Još u siječnju ove godine najavljivalo se da će u samo nekoliko mjeseci oba vozila biti predstavljena javnosti, no mnogi u to nisu vjerovali, no to se prošli tjedan doista dogodilo
Bollinger Motors, američka startup tvrtka vlasnika Roberta Bollingera, prošli tjedan javnosti je otkrila dva svoja električna vozila; B1 i B2. Ne b to bilo ništa čudno u ovom današnjem svijetu, u kojem malene tvrtke izlaze na tržište uglavnom samo s idejom da kreiraju nešto novo, da se ne radi o terenskim vozilima na struju. Prošle godine Bollinger je sklopio partnerstvo s Optimal, Inc. iz Plymoutha iz Michigana kako bi im pomogli u proizvodnji modela B1 i B2.
Za svoja vozila sam vlasnik Robert Bollinger kaže da se radi o 'revolucionarnim' potpuno električnim vozilima namijenjenim za ozbiljnu off-road vožnju, ali i poslovne svrhe. Oba modela su na struju, izrađena od aluminija i s pogonom na sva četiri kotača.
Model B1 ima oblik klasičnog terenca sa zatvorenom kabinom, čak bismo rekli da je objedinio izgled karoserije nekoliko legendarnih terenaca odjednom; Land Rover Defendera, Ford Bronca, vojnog M998 Humveeja i Mercedesa G-klase. Dalo bi se tu još pronaći elemenata i nekih drugih legendarnih terenaca, ali zadržat ćemo se na ovih nekoliko. Pretpostavlja se da će imati dvije verzije; s troja i petero vrata.
Model B2 ima izgled karoserije klasičnog pickupa, a namjera mu je, naravno, za posao, ali i za zabavu.
Tvrtka Bollinger Motors, izvorno iz New Yorka u SAD-u, ima sjedište u Detroitu u saveznoj državi Michigan. Oni samo kažu da su koncepti 'stvoreni na temelju interesa kupaca', što je potaknulo niz promjena na oba prototipa. Još u siječnju ove godine najavljivalo se da će u samo nekoliko mjeseci oba vozila biti predstavljena javnosti, no mnogi nisu vjerovali u to, ali to se prošli tjedan doista dogodilo. Nakon početnih, prilično skromnih tehničkih detalja, B1 i B2 sada su definirani potpuno precizno. Oba modela stvorena su na jednostavnoj, ali svestranoj platformi za električna vozila, iako im se dimenzije razlikuju.
Model B1 (s troja vrata) je dug 4356 mm, širok 1960 mm (bez retrovizora), visok 1847 mm, a međuosovinski razmak mu je 3017,5 mm. Pickup model B2 (a vjerojatno i B1 s petero vrata) je nešto duži i duljina mu je 5270,5 mm, širina i visina su mu iste kao na B1, no međuosovinski razmak je 3530,6 mm. Da se radi o doista sposobnim terenskim vozilima, govore i ulazni kutovi od 52 stupnja, a odlazni kutovi 43 stupnja za B1 i, nešto skromniji, 28 stupnjeva za B2. Visina od podloge je za oba modela 381 mm, a hod kotača 254 mm. Dimenzije izrazito terenskih guma BF Goodrich T/A su LT285/70R17.
Bollinger kaže da su njegova električna terenska vozila opremljena 's po dva motora, pogonom na sve kotače, hidropneumatskim ovjesom, glavčinama s planetarnim zupčanicima, baterijom od 120 kWh, velikim prednjim dijelom prtljažnika i patentiranim prolaznim vratima za prijevoz dugih stvari'.
Prema tehničkim specifikacijama, ukupna snaga oba motora je 614 KS (451 kW) uz okretni moment od 906 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je oko 4,7 sekundi, a maksimalna brzina oko 160km/h. Domet im je s potpuno napunjenom baterijom oko 320 km.
Iako cijena još nije potpuno definirana, nagađa se da bi ona mogla biti od 50.000 do 75.000 dolara s baterijom od 120 kWh. Proizvodnja započinje krajem ove godine, a isporuka prvih modela krajem drugog kvartala sljedeće godine.