Austrijski Strabag jedini je dostavio ponudu za denivelaciju raskršća na istočnom ulazu u Makarsku. Iako je procjena Hrvatskih cesta predviđala radove u visini pet milijuna eura bez PDV-a, pristigla ponuda iznosi 7,36 milijuna eura bez PDV-a. Riječ je o jednoj crnih točaka na Jadranskoj magistrali i vrlo nezgodnom, tzv. X raskršću dviju državnih i županijske ceste
Kako je HC zaprimio samo jednu ponudu, za koju treba utvrditi je li pravovaljana i hoće li se pristati na traženi iznos, dodatnih komplikacija s eventualnim žalbama ne bi trebalo biti. Odabere li se Strabagova ponuda, za radove će imati godinu dana, unutar kojih će trebati napraviti i privremenu prometnicu jer će prometovanje Jadranskom magistralom biti prekinuto.
Zanimljivo je to da HC, kada je objavio dokumentaciju o nabavi, uopće nije objavio kako izgleda projekt privremenog rješenja. Štoviše, na pitanje jedne od zainteresiranih tvrtki da se objavi elaborat privremene regulacije naveli su da 'elaborat nije od utjecaja za dostavljanje jednakovrijednih ponuda'. Tek nakon upozorenja da se tako krši Zakon o javnoj nabavi, jer 'od ponuditelja traži da ponudi nešto što u fazi nuđenja ne može sagledati, a samim tim i izračunati troškove izvođenja', državna tvrtka objavila je Projekt privremene regulacije.
A iz njega je razvidno da će promet na iznimno izgrađenoj lokaciji dijelom prolaziti između kuća.
Privremenom regulacijom prometa također je predviđeno zatvaranje sjevernog privoza raskrižja (državna cesta D512), a za povezivanje istočnog i zapadnog privoza (državna cesta D8) te južnog privoza raskrižja (Ulica Stjepana Ivičevića) predviđena je izgradnja obilaznog kolnika.
Na raskrižju državnih cesta D62 i D512 u mjestu Ravča postavit će se znakovi obavijesti kojima će se promijeniti smjer kretanja za Makarsku, tj. preusmjeriti vozila s državne ceste D62 na autocestu A1.
Jednom kada sve bude izgrađeno, postojeće četverokrako raskrižje zamijenit će se kružnim raskrižjem s pet privoza. Državna cesta D8, odnosno Jadranska magistrala, koja se pruža iz smjera Splita prema Dubrovniku, denivelira se, tj. spušta u odnosu na postojeće raskrižje. U svakom smjeru predviđene su izlazne i ulazne rampe na rotor te je on premošćen s dva nadvožnjaka iznad denivelirane ceste D8.
Denivelirani dio državne ceste D8 s kontinuiranim prometom bit će odvojen potpornim zidovima od rampi koje izlaze i ulaze u kružno raskrižje. Zahvat obuhvaća 525 metara Jadranske magistrale, 100 metara državne ceste D512 te 80 metara županijske ceste Ž6197. Os kružnog toka bit će duljine 120 metara.