 'Nova pravednost', a sudjelovala je i u kampanji SDP-a na prošlim parlamentarnim izborima. Hoće li i ovog puta realizirati suradnju, pitanje je na koje Davor Bruketa nije želio odgovoriti. 'Nemam komentara', kratko je poručio.