Za nedostatak slova 'č' u riječi 'čaj' na cjeniku na stolu te za nedostatak podataka o vlasniku na staklu iznad vrata, a koji su tu bili, no odlijepili su se zbog pranja izloga, jedan je đakovački ugostitelj ovih dana platio 2.500 kuna kazne Državnom inspektoratu
Njegov je kolega iz susjednog lokala dobio kaznu od 1.500 kuna, i to zbog nepravilnosti poput naziva knjige žalbe, jer točna formulacija treba biti - knjiga žalbi. Primjedba je upućena i na vizualnu neusklađenost pojedinih sponzorskih cjenika te za druge manje propuste koji, prema našem mišljenju, ne utječu na kvalitetu usluge i posla, smatra ugostitelj kojem je prekjučer na vrata pokucala i Porezna uprava.
Iako razumiju da djelatnici Inspektorata moraju obaviti svoj posao, ugostitelji kažu da država nekako mora popuniti proračun pa su zato ovih dana na intenzivnom udaru inspekcija i poreznika, koji obilaze ugostitelje zbog naplate PDV-a i trošarina.
U Državnom inspektoratu – ispostavi Đakovo ističu, međutim, da je riječ o redovitom nadzoru, bez ikakvih pojačanih aktivnosti i pritiska te da zakon nalaže bar jednu kontrolu u dvije godine i dodaju da je, vezano uz navedene propuste, obaveza vlasnika lokala popuniti nepotpune podatke, odnosno ispraviti ih.