Verzija Electric sada postiže električni domet od 425 km zahvaljujući optimiziranoj bateriji i učinkovitijem pogonskom sklopu. Hybrid ima kombiniranu snagu od 110 KS u iščekivanju propisa Euro 7 godine 2027., olakšavajući komunikaciju koja je transparentnija i u skladu s budućim tržišnim standardima
Lancia je održala svjetsku premijeru modela Ypsilon u veljači prošle godine, no mi ga barem zasad na doaćem tržištu još nismo vidjeli. Ako se pitate o kakvom je automobilu riječ, recimo da se radi o modernom urbanom električnom crossoveru premium B-segmenta. Što se vanjskih dimenzija tiče, one su sljedeće: duljina 4080 mm, širina 1760 mm, visina 1440 mm, težina BEV verzije je 1584 kg.
Na globalnom predstavljanju je prikazana potpuno električna BEV verzija Ypsilona pod nazivom Electric (Elettrica u Italiji), a potom je stigla i hribridna verzija Hybrid (Ibrida u Italiji). Naposlijetku je u svibnju prošle godine stigli i modeli Ypsilon HF, inačica visokih performansi prvog automobila nove ere, koja bi trebala stići na tržište u svibnju 2025. te Ypsilon Rally 4 HF, koji predstavlja Lancijin povratak u reli natjecanja.
Jučer je Lancia objavila i kako su stigle dvije poboljšane verzije u Ypsilon liniji. Prva je verzija Electric koja sada pruža do 425 km dometa u nultoj emisiji prema WLTP ciklusu. Drugo, značajno unapređenje primijenjeno je na Ypsilon Hybrid, koji sada zahtijeva kombiniranu snagu od 110 KS u iščekivanju norme Euro 7 koja se očekuje 2027. godine.
Ypsilon Electric
S baterijom od 54 kWh i električnim motorom od 115 kW (156 KS), novi Ypsilon Electric omogućuje domet do 425 km s jednim punjenjem - povećanje od oko 6 posto, ili 22 km više od prethodnog modela. Ovo poboljšanje dolazi zahvaljujući nikl-mangan-kobalt bateriji s poboljšanom kemijom i još učinkovitijim pogonskim sklopom.
Prosječna potrošnja sada iznosi 14,3 kWh/100 km, što Lancijin novi kompaktni automobil čini još održivijim i lakšim za upravljanje bez povećanja troškova. Nadalje, kada automobil treba napuniti, on postiže 80 posto napunjenosti baterije za manje od 30 minuta u 100-kW punionici s istosmjernom strujom (DC). Ukratko, ovom novom nadogradnjom Lancia je još jednom dokazala svoju predanost da električnu mobilnost učini još lakšom i isplativijom.
Lancia Hybrid
Istovremeno, Lancia je također uvela značajnu promjenu na verziji Ypsilon Hybrid, odlučivši biti transparentnija u pogledu stvarne dostupne snage. Model ide od deklarirane izlazne snage od 100 do 110 KS - ukupna snaga koju isporučuju motor s unutarnjim izgaranjem i električni motor integriran u 48-voltni sustav.
Ovaj izbor je napravljen u iščekivanju uredbe Euro 7 koja će, počevši od studenog 2027., od svih hibridnih modela zahtijevati da navedu svoju kombiniranu snagu, a ne samo onu motora s unutarnjim izgaranjem. Ovim ažuriranjem Lancia je usvojila najbolju praksu u sektoru, nudeći svojim kupcima više jasnoće i veću percipiranu vrijednost.
Novi Ypsilon Hybrid ima ukupnu izlaznu snagu od 81 kW, što je ekvivalentno 110 KS, što dolazi iz motora s unutarnjim izgaranjem od 74 kW (100,6 KS) i maksimalnog električnog doprinosa od 21 kW (28,6 KS). Nisu napravljene nikakve izmjene na tehničkom sustavu, performansama ili potrošnji. Ispod haube sve je isto, ali sada je transparentnije i u skladu s promjenama na tržištu.
Ukratko, s ova dva ažuriranja, Lancia je osnažila ulogu novog Ypsilona kao mjerila u premium hatchback B-segmentu, ojačavši model koji ujedinjuje eleganciju i održivost. To vrijedi i za potpuno električnu verziju - savršenu za gradsku mobilnost bez emisija - i za hibridni model - učinkovit, fluidan i sve postavljeno za standarde budućnosti.