Lancia Delta dominirala je relijem od kasnih 1980-ih do ranih 90-ih, osvojivši 6 svjetskih konstruktorskih naslova, 4 vozačka naslova i više od 40 pojedinačnih pobjeda. I danas je najuspješniji reli automobil svih vremena, a legendarni Talijan je osvojio dva naslova
U Stellantis Heritage Hubu, Luca Napolitano, izvršni direktor marke Lancia i Roberto Giolito, voditelj Stellantis Heritagea, uručili su potvrdu o autentičnosti automobilu koji je ušao u povijest u svijetu automobila, a posebno u motorsportu: Lancia Delta 4WD iz 1986., u vlasništvu Massima 'Mikija' Biasiona, jednog od najuspješnijih rally vozača svih vremena.
Lancia Delta, u svojim je različitim iteracijama, dominirala svijetom motorsporta od kasnih 80-ih do ranih 90-ih, osvojivši šest svjetskih konstruktorskih naslova, četiri vozačka naslova i više od 40 pojedinačnih pobjeda, potvrđujući svoju poziciju najuspješnijeg reli automobili svih vremena.
Također zahvaljujući Delti, s 15 svjetskih prvenstava u reliju, tri svjetska konstruktorska prvenstva u izdržljivosti (WEC), jednom pobjedom na 1000 Miglia, dvije Targa Florio i jednom Carrera Panamericana, Lancia je i dalje najuspješnija marka svih vremena u reliju.
Miki Biasion glavna je figura u povijesti Lancijinog motorsporta, zahvaljujući njegovim uzastopnim pobjedama na Svjetskom prvenstvu 1988. i 1989. s Deltom pod vodstvom Martini Racing tima.
Dobiveni certifikat potvrđuje autentičnost vozila i proizlazi iz temeljitog tehničkog i povijesnog pregleda od strane proizvođača. Ovaj proces uključuje blisku suradnju između tehničara Heritagea i talijanske marke kako bi se definitivno utvrdio identitet vozila.
Vlasnici automobila koji uspješno prođu ovaj ispit dobivaju detaljnu dokumentaciju, uključujući 'Certifikat autentičnosti', certifikacijsku pločicu 'Lancia Classiche' i knjižicu koja uključuje povijest vozila, kriterije intervencije i fotografije ocjenjivanih komponenti.
Lancia Delta jedan je od najlegendarnijih automobila u povijesti marke, uključujući i iz perspektive dizajna. Njegovi temeljni elementi ušli su u kolektivno nesvjesno i vodili dizajn budućih Lancia automobila: njegovi brutalni, učinkoviti primarni oblici i radikalne geometrije, a sve to čini dio povijesti dizajna marke.
Kao dio svog desetogodišnjeg strateškog plana, Lancia će lansirati tri nova modela, po jedan svake druge godine, počevši od 2024. s novim Ypsilonom. Od 2026. Lancia će lansirati samo 100 posto električne modele, a od dolaska Delte 2028. prodavat će samo 100 posto električne automobile.
Strateški plan obratit će veliku pozornost na održivost, kao što je prikazano korištenjem inovativnih materijala: 50 posto dodirnih površina bit će ekološki održivo.
Tportal je i na WhatsAppu
Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'