auti i reklame

Ford se vozi u Jeepu! Duhovita dvominutna reklama na 59. Super Bowlu pobrala velike simpatije

10.02.2025 u 15:35

Bionic
Reading

Legendarni filmski glumac Harrison Ford u Jeepovoj reklami govori o činjenici da uz sve beskonačne mogućnosti koje život nudi, ljudi, za razliku od automobila, nemaju prednost priručnika za upotrebu (Owner's Manual), pa čine sljedeće

Velika utakmica finala NFL američkog nogometa Super Bowl najgledaniji je sportski event u SAD-u, ali i šire, a grube su procjene govorile da će ovogodišnju 59. po redu 'Big Game' utakmicu uživo u NFL domovini pratiti čak preko 200 milijuna gledatelja. Naravno, uz gledatelje diljem svijeta će te brojke još više narasti.

Idelana je to prilika da ovaj sportski spektakl bude 'podložen' i s prestižnim TV reklamama, baš kao i svake godine. A prema službenom TV broadcasteru mreži FOX, cijene 30 sekundi reklame prije, tijekom i nakon velike utakmice dosežu vrtoglavih 8 milijuna dolara.

Autoindustrija, ponajprije sjevernoamerička, uvijek je bila odlična platforma za plasiranje novih modela ili promociju pojedinog proizvođača vozila. Ove godine međutim, bile su na Super Bowl LIX-u najavljene samo tri marke, Jeep i RAM iz Stellantis grupe i korejska KIA koja je i inače popularna u SAD-u.

Jeep® | Big Game | Harrison Ford x Jeep | Owner’s Manual Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Veliki Harrison Ford vozi Jeep

Olivier Francois, globalni direktor marketinga, Stellantis, je izjavio: 'Etos marke Jeep je onaj prožet slobodom, avanturom i strašću, rođen u Americi, ali priznat i živi diljem svijeta. I dok se njegova 84-godišnja povijest nastavlja razvijati, također želimo podsjetiti naše vlasnike vozila Jeep 4x4 da će, kada krenu u avanture za koje je naša marka posebno poznata po inspiraciji, pronaći Jeep za svakoga.

Francois dodaje i ovo: 'Jako sam ponosan na ovu vlastitu kreaciju, prvu reklamu u Stellantisu za Big Game. Postavlja novi standard i stvara smisleniji i autentičniji način suradnje s najcjenjenijim umjetnicima u industriji.'

Legendarni filmski glumac Harrison Ford u Jeepovoj reklami govori o činjenici da uz sve beskonačne mogućnosti koje život nudi, ljudi, za razliku od automobila, nemaju prednost priručnika za upotrebu (Owner's Manual) koji im može pomoći pri donošenju odluka, pa na kraju biraju ono što ih čini sretnima.

Ford u reklami kaže ovo: 'Odaberi ono što te čini sretnim. Moji prijatelji, moja obitelj, moj posao me čine sretnim. Ovaj Jeep (Wrangler 4xe) čini me sretnim...iako se zovem Ford. To je moj korisnički priručnik. Izađi van. Napiši svoj.'

Jeep Super Bowl 2025 reklama: Harrison Ford Intervju i Olivier Francois, globalni direktor marketinga, Stellantis Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Harrison Ford je ovo izjavio o radu s markom Jeep na reklami: 'Rekao sam 'da' snimanju ove reklame zbog scenarija. To je vrlo jednostavna komunikacija o životu, a završava ulaskom u vozilo Jeep, u tome je stvar. Nije zahtijevalo da se ponovno predstavim, ukažem na činjenicu da sam u životu bio mnogo toga i poznat po određenim projektima ili ulogama. To je samo tihi razgovor nekoga tko dijeli ideje. Sviđa mi se način na koji se razvila.'

'Rođena u borbi i iskovana u čeliku 1941., marka Jeep predstavlja slobodu i avanturu, pomičući granice, suočavajući se s konkurencijom i svladavajući svaku prepreku više od 80 godina,' rekao je Bob Broderdorf, novi izvršni direktor marke Jeep. 'U ovogodišnjoj reklami za Big Game, marka Jeep ima tipa koji utjelovljuje avanturu i na ekranu i izvan njega. U filmu, Harrison Ford je prevladao izglede i preletio s jedne strane galaksije na drugu, sve u ime toga, a u stvarnom životu, poznato je da krči vlastiti put. Dakle, da, Ford zna ponešto o tome što je marka Jeep.'

Harrison Ford u Jeepovoj reklami za 59. Super Bowl
  • Harrison Ford u Jeepovoj reklami za 59. Super Bowl
  • Harrison Ford u Jeepovoj reklami za 59. Super Bowl
  • Harrison Ford u Jeepovoj reklami za 59. Super Bowl
  • Harrison Ford u Jeepovoj reklami za 59. Super Bowl
  • Harrison Ford u Jeepovoj reklami za 59. Super Bowl
    +2
Jeep Super Bowl 2025 reklama Izvor: Promo fotografije / Autor: Stellantis

Broderdorf je nastavio: 'Kao američki najdomoljubniji brend u posljednje 23 godine, ima smisla da brend Jeep i dalje bude jedan od najvećih kreativnih podupiratelja 'Velike utakmice' u industriji. I nije bilo veće pozornice da Ford prizna Americi koliko ga Jeep čini sretnim.'

Inače, 'Owner's Manual' reklamu je režirao redatelj James Mangold nominiran za nagradu Academy® ('A Complete Unknown', 'Ford v Ferrari', 'Indiana Jones and the Dial of Destiny', 'The Wolverine'), a producirao Minted Content u suradnji sa Stellantisom.

'Owner's Manual' također uključuje originalnu glazbu 'Go Anywhere', koju je napisao i izveo umjetnik Sony Music Publishinga Nathaniel Murphy posebno za marku Jeep.

Kako marka Jeep nastavlja širiti svoj portfelj, nudeći multi-energetske platforme u svojim kultnim 4x4 vozilima, prvo globalno baterijsko-električno vozilo marke (BEV), Jeep Wagoneer S, koje je prvo lansirano u SAD-u i Kanadi, sada stiže američkim trgovcima certificiranim za Jeep EV, a biti će lansirano u Europi do prvog kvartala 2026.