Zaposlenik Odnosa s javnošću u Zagrebačkom električnom tramvaju (ZET) Goran Kekić ima vozačku dozvolu za sve kategorije i, kako su potvrdili u policiji, jedan je od 40-ak ljudi u Hrvatskoj koji imaju sve pečate. 'Odmalena sam obožavao velika vozila. Kao klinac maštao sam da ću biti vozač autobusa ili kamiona. Iako ne radim kao vozač, ostvario sam san', rekao je Kekić za 24 sata
Sve je ispite Goran Kekić položio iz prvog pokušaja, no nikad nije radio kao profesionalni vozač. Prvi vozački ispit, B kategoriju za osobne automobile, položio je polovicom 1982. godine. Nakon 10 godina dobio je mogućnost upravljanja autobusima i vučnim vozilima s prikolicom, potom i dozvolu za mopede i motocikle, a 1993. godine položio je ispit i za posljednju kategoriju – vozača tramvaja.
Primjećuje i kako su ispiti nekad bili drugačiji, ali i kako prije 20 godina nije bilo tako prometno jer je bilo puno manje vozila na cestama. Ne zna koliko je potrošio na polaganje vozačkih ispita. Iako je u ZET-u počeo raditi prije više od 20 godina i ima vozačku dozvolu za sve kategorije, nikad nije radio kao profesionalni vozač. Umjesto toga, zaposlio se u Odnosima s javnošću.
'U ZET-u smo do prije nekoliko godina imali svoje novine za koje sam pratio rubriku o vozilima. Osim toga, već 10-ak godina radim priloge o autobusima za stručni magazin Kamion i bus', objasnio je za 24 sata
Uvaženi je član međunarodne komisije od 19 članova novinara iz 19 europskih zemalja koji testiraju prototipove autobusa. 'Kad neki europski proizvođač poput Mercedesa ili Manna napravi novi autobus, prvi smo koji ga testiraju prije nego ga oni počnu proizvoditi i puste na tržište', priča Kekić.
Svoju je ljubav prema autobusima prenio na dvojicu sinova, pa se hvali kako 'klinci već na 500 metara znaju prepoznati koji model autobusa dolazi'. Sudjelovao je prije nekoliko godina i na natjecanjima najboljih hrvatskih profesionalnih vozača autobusa i tegljača te osvojio dva treća mjesta.