Na ovogodišnjem salonu motocikala EICMA Ducati je lansirao novu generaciju svojeg najprestižnijeg supersportskog motocikla
Panigale sad ima novi motor - 1.103 kubična centimetra divote u četiri V-cilindra smještenih pod kutem od 90 stupnjeva. Ovo je, čini se, trajni raskid talijanske marke s tradicionalnom dvocilindričnom arhitekturom.
Novi V4 razvija 214 KS pri 13.000 o/min, te 124 Nm pri 10.000 o/min. Za razliku od Desmosedicija kojeg Ducati koristi u MotoGP-u, ovaj ima isti provrt od 81 mm, no duži hod klipa, sa svrhom izdašnijeg okretnog momenta pri nižim i srednjim okretajima.
Nova jedinica, premda raspolaže s parom cilindara više, digla je ukupnu masu motocikla za tek 5 kg. Suha kilaža Panigalea iznosi 175 kg. Verzija Panigale V4S, pak, lakša je za kilogram.
Ako je to nedostatno, Ducati nudi 12 KS više i dva kilograma manje u izvedbi V4 Speciale s Awkrapovićevim ispuhom i Öhlinsovim amortizerima.
Talijani će proizvesti svega 1.500 primjeraka ovog posljednjeg.
Cijene zasad nisu definirane, no sumnjamo da će Panigale biti pristupačan svakom džepu.