kompletan remont

Hyundai je otišao korak dalje: Novi Ioniq i dizajnom i naprednim značajkama priziva čišću budućnost

03.05.2019 u 11:13

Bionic
Reading

Zahvaljujući uspjehu prve generacije jedinstvenog Hyundaijeva modela s tri tipa elektrificirana pogona, napravljene su brojne preinake

Hyundai je predstavio ažuriranu verziju svog modela Ioniq, s poboljšanjima u sve tri verzije ovog posve jedinstvenog automobila. Od lansiranja 2016. godine, Ioniq je bio prvi svjetski automobil koji je od samog početka planirao ponuditi čak tri elektrificirana pogona - hibridni, plug-in hibridni i potpuno električni. Ioniq već sada nadograđuje svoju ponudu dodatnim tehnološkim značajkama i osvježenim izgledom.

Ioniq Electric ima znatno veći kapacitet električne baterije - s 28 kWh kapacitet je narastao na 38,3 kWh, što je čak 36 posto više. To omogućuje Hyundaiju domet od 294 kilometra - prema WLTP propisima. Njegov elektromotor isporučuje maksimalnu snagu od 136 KS i 295 Nm okretnog momenta te je standardno opremljen ugrađenim punjačom od 7,2 kW, dok je to prije bilo 6,6 kW - za tip punjenja 2 AC. Koristeći stanicu brzog punjenja od 100 kW, baterija može doseći 80 posto napunjenosti za samo 54 minute.

Novi Hyundai Ioniq - sve tri njegove verzije Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai Motor Europe

Obje izvedbe, Ioniq Hybrid i Ioniq Plug-in, karakterizira poznati Kappa, 1,6-litreni GDI, benzinski četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem goriva te s maksimalnom snagom od 105 KS i 147 Nm okretnog momenta. Električni motor s trajnim magnetima Ioniq Hybrid isporučuje 43,5 KS (32 kW) s maksimalnim okretnim momentom od 170 Nm, a pokreće ga litij-polimerska baterija kapaciteta 1,56 kWh smještena ispod stražnjih sjedala. Električni motor plug-in verzije isporučuje 60,5 KS (44,5 kW) s maksimalnim okretnim momentom od 170 Nm, a pokreće ga litij-polimerska baterija od 8,9 kWh. U kombinaciji s 1,6-litrenim motorom GDI, Ioniq Hybrid i Plug-in isporučuju ukupno 141 KS (103,6 kW) i do 265 Nm okretnog momenta. Elektromotor omogućuje Ioniq Hybridu da radi u čistom električnom načinu rada pri brzinama do 120 km/h. Vozači koji biraju Ioniq Plug-in mogu se osloniti na 52 kilometra čistog električnog voznog raspona (WLTP ciljana brojka) koji pokreće 8,9 kWh baterija od 8,9 kWh.

Hibridna i plug-in verzija novog Ioniqa sada pokazuju redizajniranu geometrijsku rešetku hladnjaka, za razliku od modela Electric sa zatvorenom rešetkom i novim prepoznatljivim uzorkom. Svi modeli opremljeni su ažuriranim dizajnom prednjeg branika s obrubom srebrne boje na dnu, a antracit boja se vidi na stražnjem odbojniku i obrubima svjetala za dnevnu vožnju sprijeda, stvarajući profinjeniji i dinamičniji izgled. LED svjetla potpuno su redizajnirana kako bi se Ioniq isticao noću - nudeći ne samo estetska poboljšanja, nego i dodatnu sigurnost.

Ioniq Plug-in i Electric dostupni su s redizajniranim 16-inčnim aluminijskim naplatcima, dok kupci Ioniq Hybrida mogu birati između novih 15-inčnih ili 17-inčnih naplataka novog dizajna.

Hyundai Ioniq Electric Blue Link
  • Hyundai Ioniq Electric
  • Hyundai Ioniq Electric
  • Hyundai Ioniq Electric
  • Hyundai Ioniq Electric
  • Hyundai Ioniq Electric
    +30
Hyundai Ioniq Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Ključna nova značajka je dodatak Hyundai Blue Link, sustav povezanosti vozila koji omogućuje daljinsko pokretanje i zaustavljanje automobila, zaključavanje/otključavanje te određivanje temperature aplikacijom za pametne telefone. Ažuriranja napunjenosti baterije također se mogu pregledavati i planirati, čime se Ioniq Electric usklađuje sa sustavima povezanosti konkurentskih modela.

Poboljšana unutrašnjost uključuje novi 10,25-inčni AVN zaslon (Audio Video Navigation System) sustava za informiranje i zabavu, a u standardnoj je izvedbi u ponudi onaj od sedam inča, tu je i modificirana središnja konzola, a različite ambijentalne boje unutrašnjosti daju zanimljiv izgled. Sveobuhvatni paket sigurnosnih sustava također je uključen, a Ioniq Electric može se voziti samo jednom pedalom, zahvaljujući pametnom regenerativnom kočenju. Taj isti sustav koristi se i u modelu Kona Electric.