Tijekom mandata u MMC-u, u kojem je proveo 16 godina, Masuko je postigao velike uspjehe pokazavši u potpunosti svoje upravljačke sposobnosti, što je također omogućilo kompaniji da prebrodi poteškoće
Mitsubishi Motors Corporation (MMC) je danas objavio da je Osamu Masuko, posebni savjetnik i bivši predsjednik odbora, predstavnik izvršni direktor, preminuo od srčane insuficijencije 27. kolovoza u 71. godini života.
Prošlo je samo nekoliko tjedana otkako je Masuko, veteran konglomerata Mitsubishi, podnio ostavku na mjesto predsjednika, navodeći zdravstvene razloge za svoju odluku da odstupi.
'U ime preminulog bivšeg predsjedavajućeg, gospodina Masukoa, želimo izraziti iskrenu zahvalnost na velikodušnosti koju su on i MMC primili', rekao je Takao Kato, sadašnji predstavnik izvršni direktor, glavni izvršni direktor MMC-a.
Osamu Masuko imenovan je predsjednikom u siječnju 2005. Razvio je i implementirao plan revitalizacije Mitsubishi Motors-a i učinio sve kako bi oživio tvrtku. Dok je težio realnom upravljanju smjerom odabira i koncentracije, Masuko je vodio razvoj naprednih ekološki prihvatljivih vozila, uključujući prvo svjetsko masovno proizvedeno električno vozilo, i-MiEV, kao i prvi svjetski 4WD plug-in hibridni EV , Outlander PHEV.
Nadalje, u regiji ASEAN, koja je postala pokretač rasta MMC-a, uspio je u lokalnoj proizvodnji i tamo je proširio prodaju. Pored toga, izgradio je čvrste odnose sa upravom partnera, tvrtkama Alijanse i Mitsubishi Group kroz dobre komunikacije, iskorištavajući svoju osobnost i široka poznanstva.
Tijekom mandata u MMC-u, u kojem je proveo 16 godina, Masuko je postigao velike uspjehe pokazavši u potpunosti svoje upravljačke sposobnosti, što je također omogućilo kompaniji da prebrodi poteškoće.
Od listopada 2016. Nissan posjeduje 34 posto vlasništva Mitsubishija, pa je dogovor između Masuka i tadašnjeg direktora Nissana Carlosa Ghosna doveo Mitsubishi kao mlađeg partnera u automobilskom savezu Renault-Nissan. Kasnije je Masuko negirao veze s Ghosnom nakon njegovog posljednjeg uhićenja 2018. u Japanu zbog sumnje u financijsko kršenje zakona.
Sve tri članice saveza trenutačno su u financijskim problemima, nakon što su godine agresivne politike širenja pod Ghosnovim vodstvom rezultirale padom prodaje vozila. Daljnji pad globalne potražnje za automobilom zbog pandemije koronavirusa pogoršao je ove probleme, a Mitsubishi, Nissan i Renault su iznijeli svoje planove za oporavak za koji će im trebati izvjesno vrijeme. Osim toga,
Nedavno je Mitsubishi najavio postupno zamrzavanje svojih operacija u Europi, kako bi se orjentirali na njima profitabilnija tržišta.