Kod nas je novi Captur dostupan s pet pogonskih sklopova: trocolindričnim benzinskim 1.0 TCE 90 i trocilindričnom dvogorivnim 1.0 TCE ECO-G 100, kao i četverocilindričnim agregatima - benzinskim 1.3 TCE 140 mild hybrid, 1.3 TCE 160 mild hybrid i E-Tech full hybrid 145
Bili smo na hrvatskoj premijeri jednog od omiljenih vozila iz B-SUV segmenta - Renault Captura – koji je ovim domaćim predstavljanjem i službeno stigao na hrvatske ceste. Renault Captur u osvježenom smo prethodno već isporbali na međunarodnoj dinamičkoj premijeri u Madridu sredinom lipnja, nakon što je svoju statičku premijeru imao u travnju ove godine.
Kad je riječ o modelu Captur treba reći kako se prva generacija ovog sub-kompaktnog crossover/SUV-a pojavila na tržištu 2013. godine i odmah je postala prodajni hit. Potpuno nova druga generacija stigla je 2019., tako da je posve prirodno da je nakon pet godina i bilo vrijeme da ista doživi svoju modernizaciju ove godine. Jedan od razloga da se Renault pozabavi osvježenjem Captura je i činjenica da je u međuvremenu konkurencija u B-SUV segmentu ozbiljno ojačala (Toyota Yaris Cross, Ford Puma, VW T-Cross, Peugeot 2008, Hyundai Kona,..).
Osim toga, gledajući trendove od 2018. godine do 2023., u Europi je u B-segmentu automobila svaki treći model bio upravo ovog segmenta. Dok je SUV verzija mnarasla s 33 na 53 posto, a hatchback oblik karoserije tipa Renault Clio s 59 posto pao na 45 posto. Ostali oblici karoserije (npr. limuzina) su s 8 posto pali na samo 2 posto udjela na tržištu Europe. Ako vas zanima kakvi su prodajni rezultati bili na domaćem tržištu 2023. godine, odgovor je sljedeći: 60 posto su SUV-ovi, 38 posto hatchback modeli i samo 2 posto ostali oblici karoserije u ovom segmentu.
Kakav je osvježeni Captur? Pa možda bi ga najbolje mogli opisati kao svestrano i multitalentirano vozilo, kompaktno izvana (4,23 m) i prostrano iznutra, modularno za prilagodbu korisnicima, jednako se dobro osjeća u gradu ili izvan. Korisnici cijene visoki položaj za vožnju, koji omogućuje lak pristup vozilu i dobru preglednost ceste. Stoga je posve razumljiv i globalni uspjeh Captura koji je prodan u više od dva milijuna primjeraka u 90 zemalja diljem svijeta od lansiranja prve generacije prije deset godina.
Nova generacija, po uzoru na prethodne, zadržava svestranost, dvobojne opcije karoserije, izdašnu unutrašnjost te raznovrsnu i domišljatu tehnološki naprednu opremu. Povrh navedenih kvaliteta, upisanih u Capturov DNK, nova generacija donosi i niz novih značajki. Na primjer, u ponudi će biti dostupna nova inačica esprit Alpine, upečatljiva po izražajnijem unutarnjem i vanjskom dizajnu te jedinstvenom spoju elegancije i sportskog duha. Putnički će prostor uključivati nove presvlake i nove zaslone na armaturnoj ploči.
Ovisno o inačici, novi će Captur biti dostupan s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama te će pružati najbolje tehnološko iskustvo u vozilu zahvaljujući operativnom sustavu Android Automotive 12, prvom takvom u nekom vozilu B-segmenta. Potpuno nova elektronička arhitektura podiže sigurnost na novu razinu. Vozačima je tako na raspolaganju niz sustava za pomoć u vožnji nove generacije, uključujući funkciju prediktivne hibridne vožnje i aktivnu pomoć za vozača, a sve kako bi se omogućila autonomna vožnja druge razine.
Osvježeni Renault Captur je kod nas dostupan s pet opcija motora, uključujući E-Tech full hybrid snage 145 KS. Za još veći užitak u vožnji i dinamičnije performanse, pogonski je mehanizam dorađen, a izmijenjene su i postavke servoupravljača. Neke inačice bit će opremljene i sustavom Extended Grip koji pospješuje prianjanje u svim uvjetima vožnje.
Captur će se i dalje proizvoditi u Renaultovoj tvornici u Valladolidu (Španjolska), a na hrvatske ceste je upravo stigao. Prije nego vam navedemo cijene za sve modele recimo samo kako početna cijena osvježenog Captura kod nas kreće od 21.340 eura za benzinski model razine opreme evolution TCe 90.
Vanjski dizajn, struktura i dimenzije
Opsežno unaprijeđena druga generacija Captura usvaja novi dizajnerski jezik koji je pokrenuo Gilles Vidal, Renaultov voditelj dizajna. Igrajući se svjetlom i materijom s napetim linijama i preciznim detaljima, novi jezik stvara stilskiji i dinamičniji učinak.
Povrh novog prednjeg kraja i izraženih sportskih linija, Captur sada krasi profinjeniji, naglašeno premium izgled, što je vidljivo već na prvi pogled uživo. Ta je novina posebno vidljiva u novoj inačici Esprit Alpine koja sportskim i elegantnim obilježjima odaje počast zasebnoj sportskoj marki Renault grupe, Alpine. Novi završni sloj Esprit Alpine odmah se može prepoznati, sa svojim logotipima u crnoj boji leda, okvirima prozora u crnoj boji visokog sjaja, 19-colnim kotačima specifičnog dizajna i veličine, aerodinamičnim spliterom te prednjim i stražnjim zaštitnim pločama s mat Slate Grey sivom bojom.
Novi prednji kraj poprima elegantniji, tehnološkiji izgled, s jednodijelnim logotipom 'Nouvel R' ugrađenim u rešetku hladnjaka s više strana i višim, horizontalnijim poklopcem motora. Gornji dio rešetke stvara igru svjetla svojim reljefnim oblicima, te kontrastom između tamne sjajne pozadine i prozirnih umetaka. To izaziva višestruke refleksije preko rešetke hladnjaka, poput vala koji se širi od dijamanta u sredini prema prednjim svjetlima i braniku, sa svojim sićušnim reljefnim paralelogramima.
U svrhu hlađenja motora, prednji kraj ima vodoravni usisnik zraka iznad aerodinamičkog razdjelnika, s još jednim u braniku. Dva otvora za zrak smještena s obje strane prednjeg dijela, pored dnevnih svjetala, doprinose aerodinamici i hlađenju prednjih kočnica. Ovaj sofisticirani novi dizajn pridonosi luksuznijem dojmu novog Captura.
Nova prednja svjetla imaju potpuno LED tehnologiju kao standard na svim razinama opreme. Na isti način kao i na novom Cliju, LED dnevna svjetla poprimaju okomiti poludijamantni oblik, slobodno inspiriran logom marke. Prednja svjetla oživljavaju u novom slijedu dobrodošlice kada se vrata otključaju daljinski, stvarajući prijateljski, moderan učinak.
Kućište stražnjeg svjetla sada je prozirno, otkrivajući unutrašnjost svjetala. U kombinaciji s novim logotipom i redizajniranim difuzorom, ova značajka daje stražnjem kraju suvremeniji izgled s višom razinom percipirane kvalitete.
Završna obrada evolution uključuje 17-colne Flexwheel kotače za 'uljepšavanje' (17-colni aluminijski naplatci dostupni kao opcija) s mat crnom bojom na donjem dijelu karoserije i dugačkim crnim prednjim i stražnjim zaštitnim pločama.
Naravno, osvježeni Captur je i dalje temeljen na Common Module Family (CMF) platformi, odnosno njezinoj inačici CMF-B za subkompakte/male automobile (poput nove generacije modela Clio).
Što se vanjskih dimenzija novog Captura tiče, one su sljedeće: duljina 4239 mm (prije osvježenja 4227 mm), širina 1797 mm (s otvorenim retrovizorima 2003), visina 1584 mm s uzdužnim krovnim nosačima (prije 1576 mm), međuosovinski razmak 2639 mm, razmak od podloge 169 mm (132 mm pod punim opterećenjem).
Prtljažnik je modularan, sa stražnjom klupom koja se pomiče više od 16 cm i uklonjivom podnicom koja stvara ravan prostor. S preklopljenim stražnjim sjedalima (2/3-1/3 podijeljena), duljina tereta je 1,57 m. Obujam prtljažnika ovisi o vrsti pogonskog sklopa, pa tako kod verzija s benzinskim i LPG motorom s drugim redom sjedala pomaknutim prema naprijed / prema natrag do krajnje točke (+ 132 l) iznosi 484 l / 616 l, dok je kod E-Tech Full Hybrid verzije volumen 348 l / 480 l. Najveći obujam (do gornje točke sjedala) s preklopljenom stražnjom klupom iznosi 1596 l (kod verzija s benzinskim i LPG motorom) ili 1458 l kod E-Tech Full Hybrid verzije.
Viša Techno završna obrada uključuje potpuno nove 18-colne aluminijske naplatke i crnu boju visokog sjaja na donjem dijelu karoserije i pojasu. Nova inačica esprit Alpine isporučuje se s posebnim kotačima i novim 19-colnim gumama (Michelin 225/45R19), prvi put dostupnima i za Captur.
Dostupno je šest boja karoserije: Biserno bijela, Oyster siva, Zvjezdano crna, Gunmetal siva, željezno plava i plameno crvena. Opcijska dvobojna shema boja popularna je kod kupaca, koji mogu odabrati Highland Grey sivu, Starry Black crnu ili Perle Beige bež za krov i retrovizore. Ova zadnja boja je nova nijansa šampanjca. Nije dostupan sa razinom opreme Esprit Alpine.
Novi Renault Captur dostupan je u izboru od 14 šarenih konfiguracija. Podižući personalizaciju još dalje, dodatni paket vanjskih boja uključuje retrovizore u Highland Grey siva ili Perle Beige bež (Crna visokog sjaja je standardna), s prednjim i stražnjim zaštitnim pločama i bočnim letvicama u Highland Grey sivoj, Perle Beige bež ili High Gloss Black crnoj.
Novi Captur može se personalizirati sa širokim rasponom opreme dostupnom po narudžbi ili putem postprodajne mreže, uključujući bočno osvjetljenje, izbočne pragove, kuku za vuču, nosač za bicikle i pragove s pozadinskim osvjetljenjem.
Unutrašnjost
Osvježeni Captur karakterizira sada otmjeniji stil. Kabina poprima moderniji izgled s multimedijskim sustavom OpenR Link i novim zaslonima na armaturnoj ploči (do 10,25 inča). S novim presvlakama na svim razinama opreme, automobil je prešao u kategoriju više, a naročito se to odnosi Esprit Alpine razinu opreme s bogatom standardnom opremom za sportski ugođaj interijera.
Novi Captur dobio je multimedijski sustav OpenR Link s ugrađenim Googleom (ovisno o izvedbi). Uključuje najbolju ugrađenu tehnologiju s Android Automotive 12. Prvo u svijetu za vozilo B-segmenta. U središtu glavne konzole, novi 10,4-inčni okomiti zaslon osjetljiv na dodir (960 x 1280 piksela) omogućuje korisnicima da iskoriste sve prednosti ekskluzivnog interaktivnog sadržaja, zajedno sa širokim rasponom usluga.
OpenR Link je jednostavan za korištenje i hiperpovezan, intuitivan za korištenje poput pametnog telefona. Osim što je potpuno prilagodljivo, sučelje je kompatibilno s Android Auto i Apple Carplay za žično i bežično povezivanje pametnog telefona.
Googleovim uslugama kao što su Google Maps, Google Assistant i preko 50 (ovisno o zemlji) Google Play aplikacija može se pristupiti dodirom prsta, baš kao na pametnom telefonu.
Nove presvlake i nova završna obrada Esprit Alpine
Atmosfera interijera je moderna i gostoljubiva, s potpuno novim presvlakama. Siva i vrijesko siva tkanina za sjedala na Evolution završnici dobiva žute gornje šavove na Techno, s Renault dijamantnim uzorkom na unutarnjim bočnim potporama prednjih sjedala. Nova završna obrada Esprit Alpine ima višestruko teksturiranu zrnastu tkaninu za pokrivanje na sjedalima i pločama vrata i plavo-sivi umetak na kontrolnoj ploči.
Kabina također jako naginje marki Alpine, simbolu sportske elegancije na francuski način, s nacionalnom zastavom na bočnim rubovima, sigurnosnim pojasevima s plavim gornjim šavovima, aluminijskim sportskim papučicama, brendiranim pragovima na vratima i posebnim upravljačem.
Osim što ograničava upotrebu kroma, Renault kožu zamjenjuje zrnatim presvlačnim materijalom. Ovo potvrđuje cilj marke potpunog ukidanja materijala životinjskog podrijetla do 2025. U novom Capturu sve presvlake uključuju reciklirane tkanine odabrane zbog njihovog malog ugljičnog otiska, bez kompromisa u percipiranoj kvaliteti, osjećaju ili udobnosti. Završna obrada Esprit Alpine uključuje više od 26 posto recikliranih tkanina koje se mogu reciklirati u svojim presvlakama, korištenjem materijala bioloških izvora kao što su zrnati materijal i konoplja.
Prostor za koljena suvozača straga i dalje je među najboljima na tržištu, s 221 mm, zahvaljujući stražnjoj klupi dizajniranoj za pomicanje više od 16 cm. Ovo korisnicima omogućuje stvaranje više prostora za teret ili putnike prema potrebi. Kabina uključuje ukupno 24,7 litara prostora za pohranu, uključujući 7-litreni pretinac za rukavice i, ovisno o verziji, džepove za mape na stražnjim stranama prednjih sjedala.
Novi Captur dobiva nove zaslone na kontrolnoj ploči dijagonale do 10,25 inča (24x9 cm), ovisno o verziji. Ova je veličina kompatibilna s opcijom navigacije, pružajući zaslon u boji na ploči s instrumentima, okrenut prema vozaču.
Za pravi užitak slušanja, hi-fi sustav Harman Kardon, dostupan ovisno o verziji, uključuje devet zvučnika (dva visokotonca i dva niskotonca sprijeda i straga te subwoofer u prtljažniku). Pružajući impresivno zvučno iskustvo, sastoji se od pet programa koje je Jean-Michel Jarre posebno osmislio za Renault: Studio, Podcast, Concert, Immersion i Club.
Okupljajući kabinu svjetlom, stakleni krovni otvor dostupan je kao opcija u završnici Techno. Za digitalnu zabavu u automobilu, suvozači standardno imaju pristup dvjema USB-C utičnicama i utičnici od 12 V (s još jednom u prtljažniku). Ovisno o završnoj obradi, iza središnjeg naslona za ruke za putnike na stražnjim sjedalima dostupne su dvije dodatne USB-C utičnice, zajedno s indukcijskim punjačem u središnjoj konzoli. Ova posljednja značajka standardna je s završnim obradama Techno i Esprit Alpine.
Postavkama MULTI-SENSE može se pristupiti pomoću središnjeg zaslona osjetljivog na dodir ili gumba na kolu upravljača. Korisnici mogu birati između četiri prikaza za digitalnu ploču s instrumentima, pet widgeta (interaktivnih aplikacija ili sličica), osam boja za prikaz brzinomjera i 48 boja za LED 'Living Lights' trake raspoloženja za osvjetljavanje na panelima vrata. Za stvaranje opuštenijeg ugođaja, boja osvjetljenja se automatski prilagođava svakih 30 minuta na temelju cirkadijalnog ciklusa (24-satni biološki sat) i doba dana (hladne boje danju, tople boje noću).
Renault uvodi ekskluzivne povezane usluge na novom Capturu, prvenstveno temeljene na partnerstvu s programerima i kreatorima sadržaja.
Deset jedinstvenih aplikacija posebno dizajniranih za korisnike Renaulta već je dostupno putem multimedijskog sustava OpenR Link: Waze, Amazon Music, L'Equipe pour Renault (aplikacija na francuskom jeziku sa sadržajem za Francusku), Vivaldi, Radio Player za Renault, Kabriol, Karacal, Les Incollables za Renault, Easypark i Sybel.
U isto vrijeme, aplikacija za pametne telefone My Renault omogućuje pristup biblioteci sadržaja (ovisno o zemlji). Korisnici mogu iskoristiti ekskluzivne ponude i početi preuzimati aplikacije pomoću sustava OpenR Link. Uz ovu razinu povezanosti, korisnici mogu biti u tijeku bez posjete svojoj garaži ili zastupstvu. Uz FOTA (firmware over the air) tehnologiju, operativni sustav prima ažuriranja i održavanje postaje predvidljivo.
Sigurnost i pomoć u vožnji
Program Human First, pokrenut 2023., još je jedna potvrda Renaultove predanosti razvoju naprednih tehnologija koje poboljšavaju sigurnost vozača i putnika, ali i drugih sudionika u prometu u čitavom svijetu. Novi Renault Captur u cijelosti iskorištava prednosti tog programa te nudi najbolje sustave pasivne i aktivne sigurnosti. U vozilu je na raspolaganju 26 sustava za pomoć u vožnji nove generacije, podijeljenih u tri kategorije: sigurnost, vožnja i parkiranje. Funkcija Safety Coach donosi personalizirane savjete za odgovorniju vožnju.
Safety Score i Safety Coach: proaktivna pomoć
Pomoćnik za prediktivnu eko-vožnju savjetuje vozače kako da uštede gorivo i voze sigurno. Preporuke u stvarnom vremenu i ocjena vožnje (na ljestvici od 0 do 100) potiču vozače da prilagode brzinu, putanju i razmak od drugog vozila te da budu oprezni i pozorni. Mjesečni izvještaj o vožnjama prikazuje se u obliku stupčastih grafikona s detaljnim informacijama o potrošnji i kilometraži prijeđenoj u 100 % električnom načinu rada.
Aktivna pomoć za vozača: kontekstualni pristup pomoći u vožnji
Aktivna pomoć za vozača dostupna je s navigacijskim sustavom i paketom Advance Driving (od inačica Techno i Esprit Alpine). Zahvaljujući njoj, Renaultov sustav za pomoć na autocesti i u prometu sada uključuje kontekstualni pristup koji ga čini prikladnim i za druge vrste cesta. Njegova je svrha pomoći vozačima da učinkovito svladaju situacije na svim vrstama prometnica. Ovaj sustav za autonomnu vožnju druge razine uključuje adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustav za zadržavanje vozila u prometnom traku, geolokacijske podatke i specifične karte za prilagodbu vozila konfiguraciji ceste.
Inteligentna pomoć za prilagodbu brzine
Prepoznavanje prometnih znakova s upozorenjem na prekoračenje brzine jedna je od značajki sustava aktivne pomoći za vozača koja se može upotrebljavati i samostalno. Ta značajka prikazuje važeće ograničenje brzine na zaslonu instrumentne ploče i zaslonu navigacijskog sustava. Ako vozač prekorači graničnu brzinu koju je očitao sustav, aktivirat će se vizualno upozorenje. Na upravljaču se nalazi gumb koji služi za aktivaciju graničnika brzine, tempomata ili inteligentnog adaptivnog tempomata koji, ovisno o udaljenosti od vozila ispred, automatski prilagođavaju (ili ne prilagođavaju) brzinu vozila dopuštenoj brzini.
Ostali sustavi za pomoć u vožnji
Za sigurnost: Sustav automatskog kočenja u nuždi (AEBS) / Upozorenje na mrtvi kut (BSW) / Pomoć pri održavanju trake (LKA) / Upozorenje pri napuštanju trake (LDW) / Upozorenje vozača (DAA).
Za iskustvo vožnje: Tempomat i limitator brzine / Adaptivni tempomat (ACC) sa Stop & Go / Upozorenje na udaljenost (DW) / Pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA).
Za manevre pri parkiranju: kamera za 360° oko (temeljena na četiri kamere) / prednji, stražnji i bočni parkirni senzori / Upozorenje o stražnjem poprečnom prometu (RCTA) / Upozorenje o sigurnom izlasku putnika (OSE).
Opcijski paket za vožnju i sigurnost uključuje upozorenje o mrtvom kutu (BSW), upozorenje na poprečni promet straga (RCTA), upozorenje o sigurnom izlasku putnika (OSE) i aktivnu pomoć vozaču (ADAS dostupan samo s automatskim mjenjačem).
Novi gumb s lijeve strane upravljača – My Safety Switch – omogućuje vozaču da aktivira ili deaktivira željene postavke ne manje od pet ADAS-a u isto vrijeme, jednim pritiskom na gumb. Ove prilagođene postavke na multimedijskom zaslonu uključuju treba li aktivirati funkciju, do koje razine, dopustiti zvučna upozorenja i tako dalje.
Pogonski sklopovi
Osvježeni Captur je dostupan s nizom od pet motora: trocolindričnim benzinskim 1.0 TCE 90 (turbo 90 KS, 160 Nm okretnog momenta, sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Potrošnja goriva: 5,8 - 5,9 l/100 km) i 1.0 TCE ECO-G 100 (benzin/LPG; turbo 100 KS, 160 Nm benzin (170 Nm s LPG-om), 6-stupanjski ručni mjenjač. Potrošnja goriva: 6,0 - 6,1 l/100 km na benzin i 7,7 - 7,9 l/100 km na LPG), kao i četverocilindričnim benzinskim 1.3 TCE 140 mild hybrid (turbo 140 KS blagi hibrid 12V - 260 Nm, 6-stupanjski ručni mjenjač. Potrošnja goriva: 5,8 - 5,9 l/100 km), 1.3 TCE 160 mild hybrid (turbo 160 KS blagi hibrid 12V - 270 Nm, s EDC automatskim mjenjačem. Potrošnja goriva: 5,8 - 5,9 l/100 km) i E-Tech full hybrid 145.
Treba spomenuti i prvi puta ugrađenu novu funkciju E-SAVE održava razinu napunjenosti baterije na najmanje 40 posto. Na taj se način osiguravaju optimalne performanse prilikom zahtjevnijih vožnji, kao što je vožnja uzbrdicom.
Naglasiti ćemo i kako je novi Captur dostupan i s benzinsko-plinskim motorom ECO-G snage 100 KS, s dosegom do 1300 km i dvama spremnicima, uključujući spremnik ukapljenog naftnog plina čiji korisni kapacitet iznosi 40 litara (u odnosu na prethodnu verziju dodatnih 8 l).
Mi smo vozili verziju s potpuno hibridnom tehnologijom, agregatom poznatim iz drugih Renault (Clio, Conquest), Dacia (Jogger, Duster) i Nissan (Juke) vozila. Naravno, riječ je o E-Tech tehnologiji punog hibrida, koja baš poput električnog vozila omogućuje tihu vožnju gradom, bez potrebe za punjenjem i uz snagu do 145 KS – sve to uz izvrsne vrijednosti potrošnje goriva (4,6 l / 100 km) i emisija CO2 (105 g/km).
Isto tako, isprobali smo i verziju Captura s četverocilindričnim benzinskim 1.3 TCE 160 mild hybrid (turbo 160 KS blagi hibrid 12V - 270 Nm, s EDC automatskim mjenjačem. I moramo priznati kako je primjetna izuzetna moć ovog motora, a ponašanje na cesti vrlo uvjerljivo.
Dinamičnije vozne osobine
Osim sigurnosnih značajki i značajki udobnosti, nova generacija donosi niz tehnoloških poboljšanja čiji je cilj unaprijediti užitak u vožnji. U tom se smislu ističu dinamične performanse koje iskustvo za upravljačem odvode na novu razinu.
Novi Captur ima MacPherson ovjes sprijeda i polukrutu osovinu straga. Za dinamičniju vožnju, inženjeri su revidirali geometriju ovjesa i karakteristike sila-brzina amortizera, kao i kalibraciju servo upravljača. Blagi hibridni 1.3L 160 KS i E-Tech full hybrid 145 motori imaju potpuno nove amortizere. Sve ove promjene voznog mehanizma daju veću kontrolu nad kretanjem karoserije vozila, za kraće vrijeme odziva i značajno povećano zadovoljstvo u vožnji.
Nekoliko načina vožnje s MULTI-SENSE i Extended Grip
Dostupan putem središnjeg zaslona, MULTI-SENSE uključuje četiri načina vožnje: ECO, SPORT, COMFORT i MYSENSE. Osjećaji vožnje (napor upravljanja, odziv motora, agilnost šasije) mijenjaju se za svaki način rada, kao i boja unutarnjeg osvjetljenja i zaslona na kontrolnoj ploči.
Spomenimo i kako se novi Captur dobro snalazi na svim terenima budući da je odmaknut od tla 169 mm. Funkcija Extended Grip (dostupna ovisno o tržištu, uz nadoplatu, isključivo s hibridnim motorom E-Tech snage 145 KS i 18-colnim gumama) odvodi tu svestranost na novu razinu. Uz pomoć nje moguće je prilagoditi prianjanje vozila uvjetima na cesti (prije svega u postavkama sustava ESP). Na multimedijskom zaslonu, u 'načini vožnje', Extended Grip (opcija) uključuje dva specifična načina: 'Snow' i 'All-terrain'.
Za kraj, što se cijena tiče novi Captur kod nas kreće s benzinskim modelom razine opreme evolution TCe 90 od 21.340 eura. Slijedi dvogorivni model evolution 1.0 TCE ECO-G 100 (benzin/LPG; turbo 100 KS, 160 Nm benzin (170 Nm s LPG-om), 6-stupanjski ručni mjenjač od 21.740 eura. Najskuplja verzija je esprit Alpine E-Tech full hybrid 145 po cijeni od 30.940 eura.
Renault nudi i ugovor o održavanju – My Revision na 5 godina/100.000 km po cijeni od 1100 eura. Tu je i tvorničko jamstvo u trajanju od 5 godina/1000.000 km (dodatno 3 godine na 2 godine tvorničkog jamstva) po cijeni od 487,50 eura ili 8 godina/150.000km (dodatno 5 godina na 2 godine tvorničkog jamstva) po cijeni od 327,49 eura ili 10 godina/200.000 km (dodatno 8 godina na 2 godine tvorničkog jamstva) po cijeni od 314,33 eura.