'Milano AutoClassica'

Alfa Romeo izlaže tri starodobna modela: 33 'Iguana', 1750 Spider Veloce i 4C Superbike

12.11.2024 u 13:32

Bionic
Reading

Starodobni, ali vrhunski restaurirani automobili ističu i predanost tvrtke očuvanju i brizi za svoje nasljeđe i važnost usluga održavanja, popravka i restauracije koje izravno pružaju vješti tehničari Officine Classiche iz Torina

Izložba Milano Autoclassica koja će se održavati od 15. do 17. studenoga, ugostiti će entuzijaste, privatne kolekcionare i stručnjake, sve okupljene sektorom koji se stalno širi i koji izaziva sve više i više interesa javnosti. U svom četrnaestom izdanju, čiji je domaćin Fiera Milano, događaj se fokusira na uspješnu fuziju između prošlosti koja čuva povijesno nasljeđe marki i sadašnjosti suvremenih modela koje prikazuju proizvođači automobila, uvijek gledajući unaprijed.

Stellantis Heritage, koji će također biti prisutan na ovoj izložbi, je baštinski odjel posvećen zaštiti i promicanju povijesnog nasljeđa talijanskih brendova Grupe, potvrđujući neraskidivu vezu između modela koji su pisali povijest i najnovijih inovacija. Javnost će se tako imati priliku diviti pet remek-djela marke Alfa Romeo, koja osvajaju novu generaciju 'Alfista' sa sve učinkovitijim, povezanijim modelima koji se odlikuju odvažnom i stilskom osobnošću.

'Milano AutoClassica' 2021. Izvor: Promo fotografije / Autor: Milano AutoClassica

Konkretno, štand postavljen u Milanu prikazuje tri starinska automobila iz dragocjene kolekcije Stellantis Heritage - Alfa Romeo 33 'Iguana', Alfa Romeo 1750 Spider Veloce i Alfa Romeo 4C Superbike. Ovi automobili ističu i predanost tvrtke očuvanju i brizi za svoje nasljeđe i važnost usluga održavanja, popravka i restauracije koje izravno pružaju vješti tehničari Officine Classiche iz Torina.

Inače, baštinski odjel je dostupan privatnim kolekcionarima koji žele sačuvati bezvremenski šarm svojih automobila. Štoviše, novi Alfa Romeo 33 Stradale i novi Alfa Romeo Junior također će biti na sajmu. Alfa Romeo 33 Stradale je autentični 'manifest' onoga što ova talijanska marka može i želi učiniti u smislu stila i iskustva vožnje, dok je novi Alfa Romeo Junior kompaktni sportski automobil koji označava povratak marke u B-segment s najširom ponudom motora u svojoj kategoriji.

Alfa Romeo 33 'Iguana'

Fascinantni Alfa Romeo 33 'Iguana' koji pripada kolekciji Stellantis Heritage i nalazi se u Povijesnom muzeju Alfa Romea u Areseu pokraj Milana, jedinstven je primjerak predstavljen na sajmu automobila u Torinu u studenom 1969., kreacija svjetski poznatog dizajnera Giorgetta Giugiara.

Konceptni automobil Iguana reinterpretira coupé visokih performansi na mehaničkoj bazi modela 33 Stradale, s iznimno oštrim prednjim dijelom, napetim, definiranim linijama, elegantnim i minimalističkim 'štitom' Alfa Romea, visoko nakošenim, širokim vjetrobranskim staklom, podesivim stražnji spojlerom i jednostavnim, linearnim dizajnom interijera. Karoserija automobila ima prepoznatljivu, vrlo svijetlu metalik nijansu.

Aluminijski naplatci Campagnolo s elipsastim rupama, što je očita referenca na 33 Stradale, upotpunjuju dizajn koji je u to vrijeme anticipirao stil 1970-ih.

Alfa Romeo 1750 Spider Veloce

Do 1960-ih, Alfa Romeo Spiders su u biti bili 'nepokrivena' verzija hatchback ili coupé modela, ali je na Ženevskom sajmu automobila 1966. Alfa Romeo predstavio Spider toliko originalan da se smatrao potpuno odvojenim od bilo kojeg drugog modela u proizvodnji u to vrijeme.

Godine 1966. rođen je '1600 Spider', karakteriziran oblikom leće, skladno prenaglašenim do točke nalik kosti sipe, a sve to sadržano u zaobljenom, obavijajućem obliku. Međutim, takvi oblici nisu bili nikakva novost za Alfa Romeo Spider, veliku znatiželju i interes izazvalo je 14 godina ranije predstavljanje modela C 52 spider iz 1900., poznatog kao 'Disco Volante'.

No svjetla farova na Spideru (neslužbeno poznat kao 'Duetto') tek su počela sjati. Iz Amerike je na velika platna Italije stigao mladi Dustin Hoffman vozeći crveni Duetto, razdragano vožen na snimanju filma 'Diplomac' uz zvuke 'Mrs. Robinson' Simona & Garfunkela. Uspjeh filma i automobila bio je toliki da je posebno izdanje Spidera u Americi nazvano 'Graduate', referirajući se na istoimeni naziv filma.

Nasljednik 'Duetta' bio je 1750 Spider Veloce, predstavljen 1967.: zadržao je sve značajke '1600', osim motora koji je povećan na 1779 cm³, čime je snaga povećana na 114 KS i najveća brzina 190 km/h.

Model prikazan na milanskoj AutoClassici savršen je primjer restauracije koja je u tijeku: Officine Alfa Romeo Classic Classiche odjela Stellantis Heritage pažljivo restaurira ovaj fascinantan automobil, vjerno održavajući sve izvorne karakteristike i zahtjeve, kako bi se vratio sretnom vlasnik ne samo automobila, već i sna na četiri kotača.

Alfa Romeo 4C Superbike

U središtu pozornosti je superautomobil Alfa Romeo 4C koji je, zahvaljujući svojim izvanrednim dinamičkim kvalitetama, 2014. godine izabran za sigurnosni automobil SBK Superbike Svjetskog prvenstva.

Uostalom, Alfa Romeo 4C beskompromisno je vozilo koje daje sve od sebe upravo na stazi gdje su brzina, kratki put kočenja i poprečno ubrzanje temeljni za postizanje vrhunskih vremena kruga: 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekunde. Najveća brzina je 258 km/h, peakovi usporenja reda veličine 1,2 g i vrhovi bočnog ubrzanja od preko 1,1 g. Ovi izvanredni rezultati postižu se optimalnom raspodjelom težine, izvanrednim omjerom snage i težine ispod 4 kg/KS i suhom težinom od samo 895 kg.

Izvanredna izvedba također je postignuta zahvaljujući kombinaciji 1750 Turbo Benzina od 240 KS sa suhim mjenjačem s dvostrukom spojkom 'Alfa TCT' i naprednim Alfa D.N.A. selektorom s jedinstvenim Race modom. Model izložen na milanskoj AutoClassici i obično izložen pripada zbirci Stellantis Heritage i može se pohvaliti Certifikatom autentičnosti, koji uključuje temeljitu tehničku ekspertizu i precizno dokumentarno istraživanje, uzimajući u obzir sav rad obavljen na automobilu. Ovu ekskluzivnu uslugu pruža samo Alfa Romeo Officine Classiche, osiguravajući certifikaciju najviše razine za kolekcionare diljem svijeta.

  • +13
Alfa Romeo 33 Stradale Izvor: Promo fotografije / Autor: Alfa Romeo

Alfa Romeo 33 Stradale

Za pretvaranje sna u stvarnost potrebna je prije svega dobra količina hrabrosti i mrvica zdravog ludila. Isti sastojci s kojima je 1967. rođen automobil kojeg mnogi smatraju jednim od najljepših ikada: 33 Stradale. Danas, s istom odvažnošću i vizijom, tim Alfa Romea osmislio je i razvio novi 33 Stradale, autentično umjetničko djelo u pokretu, stvoreno savršenim spojem ljepote i inženjerstva.

Alfa Romeo 33 Stradale: dinamička snimka Izvor: Promo fotografije / Autor: Alfa Romeo

Proizveden u samo 33 ekskluzivna primjerka, jedinstvenim postupkom ručne izrade, novi coupé s 'dva suha sjedala' spaja naslijeđe i budućnost marke, simbola plemenitog talijanskog sportskog duha. Njegov cilj je ponuditi najuzbudljivije iskustvo vožnje i bezvremensku privlačnost ikone ekskluzivnoj skupini entuzijasta koji su vjerovali u projekt od samog početka.

Novi 33 Stradale rođen je u novoosnovanoj Alfa Romeo 'Bottega', gdje su dizajneri, inženjeri i povjesničari marke prvo slušali potencijalne kupce, a zatim ga zajedno oživjeli, baš kao u zanatskim radionicama renesanse ili studijima poznati talijanski proizvođači karoserija 1960-ih.

Alfa Romeo Junior

Na izložbi 'Milano AutoClassica' javnost se može diviti modelu 136 HP Junior Hybrid, obilježenom profinjenom plavom bojom na kojoj se ističu aluminijski naplatci s tri rupe i nova reinterpretacija amblema 'Leggenda', ističući kultni i sportski dizajn ovog autentičnog cool komada koji stvara neposrednu emocionalnu vezu s vozačem. Nova verzija ima 136 KS 48V Hybrid VGT (Variable Geometry Turbo) arhitekturu.

Alfa Romeo Junior Elettrica: u vožnji Izvor: Promo fotografije / Autor: Alfa Romeo

Ovaj model nudi iznimno glatko iskustvo vožnje i omogućuje električni način rada za više od 50 posto gradske vožnje; podržava električnu vožnju ne samo za manevre parkiranja ili gradsku vožnju malom brzinom, već i na izvangradskim rutama u uvjetima malog opterećenja pri brzinama do 150 km/h. Kompaktni sportski automobil označava povratak marke u B segment, s najkompletnijom komercijalnom ponudom u segmentu: hibridnom verzijom od 136 KS, jedinim vozilom u premium kompaktnoj klasi koje će uskoro debitirati u pogonu na sve kotače Varijanta Q4 s automatiziranim upravljanjem stražnje osovine i potpuno električna verzija s baterijom od 54 kWh dostupna u dvije razine snage (156 KS i vrhunska Veloce sa 240 KS).

Potonje se postiže posebnim tehničkim rješenjima 'made in Alfa Romeo' koje je razvio isti tim koji je stvorio Giuliju GTA. Udobnost i praktičnost su na vrhu segmenta, što pokazuju najveći prtljažnik među premium konkurentima (400 l) i rješenje Alfa Romeo Cable Organizer.