Uvođenje pojedinačnih prijevoznih karata u trajanju od pola sata po cijeni od četiri kune pokazalo se dobrim za budžete Zagrepčana, ali ne i za Zagrebački električni tramvaj (ZET). Naime polugodišnji (siječanj - lipanj) nekonsolidirani financijski izvještaj Zagrebačkog holdinga (ZGH) otkriva da je uvođenje polusatne karte, pretvaranje triju zona u jednu i sniženje cijena karata ZET-HŽ dovelo do smanjenja prihoda u odnosu na isti period u 2016. godini za 19,6 milijuna kuna
Nove karte, kao i pretvaranje triju zona u jednu, uvedene su početkom veljače i ožujka, odnosno netom prije lokalnih izbora, a kao razlog navodilo se da su to građani putem prijedloga tražili od gradonačelnika Milana Bandića.
A sam Bandić, nakon što su građani s odobravanjem dočekali uvođenje jeftinije karte, kazao je kako će 'medaljom Grada Zagreba nagraditi gospođu koja mu je prišla na Trgu bana Jelačića i predložila da uvedu ZET-ovu kartu po cijeni od četiri kune'.
Navedene promjene u tarifi rezultirale su prodajom 11,1 milijun pojedinačnih karata po cijeni od četiri kune, ali i velikim padom prodaje pojedinačnih karata po cijeni od 10 kuna (vrijedi 90 minuta), padom prodaje svih mjesečnih pokaza te padom prodaje većine godišnjih pokaza.
Tako je u prvih šest mjeseci 2017., u odnosu na isti period 2016. godine, prodano 51.955 manje mjesečnih i 4.883 godišnja pokaza te oko 33 tisuće dnevnih karata.
Kada se uspoređuje ukupno poslovanje ZET-a u navedenim periodima, ostvaren je lošiji rezultat za 28,3 milijuna kuna. Naime ova podružnica ostvarila je gubitak za prvih šest mjeseci 2017. godine od 87 milijuna kuna dok je gubitak za razdoblje siječanj-lipanj 2016. iznosio 58,7 milijuna kuna, a glavni razlozi za to su, navodi se u izvještaju, smanjenje prihoda od prodaje karata za 19,6 milijuna kuna i smanjenje ostalih poslovnih prihoda za 13,2 milijuna kuna.
U sklopu smanjenja prihoda materijalno su najznačajniji smanjeni prihodi od subvencija iz proračuna Grada Zagreba za 3,9 milijuna kuna, prihodi od ukidanja odgođenog priznavanja (za 5,6 milijuna kuna) i prihodi od ukidanja rezerviranja (za 2,5 milijuna kuna).
U izvještaju se zaključuje kako usluga prijevoza putnika mora ostati 'cjenovno prihvatljiva uz stalno podizanje njene kvalitete, koja će motivirati korisnike da je koriste kako bi se postigla zadovoljavajuća preraspodjela putovanja između individualnog i javnog prijevoza, a s ciljem uravnoteženog prometnog sustava Zagreba'.