Zagrebačkom gradskom prijevozniku hitno treba osoblje koje se brine za njegov vozni park i infrastrukturu. Raspisao je tako ZET tako natječaj kojim traže na neodređeno niz djelatnika iz zanimanja koji se tiču održavanja tramvaja i autobusa, te samih prostorija ZET-ovih spremišta i garaža
Ovo je potpuni popis zanimanja koja se traže: autoelektričar, autogumar, autolimar, automehaničar, bravar, brusač, čistač, električar, glodač, građevinski radnik, kotlovničar, lakirer, limar, mehatroničar, monter, stolar, strojobravar, tokar, vodoinstalater, zavarivač, vozač-parkirač. Za gotovo sva zanimanja traži se srednja stručna sprema (SSS).
'Uvjeti rada: moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama', stoji u javnom pozivu objavljenom na službenim web stranicama ZET-a. Roka za prijavu nema, jer je poziv otvoren dokle god postoji potreba za radnicima.
Osim zanatlija, ZET ponavlja i potrebu za vozačima autobusa. Ako to žele, javiti se mogu i umirovljenici, koji će biti zaposleni na pola radnog vremena.
'Na javni poziv za slobodno radno mjesto Vozač autobusa mogu se prijaviti korisnici mirovine, a koji ispunjavaju navedene uvjete. Zagrebački električni tramvaj će nakon provedenog selekcijskog postupka s odabranim kandidatima sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za radno mjesto Vozač autobusa s nepunim radnim vremenom u trajanju od 20 sati tjedno', poručili su u ZET-u.
ZET aktivno radi na popunjavanju svoje radne snage, s obzirom na to da su trenutni zaposlenici već u poodmakloj dobi te da je velik dio njih pred mirovinom. Prosječna dob djelatnika blizu je 50 godina, a znatan broj njih stariji je od 55.
S vozačima je poseban problem taj što primanja koja im se nude nisu konkuretna u sektoru prijevoza, pa se mnogi ne žele javiti kako bi radili za 1200 do 1400 eura neto, koliko ih se otprilike plaća, piše Večernji list.