'Bojkotirajmo Izrael' naziv je akcije u kojoj desetak islamskih udruga iz BiH poziva stanovništvo na bojkot svih vrsta proizvoda proizvedenih u tvrtkama čiji su vlasnici Židovi iz solidarnosti s palestinskim patnjama
Među 60-ak tvrtki koje, podržavaju cionistički režim i stvaranje države Izrael na palestinskom teritoriju, osim sveprisutne Coca-Cola, nalazi se američka TV mreža CNN, engleski nogometni klub Arsenal, proizvođači računala tvrtka IBM, tvrtka za proizvodnju kozmetičkih preparata L’Oreal, a potom slijede tvrtke poput Nestle, Calvin Kleina, Revlona, Disneya, Nescafe, Vittela. 'Sljedeći put kada vidiš proizvod kompanije koja podržava Izrael, znaj da ćeš kupovinom njihova proizvoda dati svoj doprinos ubojstvima nevinih Palestinaca i njihove djece...
Za kompaniju Coca-Cola tvrde da ona Izraelu od 1966. daje vjernu potporu, za što je Coca-Cola dobila nagradu izraelske Vlade 1997. Tvrtka Johnson&Johnson kupila je izraelsku kompaniju Biosense za 400 milijuna američkih dolara. Godine 1998. tvrtka Johnson&Johnson dobila je nagradu tadašnjeg izraelskog premijera Netanyahua za ulaganja i trgovinu kojom je ojačana izraelska ekonomija.
Za medije poput 20th Century Fox, Sky TV Network, National Geographic, The Sun, The Times navodi se da ulažu velike investicije u Izrael. Korporacija McDonald’s je jedan od glavnih partnera Židovskog ujedinjenog fonda. Na popisu tvrtki koje treba bojkotirati, kako se navodi u pozivu, nalazi se i finska Nokia, i to zbog krupnih ulaganja u Izrael, piše Večernji list.
I na kraju, tu je i nogometni klub Arsenal koji je potpisao ugovor o promicanju Izraela kao službene i ekskluzivne turističke destinacije. Izrael se tijekom utakmica reklamira na stadionu, a izraelsko ministarstvo turizma uređuje dio službene web stranice tog nogometnog kluba.