LAND ROVER CLASSIC

Želite novi klasični Defender V8 Works Soft Top? Nema problema, cijena prava sitnica!

25.04.2025 u 15:25

Bionic
Reading

Ovaj se model pridružuje Land Rover Classic liniji, odajući počast prethodnim generacijama Defender Soft Top modela, uključujući traženi NAS 90 iz 1990-ih. Sveobuhvatan program obnove i nadogradnje uključuje 5,0-litreni benzinski V8 motor od 405 KS i 8-stupanjski automatski mjenjač

Land Rover Classic je potvrdio povratak ikone lansiranjem modela Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top – najpoželjnijeg klasičnog Land Rover Defendera. Primjerci klasičnog Defendera s mekim krovom vrlo su traženi, a novi dodatak omogućuje posjedovanje personaliziranog primjerka ovog legendarnog modela iz službenog doma klasičnih Defendera, kombinirajući radost vožnje s otvorenim krovom s tradicionalnim terenskim mogućnostima Defendera.

Isključivo dostupan na šasiji s kratkim međuosovinskim razmakom '90', Soft Top – prvi Defender Soft Top od 2016. – slijedi uvođenje nove Works Bespoke usluge 2024. Soft Top pruža novi način klijentima da izraze svoju viziju iz snova o legendarnom Classic Defenderu.

Svaki Classic Defender V8 Soft Top je rezultat stotina sati rada stručnih inženjera Land Rover Classica. Svaki primjerak započinje posebno odabranim donorskim vozilom, izvorno proizvedenim od 2012. do 2016., koje je sveobuhvatno poboljšano i redizajnirano. Rezultat je jedinstveno vozilo, proizvedeno prema OEM standardima s dugovječnošću, luksuzom i mogućnostima na umu.

Soft Top - meki krov

Platnena krovna navlaka po mjeri osigurava savršeno pristajanje i dostupna je u četiri boje: crna kao standard, a dostupne su i boje pijeska, tamnoplava i mornarsko plava. Njen jedinstveni dizajn inspiriran je navlakom ugrađenom na posljednji Defender koji je sišao s proizvodne trake 2016. godine i ima autentične vezice i remenje.

Bočni i stražnji dijelovi mogu se otkopčati i smotati za vožnju na otvorenom, uz zadržavanje određenog stupnja zaštite od vremenskih uvjeta, a Land Rover Classic dodao je dodatne točke vezivanja kako bi platno bilo čvrsto pričvršćeno pri brzinama na autocesti. Sam okvir navlake posebno je dizajniran za novi model, s učvršćenjima koja su inspirirana željenim originalnim NAS (sjevernoamerička specifikacija) 90.

Dostupna je i manja 'Bikini navlaka' koja štiti putnike na prednjim sjedalima, u istom rasponu boja. Izbor od 49 završnih obrada boja omogućuje klijentima da kreiraju svoj savršeni izgled, dok usluga usklađivanja boja Works Bespoke s uzorkom omogućuje vlasnicima da kreiraju doista individualne sheme boja.

'S Classic Defender V8 Soft Top modelom pružamo još veću priliku da snove o Classic Defenderu V8 pretvorite u stvarnost. U Land Rover Classicu surađujemo s klijentima kako bismo im pružili individualnu uslugu, tako da mogu sigurno uživati ​​u svom vozilu znajući da je dizajnirano i konstruirano isključivo za njih, od strane originalnog proizvođača – ljudi koji to najbolje znaju.' rekao je Dominic Elms, direktor, Land Rover Classic.

Personalizacija

Klijenti mogu personalizirati širok raspon vanjskih i unutarnjih detalja kako bi oživjeli svoju viziju mekog krova, uključujući rešetku, ručke vrata i natpis na poklopcu motora, dok je dostupan izbor 16-colnih Wolf kotača ili 18-colnih Sawtooth naplataka – prvi u crnoj ili boji limete. Unutra možete birati između pet jednobojnih ili osam dvobojnih kožnih opcija, s bojama kao što su Caraway, Liberty Blue i Garnet, plus niz drugih unikatnih završnih obrada.

Neobične opcije i dodaci uključuju ugrađeni hladnjak za vino i prilagođeni nosač daske za surfanje, što Land Rover Classicu omogućuje stvaranje jedinstvenih primjeraka koji odgovaraju svakom stilu života.

Povijest V8 Defendera

V8 pogonski sklopovi u Land Rover Defenderu i njegovim prethodnicima u proizvodnji započeli su s modelom Series III Stage 1 V8 iz 1979. godine. Rover V8 s rasplinjačem od 3,5 litre proizvodio je 90 KS.

Land Rover 110 iz 1983. i 90 iz 1984. koristili su isti 3,5-litreni Rover V8 motor kao i Series III Stage 1 V8, ali u verziji od 113 KS, pojačanoj na 135 KS od 1987. godine.

Samo za sjevernoameričke specifikacije (NAS), u Defender 90 i 110, od 1992. godine je ugrađivana verzija Rover V8 motora od 3,9 litara s ubrizgavanjem goriva i 182 KS, zajedno s četverostupanjskim automatskim mjenjačem.

Godine 1998., 4,0-litreni V8 motor s ubrizgavanjem goriva i 190 KS iz druge generacije Range Rovera ugrađen je u ograničenu seriju 50. obljetnice Defendera 90, s četverostupanjskim automatskim mjenjačem.

Defender Works V8 iz 2018. s 5,0-litrenim atmosferskim motorom postao je prvi službeni Land Rover Defender s V8 motorom predstavljen od 1998. godine.

Ostala izdanja Land Rover Classic Defendera V8 uključuju varijante Islay, Trophy i Trophy II.

Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top
  • Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top
  • Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top
  • Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top
  • Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top
  • Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top
Land Rover Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top Izvor: Promo fotografije / Autor: Land Rover Classic

V8 motor

Sva vozila Classic Defender V8 Soft Top pokreće Land Rover 5,0-litreni benzinski V8 motor s 405 KS i 515 Nm okretnog momenta. Uparen je s osmerostupanjskim ZF automatskim mjenjačem, što osigurava performanse bez napora i precizne odzive. Snagu V8 motora prate poboljšani ovjes i kočnice. Postavka ovjesa posebno je prilagođena jedinstvenim karakteristikama modela 90 Soft Top i kombinira tradicionalne mogućnosti Defendera s vrhunskom udobnošću u svim okruženjima.

Njegove revidirane krute spiralne opruge, Eibach stabilizatori i Bilstein amortizeri prošli su sveobuhvatno testiranje i razvoj kako bi se osiguralo da zadovoljavaju OEM standarde (prva ugradnja). Kočnice su nadograđene na četveroklipne Alcon jedinice s prednjim diskovima promjera 335 mm i 300 mm straga, za pouzdanu zaustavnu snagu.

Specijalizirani timovi u Land Rover Classicu u Coventryju u Velikoj Britaniji i Essenu u Njemačkoj pružaju namjensku personaliziranu podršku. Cijene za Classic Defender V8 Soft Top kreću se od 195.000 funti (228.660 eura) plus primjenjivi lokalni porezi, a svaki primjerak dolazi s jednogodišnjim jamstvom bez ograničenja kilometraže.