U europskoj specifikaciji, D-Max pokreće 1.9-litreni dizelski motor sa 164 KS (120 kW) maksimalne snage i 360 Nm okretnog momenta. Na raspolaganju je 6-stupanjski automatski mjenjač, dok ručni mjenjač stiže krajem godine
Prošli tjedan smo bili na domaćoj premijeri jednog od globalno najpoznatijih pick-up vozila - Isuzu D-Maxa. Ovo je osvježena treća generacija D-Maxa (oznaka RG01), koja je izvorno lansirana na tržište u cijelom svijetu još krajem 2019. godine u Tajlandu, a u Europu je stigla sredinom 2020. godine, ovisno o tržištu. Posljednji facelift je napravljen i predstavljen krajem 2023. godine u Tajlandu, a na domaćoj premijeri smo se upoznali s aktualnom modelskom godinom 2024.
Ovaj japanski kamionet ili pick-up poznajemo prvenstveno kao neusporedivo radno vozilo. To ostaje i nadalje, jer zadržava svoju dobro poznatu snagu i karakter. Što se tiče udobnosti, ona se značajno promijenila. Novi D-Max očito je usmjeren na novi segment, u smislu udobnosti i luksuza savršeno se uklapa u kategoriju luksuznih SUV-ova.
Isuzu se nadovezuje na postojeću uspješnu formulu D-Maxa, gdje su snaga i karakter neophodni, pa novi D-Max koristi četverocilindrični 1,9-litreni turbodizelski motor snage 164 KS (120 kW) i okretnog momenta od 360 Nm pri 2000-2500 okr.min. Impresivnih 3,5 tona vučnog kapaciteta ostaje netaknuto i na stražnji tovarni prostor možete utovariti više od tone.
Osim preinaka na tijelu, pozornost privlači i njegova unutrašnjost. Japanci su potpuno preuredili interijer, koji je opremljen luksuznim detaljima. Nekada posebno masivan D-Max redizajniran je u suvremenom i elegantnom modelu. Pri dizajniranju interijera glavna su razmatranja bila bolja ergonomija, veća udobnost za korisnika i luksuzan izgled. Zvučna izolacija motora također je drastično prilagođena. Jasno je da je Isuzu stavio naglasak na udobnost.
'D-Max je jedan od najprodavanijih pick-up modela u svijetu i predstavlja iznimnu vrijednost za novac kombinirajući odlične off-road sposobnosti, bogatu opremu i moderan dizajn. Vjerujemo da će iskustvo i podrška Auto Hrvatske pomoći da i u Hrvatskoj D-Max osvoji povjerenje kupaca koje zaslužuje.', istaknuo je na predstavljanju Goran Cindrić, voditelj marke Isuzu u Poslovnoj grupi Auto Hrvatska.
Isuzu
Isuzu Motors Limited je osnovan 1916. godine u Japanu te je globalno poznat po proizvodnji visokokvalitetnih gospodarskih vozila i dizelskih motora. Model D-Max već je više od dva desetljeća jedan od vodećih pick-upova na tržištu, poznat po svojoj pouzdanosti, izdržljivosti i praktičnosti u svim uvjetima korištenja.
Vanjski dizajn i dimenzije
Isuzu D-Max (MY24) odlikuje se odvažnim dizajnom prednjeg dijela s dominantnom maskom i modernim LED svjetlosnim potpisom koji naglašava njegovu robusnu siluetu.
D-Max se ističe svježim dizajnerskim izričajem temeljenim na konceptu 'Miura Design' inspiriranog načinom savijanja kojeg je osmislio japanski astrofizičar Kōryō Miura. Dominantna prednja maska proširena je i dobila je atraktivnu crnu kromiranu obradu, a LED dnevna svjetla su uža i elegantnije uklopljena u prednji sklop.
Stražnji dio donosi nova LED svjetla koja naglašavaju suvremen izgled vozila, a bočna linija zadržava čiste i funkcionalne forme, uz izražene lukove kotača koji pružaju dojam snage. Nove linije karoserije naglašavaju snažan izgled vozila, istovremeno pružajući praktičnost i funkcionalnost neophodnu za svakodnevne radne zadatke i avanture izvan uređenih prometnica. U ponudi su izvedbe Space i Crew, odnosno produžena i dvostruka kabina. Single cab će biti dostupan od lipnja 2025.
Inženjeri Isuzua su u potpunosti revidirali vanjski dizajn još na izvornoj trećoj generaciji. No sada je novi izgled elegantniji i moćniji. Njegove dimenzije su sljedeće: duljina 5280 mm, širina 1870 mm (bez retrovizora), visina od 1790 mm, međuosovinski razmak 3125 mm.
Pametna i povezana kabina
Unutrašnjost kombinira premium ugođaj s dokazano izdržljivim materijalima, stvarajući ugodno okruženje za vozača i putnike. U središtu kabine nalazi se novi infotainment sustav na dodir, dostupan u veličinama od 8 ili 9 inča, ovisno o modelu opreme.
Zaslon visoke rezolucije osigurava pregledno upravljanje navigacijom, audio sustavom i povezivanjem telefona, uz podršku za Apple CarPlay i Android Auto (bežično) – što omogućuje vozačima jednostavan pristup omiljenim aplikacijama i sadržajima tijekom vožnje. Ispred vozača, klasični analogni instrumenti kod viših paketa opreme zamijenjeni su modernim 7-inčnim digitalnim zaslonom u sklopu instrumentne ploče. Ovaj digitalni kokpit pruža ključne informacije na prvi pogled, a njegov izgled moguće je djelomično prilagoditi.
Pri osmišljavanju nove kabine vodilo se računa o povratnim informacijama kupaca pa su tako vraćene fizičke rotacijske tipke za podešavanje na infotainment uređaju, što doprinosi intuitivnijem i sigurnijem korištenju tijekom vožnje.
Kabina je opremljena i USB-C priključkom. Sjedala su ergonomski oblikovana i presvučena kvalitetnim materijalima otpornima na habanje, nudeći udobnost na dugim putovanjima i lako održavanje. Sve navedene tehnološke novosti osiguravaju da vozači budu informirani, zabavljeni i povezani, bez obzira voze li se gradom ili izvan utabanih puteva.
Sigurnost i ADAS sustavi pomoći vozaču
Sigurnost je od samog početka bila u središtu razvoja modela D-Max. Modelska godina MY24 to dodatno potvrđuje, jer dolazi s čitavim spektrom naprednih sustava asistencije koji su u velikoj mjeri standardni u svim izvedbama. Isuzu Advanced Driver Assist System (ADAS) paket obuhvaća višestruke tehnologije osmišljene za prevenciju nezgoda i zaštitu putnika.
Unaprijeđeni sustav autonomnog kočenja u slučaju opasnosti sada koristi poboljšanu kameru širokog kuta koja još ranije prepoznaje pješake, bicikliste i druge prepreke na cesti te može automatski aktivirati kočnice ako vozač ne reagira pravodobno. Tu je i nadograđeni adaptivni tempomat nove generacije – tzv. inteligentni ACC – koji osim održavanja razmaka prilagođava brzinu vozila u skladu s važećim ograničenjima brzine prepoznatim putem kamere za očitavanje prometnih znakova. Ovaj sustav olakšava vožnju autocestom i pridržavanje propisa, smanjujući napor za vozača.
Sustav upozorenja pri izlasku iz voznog traka (LDW) i pomoć pri zadržavanju vozila u traku (LKA) također su dorađeni kako bi intervencije bile suptilnije i uglađenije, sprječavajući neželjeno skretanje bez izazivanja nelagode za vozača. Standardno su dostupni i sustavi poput upozorenja na vozila u mrtvom kutu, upozorenja na poprečni promet straga te senzora za parkiranje, koji zajedno smanjuju rizik od sudara pri promjeni trake ili izlasku iz parkirnog mjesta.
D-Max ima maksimalnu sigurnosnu ocjenu odnosno 5 zvjezdica na Euro NCAP testiranju. Zahvaljujući kombinaciji čvrste konstrukcije karoserije, sedam ili osam (ovisno o izvedbi) zračnih jastuka u kabini i naprednih elektroničkih pomagala, Isuzu D-Max pruža povjerenje vozaču i putnicima u svakoj situaciji.
Pogonski sklop: 1.9 turbodizelski motor sa 164 KS
Srce svakog pick-up vozila je njegov pogonski sklop, a Isuzu D-Max se oslanja na provjereni i usavršeni turbodizelski motor posljednje generacije. U europskoj specifikaciji, D-Max pokreće 1.9 litreni dizelski motor sa 164 KS (120 kW) maksimalne snage i 360 Nm okretnog momenta. Motor je standardno opremljen tehničkim inovacijama koji omogućuju D-Max-u da bude u skladu s najnovijim Euro 6e propisima o emisijama.
Potrošnja se kreće oko 9 litara na 100 km u mješovitom ciklusu, a emisija CO2 je oko 235 g/km. Na raspolaganju je 6-stupanjski automatski mjenjač, dok će ručni mjenjač u ponudi biti krajem godine.
Terenske sposobnosti
D-Max je konstruiran da savlada različite terene i zadatke s pouzdanim 4x4 pogonom. Prijenos na četiri kotača moguće je uključiti elektronički tijekom vožnje (tzv. shift-on-the-fly sustav) za trenutačan prijelaz s asfalta na zahtjevne podloge. Za izuzetno teške uvjete terena, na raspolaganju je i ugrađena redukcija (4L način) koja multiplicira dostupni okretni moment i omogućuje precizno savladavanje strmih uspona, dubokog blata ili vuču teških prikolica na neravnim podlogama. D-Max 4x4 također standardno posjeduje mogućnost blokade stražnjeg diferencijala, čime se oba kotača zadnje osovine vrte istom brzinom za maksimalnu trakciju u slučaju kada jedan od kotača gubi kontakt ili dobro prianjanje.
Posebna novost je Rough Terrain Mode – elektronička pomoć za vožnju po teškom terenu. Jednim pritiskom tipke, sustav prilagođava rad motora i kontrolu proklizavanja tako da ciljano raspoređuje snagu na one kotače koji imaju najbolje prianjanje, omogućujući stabilniji prolazak kroz duboko blato, pijesak ili preko kamenja. Ova funkcija, u kombinaciji s blokadom diferencijala, značajno olakšava vožnju manje iskusnim terenskim vozačima i povećava sigurnost pri savladavanju izazova izvan ceste. Prilazni i odlazni kut iznose 30,5° i 24,2°, a pregibni kut 22,9°. Zahvaljujući udaljenosti najniže točke vozila od tla od 240 mm i redizajniranim sustavom usisa zraka te stražnjim oduškom zraka diferencijala, D-Max osigurava dubinu gaza do 800 mm. Zahvaljujući svim ovim značajkama, Isuzu D-Max ostaje svestran i sposoban radni stroj – podjednako uvjerljiv kao robustan terenski partner ili pouzdano gospodarsko vozilo za prijevoz tereta.
Cijene u Hrvatskoj
Saznali smo i cijene Isuzu D-Max pick-upa (MY24) na domaćem tržištu. Tako je cijena do registracije početne N60 B izvedbe u Space verziji 42.460 eura, a u Crew verziji 47.850 eura. Cijena najopremljenije N60 Nitro Sport izvedbe u Space verziji je 52.100 eura, a u Crew verziji 57.490 eura.
Inače, Isuzu na našem tržištu stiže putem ovlaštenog distributera za Hrvatsku – Kamion i Bus Importer d.o.o., članici Poslovne grupe Auto Hrvatska.