FACELIFT

Renault osvježio Austral: Obiteljski SUV modernijeg izgleda, veće udobnost i hibridne učinkovitosti

06.04.2025 u 12:28

Bionic
Reading

Pokreće ga potpuno hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS s višenačinskim automatskim mjenjačem bez spojke za izvrsnim omjerom performansi/učinkovitosti: potrošnja goriva od 4,7 l/100 km i 106 g CO2/km. U ponudi i pogonski sklop Mild Hybrid 160 s automatskim mjenjačem

Renault je samo deset dana nakon predstavljanja ažuriranog modela Espace predstavio i osvježenu verziju obiteljskog SUV-a Australa. Podsjetimo, Austral je izađao na tržište 2022. godine, s epitetom najsvestranijeg vozila francuskog proizvođača i C-SUV segmenta. Uz novi Espace i Rafale, Austral podupire hibridnu granu Renaultove ponude u ofenzivi C- i D-segmenta najavljenoj u Strateškom planu Renaulution još 2021.

Austral je dobio suvremeni izgled, s potpuno transformiranim prednjim dijelom. Naznake Renaultovog novog dizajnerskog jezika vidljive su na većini značajki karoserije, dajući mu cjelokupni izgled koji je u skladu s hibridnim Espaceom i Rafaleom.

Unutarnji ambijent odjekuje elegancijom vanjskog stila, s novim prednjim sjedalima i presvlakama. Također dobiva tehnologiju koja se može suprotstaviti višim tržišnim segmentima, s prepoznavanjem vozača i novim aplikacijama dostupnim putem sustava OpenR Link s ugrađenim Googleom.

Renault osvježio Austral Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Izuzetno svestran, novi Austral, prema Renaultu, pruža iznimno iskustvo vožnje na dugim putovanjima i svakodnevnom putovanju na posao. Sa svojim potpuno hibridnim pogonskim sklopom E-Tech od 200 KS i automatskim mjenjačem bez spojke s više načina rada nudi jedan od najboljih omjera snage/učinkovitosti goriva/udobnosti vožnje na tržištu.

4Control Advanced, Multi-Sense i 32 nove generacije ADAS-a također pridonose razini udobnosti vožnje i sigurnosti u vozilu na razini najboljih. Novi Austral je dostupan u tri razine opreme: Evolution, Techno i Esprit Alpine.

Osvježeni Austral se i dalje proizvodi u tvornici Palencia (Španjolska), a biti će dostupan u nekoliko europskih zemalja prije ljeta.

Potpuna transformacija vanjskog izgleda

Velike promjene su napravljene u vanjskom dizajnu novog Australa. Novi poklopac motora, branik i rešetka dobivaju više karaktera, na isti način kao na Rafaleu i novom Espaceu. Odražavajući nove dizajnerske poteze marke, branik ima male reljefne 3D dijamante razasute oko središnjeg logotipa. Preciznost ovih detalja usklađena je s visokotehnološkim dizajnom novih prednjih i stražnjih svjetala.

Svjetlosni potpis novog Australa jedinstven je i danju i noću, s novim prednjim i stražnjim svjetlima i poludijamantnim dnevnim svjetlima (DRL) u braniku. Prednja svjetla standardno imaju Adaptive LED Vision tehnologiju. Tehnologija Matrix Vision kontrolira veći broj segmenata LED zraka, za napredne performanse osvjetljenja i veću vizualnu udobnost za vozača, bez utjecaja na vozače nadolazećih vozila. Vozač može nastaviti koristiti duga svjetla za najveću pokrivenost bez obzira na okolni promet.

Kada su stražnja svjetla upaljena, poprimaju oblik kvadrata izrezanog na sedam dijelova, inspiriran kineskim tangram zagonetkama. Kada su isključeni, nalikuju 'plutajućim kockama leda', vrlo suvremenog izgleda.

Ažuriranje stila također se proteže na mnoge druge karakteristike karoserije. Osobito straga, gornji i središnji dio vrata prtljažnika dobivaju elegantnije linije. Nove crne trake visokog sjaja integrirane su s donjom bočnom zaštitom karoserije, štiteći stražnje bočne strane od kamenčića. Njihov dizajn doprinosi sportskom izgledu novog Renault Australa.

Još uvijek dostupan u Gloss Schist Grey sivoj, Starry Black crnoj, Pearl White bijeloj i Flame Red crvenoj, novi Austral nudi dvije nove boje karoserije, Ultramarine Blue plavu i Satin Pearl White bijelu. Satin Schist Grey siva i Satin Pearl White bijela rezervirane su za razinu opreme Esprit Alpine. Dvobojna završna obrada s Starry Black crnim krovom pokazala se vrlo popularnom među kupcima i sada je dostupna s opremom Techno.

Lukovi kotača i zaštita donjeg dijela karoserije također su u crnoj boji visokog sjaja, dok je rešetka hladnjaka stilizirana u sivoj Metal Grey boji na Techno završnoj obradi i ledeno Ice Black crnoj (sjajna metalik crna) na razini Esprit Alpine.

Interijer s poboljšanom udobnošću i više korisnih tehnologija

Novi Austral nudi ugodniju kabinu s boljom zvučnom izolacijom. Uz svježi izgled, nova prednja sjedala također pružaju poboljšanu bočnu potporu i potporu za ramena. Sjedala također imaju nove presvlake, uključujući 98 posto recikliranu tkaninu 'Egée' dostupnu s razinama opreme Evolution i Techno.

Zvučna izolacija poboljšana je novim brtvama na vratima, novim dizajnom baze retrovizora za smanjenje buke vjetra i, na završnim obradama Esprit Alpine, laminiranim staklom za prednja vrata. Ispod poklopca motora postavljena je učinkovitija zvučna izolacija i novi nosači pogonskog sklopa za tišu vožnju.

Novi Austral jedinstven je u C segmentu, s klupom djeljivom/preklopivom u omjeru 60:40 u 2. redu koja klizi preko 16 cm i naginje u tri položaja (25°/27°/29°). Putnici straga uživaju u prostoru za koljena do 27,4 cm i prostoru za glavu od preko 90 cm za položaj sjedenja prikladan za duga putovanja.

Električna vrata prtljažnika omogućuju jednostavan pristup prtljažniku. Kapacitet opterećenja varira ovisno o pogonskom sklopu: od 555 do 1761 litara s pogonskim sklopom Mild Hybrid od 160 KS (ovisno o konfiguraciji klupe) i od 527 do 1736 l s potpuno hibridnim E-Tech pogonskim sklopom od 200 KS. Nadalje, u prtljažniku je dostupna utičnica od 12 V.

Inovativni sustav prepoznavanja vozača

Prvi put u ovoj ponudi, novi Austral je opremljen sustavom prepoznavanja vozača pomoću kamere u lijevom stupu (A-stup). Kako bi aktivirao ovu funkciju, vozač prvo mora stvoriti profil s multimedijskim zaslonom. Sljedeće personalizirane postavke mogu se automatski aktivirati kada vozač uđe u automobil: početni izbornik, omiljene radio i medijske postaje, položaj za vožnju (elektronske kontrole na vozačevom sjedalu i vanjskim retrovizorima) i Google aplikacije putem sustava OpenR link.

Kamera pokreće skeniranje prepoznavanja svaki put kada se otvore vozačeva vrata. Kako bi koristio ovu funkciju, korisnik prvo mora stvoriti profil s multimedijskim zaslonom i skenirati lice ugrađenom kamerom. Podaci se ne šalju na poslužitelje, samo se pohranjuju u automobilu.

Tri razine opreme sa specifičnim karakteristikama

Opremljen 18-colnim kotačima, novi Austral Evolution ima OpenR Link, suvozačevo sjedalo podesivo po visini, High Gloss Black umetke na panelima vrata i središnju konzolu s rafiniranom tekstilnom (TEP) završnom obradom.

Oprema Techno isporučuje se s kromiranim krovnim šinama, 'sigurnosnim paketom' (upozorenje za mrtvi kut, kočenje u nuždi pri vožnji unatrag, upozorenje na poprečni promet straga) i satenskim kromiranim unutarnjim umecima na panelima vrata.

Godine 2022. Austral je postao prvi model u Renaultovoj ponudi koji se isporučuje s dvije razine opreme Esprit Alpine (Techo i Iconic) za sportskiju završnicu. Na novom Australu, Esprit Alpine postaje jednostruka oprema s crnim krovnim nosačima, crnim okvirima prozora i novim 20-colnim 'Altitude' kotačima s dizajnom nadahnutim snježnim pahuljama.

Atmosfera interijera ima sportski dojam. Presvlake 'Twill' inspirirane ugljičnim vlaknima popraćene su gornjim šavovima na sjedalima i na sigurnosnim pojasevima u legendarnoj Alpine plavoj boji. Uz izvezeno slovo A na naslonu, prednja sjedala su grijana i s električnim kontrolama. Nadopunjujući ovu ekskluzivnu prezentaciju, interijer također krase ukrasi od alcantare na vrhu sjedala, na dnu upravljača, na armaturnoj ploči i na panelima vrata, pragovima s oznakom Alpine i sklop aluminijskih sportskih papučica.

Kompletan asortiman personaliziranih dodataka

Vanjski izgled novog Australa može se prilagoditi paketima boja za prednji kraj, stražnje zaštitne ploče i kućišta retrovizora. Ovaj paket je dostupan u dvije verzije: 'Carbon effect' i 'light grey'.

Za povećanje nosivosti, Renaultov aero cargo box™ može se postaviti na Renaultovu kuku za vuču. To povećava nosivost za 310 litara. Dizajniran je za održavanje pristupa stražnjem dijelu vozila bez ugrožavanja aerodinamičkih performansi ili dometa.

Za izgled SUV-a dostupni su i metalni nosači i krovni nosači.

Unutrašnjost, asortiman dodatne opreme uključuje rokovnik i prostirku na središnjoj konzoli, naslon za glavu na prednjem sjedalu koji pruža držač za iPad za putnika na stražnjoj klupi, sportski sklop papučica, osvijetljene pragove vrata, prag prtljažnika i ladicu prtljažnika.

Napredno povezivanje

Dvostruki zaslon OpenR kombinira 12-inčnu digitalnu instrument ploču s multimedijskim zaslonom od 9 ili 12,3 inča, ovisno o verziji. S 9,3-inčnim head-up zaslonom, površina zaslona iznosi ukupno 1000 cm², što je jednako trima tabletima sa zaslonom osjetljivim na dodir.

Uz poboljšanu Bluetooth, Carplay i Android Auto povezivost, multimedijski sustav dobiva novu grafiku i melodiju dobrodošlice razvijenu u suradnji s legendarnim Jean-Michel Jarreom.

Središnja konzola uključuje indukcijski punjač, ​​dva USB-C priključka i 12V utičnicu. Putnici na stražnjim sjedalima imaju pristup dvama USB-C portovima i 12V utičnici na stražnjoj strani središnjeg naslona za ruke.

Multimedijski sustav OpenR link s ugrađenim Googleom nudi najbolje od Googleovih usluga i aplikacija, uključujući Google Maps navigaciju, Google Assistant glasovnu kontrolu i Google Play s više od 50 aplikacija, uključujući Nextory za vijesti (Francuska, Njemačka, Španjolska, Švedska, Danska, Finska, Nizozemska, Norveška, Švicarska, Austrija), Canal+ za video sadržaj (Francuska, Poljska, Švicarska), Podium za glazbu i podcaste i AS za najnovije u sportu (Španjolska).

Redovito ažurirana, aplikacija Google Maps sada uključuje: Funkciju koja vam omogućuje slanje odredišta u automobil s vašeg telefona. Planiranje rute s više točaka, što vam omogućuje promjenu rute dok ste na cesti i, na primjer, dodavanje ili promjenu točaka zaustavljanja. Ekološki prihvatljivo planiranje rute: ruta s najnižom potrošnjom goriva sada je uključena u popis mogućnosti. Na isti način kao i kod Wazea, vozači mogu prijaviti incidente na cesti i podijeliti ih sa zajednicom korisnika (kamere za kontrolu brzine, prisutnost policije, zatvaranje cesta itd.).

Renault Austral facelift
  • Renault Austral facelift
  • Renault Austral facelift
  • Renault Austral facelift
  • Renault Austral facelift
  • Renault Austral facelift
    +11
Novi Renault Austral Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Renault također redovito stavlja na raspolaganje nove ekskluzivne značajke, poput 'Odmori se!'. Kamera za prepoznavanje lica detektira zatvara li vozač oči, trepće li često ili zijeva. Ako je to slučaj, sustav izdaje upozorenje, potičući vozača da stane i napravi pauzu.

Blagi hibridni pogonski sklop od 160 KS i potpuni hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS

Pogonski sklop Mild Hybrid od 160 KS sastoji se od 4-cilindričnog 1,3-litrenog turbobenzinskog motora s izravnim ubrizgavanjem potpomognutog starterom-alternatorom i litij-ionskom baterijom od 12 V spojenom s automatskim mjenjačem tipa CVT.

Ovaj pogonski sklop ima mješovitu potrošnju od 6,2 l/100 km uz emisiju CO2 od 140 g/km (homologacija u tijeku).

Potpuni hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS povezan je s inteligentnim automatskim višenačinskim mjenjačem bez spojke. Opremljen novim softverom, mjenjač je osjetljiviji, eliminirajući 'flat-spot' područja pri kick-downu ili ubrzanju.

Potpuni hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS sastoji se od 3-cilindričnog 1,2-litrenog benzinskog motora s turbopunjačem koji razvija 130 KS (96 kW) s 205 Nm okretnog momenta i dva električna motora.

Glavni elektromotor ima snagu od 50 kW (70 KS i 205 Nm) i napaja ga litij-ionska baterija od 2 kWh/400 V. Ovaj motor je za električnu vožnju. Sekundarni elektromotor ili visokonaponski starter generator (HSG) razvija 25 KS za 50 Nm okretnog momenta. Ovaj motor pokreće motor s unutarnjim izgaranjem i upravlja promjenama stupnjeva prijenosa.

Već usklađen s budućim standardom emisija Euro 6 E bis, potpuno hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS ima standardnu ​​WLTP potrošnju goriva u kombiniranom ciklusu od 4,7 l/100 km (106 g/km CO² - homologacija u tijeku).

Inteligentni automatski mjenjač za E-Tech

Ovaj mjenjač automatski odabire način rada za puni hibridni E-Tech pogonski sklop između sljedećeg:

  • potpuno električni (samo električni motor pokreće kotače)
  • dinamički hibrid (motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor zajedno pokreću kotače);
  • e-drive (elektromotor pokreće kotače, dok motor s unutarnjim izgaranjem puni bateriju)
  • izgaranje (benzinski motor pokreće kotače i/ili puni bateriju)
  • povrat energije (kotači pokreću elektromotor koji puni bateriju)

Sa svojim brzim mijenjanjem stupnjeva prijenosa i inteligentnim upravljanjem, automatski mjenjač pruža uvjerljivo ubrzanje (0-100 km/h za 8,4 s) i izvrsno međuubrzanje (80-120 km/h za 5,6 s). Mjenjač je optimiziran za pružanje visokih razina performansi bez kompromisa u udobnosti.

Poboljšane vozne karakteristike

Novi amortizeri imaju poboljšane sposobnosti prigušenja za držanje ceste u rangu s najboljima. Uz 19- i 20-colne kotače s dijamantnim rezom, standardna veličina guma sada je 18 cola na razini opreme Evolution. U isto vrijeme, sustav Extended Grip sada je kompatibilan s gumama od 18 i 20 cola. Dostupne su i nove cjelogodišnje gume od 18" i 20".

4Control Advanced i Multi-Sense postavke

S novom generacijom 4Control Advanced sustava, novi Austral je dinamičniji na otvorenoj cesti i agilniji u gradovima. Jedinstvena u C-segmentu, ova funkcija kombinira Multi-link stražnji ovjes s tehnologijom upravljanja na četiri kotača za poboljšani užitak vožnje i sigurnost te manji krug okretanja. Upravljanje je i ohrabrujuće i dinamično s boljom kontrolom prevrtanja u zavojima ili pri promjeni smjera.

Progresivno upravljanje straga optimizira položaj sva četiri kotača na neravnim ili neravnim cestama. Pružajući nove razine stabilnosti, upravljački pokretač vrlo malo okreće stražnje kotače u istom smjeru kao i prednje (do 1 stupanj) pri velikim brzinama ili u zavojima pri brzinama većim od 50 km/h. Pri malim brzinama, stražnji kotači se okreću u suprotnom smjeru do 5 stupnjeva za izvrsnu agilnost, posebno u gradovima.

Sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL Advanced Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Krug okretanja između rubnjaka s 4Control Advanced iznosi samo 10,1 m u usporedbi s 11,2 m za upravljanje na dva kotača.

Dostupna s multimedijskog zaslona, ​​funkcija Multi-Sense omogućuje korisnicima da odaberu svoje želje u vožnji (napor upravljanja, odziv motora, agilnost šasije), kao i boju unutarnjeg osvjetljenja i zaslona na kontrolnoj ploči, na temelju četiri načina: Eco, Sport, Comfort i MySense.

Prediktivno održavanje uz My Renault

OpenR Link s ugrađenim Googleom omogućen je u oblaku. FOTA (firmware over the air) tehnologija automatski ažurira operativni sustav, a održavanje postaje predvidljivo.

Na isti način kao i drugi modeli u Renaultovoj ponudi, Novi Renaut Austral nudi povezanu uslugu održavanja. Ne morate brinuti o sljedećem servisu ili je li vrijeme za zamjenu kočionih pločica.

Održavanje vozila: korisnici mogu pripremiti operacije održavanja koristeći planirani raspored održavanja i dnevnik održavanja. Zatim mogu jednostavno rezervirati termin putem aplikacije My Renault u najprikladnije vrijeme. Treba reći kako je funkcija My Renault od 18. veljače 2025. dostupna zasad u tri zemlje (Francuska, Italija i Nizozemska) prije postupnog uvođenja u druge zemlje.

Personalizirane obavijesti: ako vozilo zahtijeva posebnu pozornost iz bilo kojeg razloga, korisnici dobivaju upozorenje putem e-pošte, SMS-a i aplikacije My Renault, što im omogućuje da kontaktiraju službu za podršku ili pogledaju korisničke vodiče. Također mogu izvršiti pregled vozila u stvarnom vremenu na aplikaciji My Renault.

Predviđanje istrošenosti dijelova: Renault je postavio funkcije za predviđanje istrošenosti dijelova, obavještavajući kupce o stanju njihovih kočnica ili baterije i, prema potrebi, predlažući zamjenu.

32 sustava za pomoć u vožnji (ADAS)

Europski standard GSR2 (Opća sigurnosna regulativa) zahtijeva da se neki sustavi za pomoć u vožnji (ADAS) aktiviraju prema zadanim postavkama svaki put kada se automobil pokrene. Tipka s lijeve strane upravljača – My Safety Switch – omogućuje vozačima da aktiviraju željene postavke za pet ADAS-a istovremeno. Prilagođene postavke dostupne na multimedijskom zaslonu uključuju treba li aktivirati funkciju, do koje razine, omogućiti zvučna upozorenja i tako dalje.

Uz Active Driver Assist, novi Austral može skenirati cestu ispred sebe. Ova funkcija kombinira prilagodljivi tempomat s pomoći pri centriranju vozne trake i podatke o geolokaciji s određenih karata.

Integrirana s Active Driver Assistom, funkcija prepoznavanja prometnih znakova s ​​OSP-om (upozorenje na prekoračenu brzinu) također se može koristiti samostalno ili u kombinaciji s limitatorom brzine ili tempomatom. Ovime je omogućena razina 2 autonomne vožnje.

Safety Score ispituje podatke koji se odnose na brzinu, držanje trake i razmak na cesti. Na kraju svakog putovanja prikazuje rezultat od 0 do 100, s personaliziranim savjetima o poboljšanju vašeg stila vožnje na siguran način.

Safety Coach koristi podatke senzora vozila za procjenu rizika s kojima se vozač susreće u stvarnom vremenu, prvenstveno na temelju brzine, držanja razmaka, držanja trake i promjene trake. Dobitnik nagrade za inovacije u cestovnoj sigurnosti 2024., Safety Coach cilja na temeljne uzroke prometnih nesreća, kao što su prevelika ili neprimjerena brzina ili ometanje vozača.

Drugi ADAS sustavi

  • Za sigurnost: Sustav aktivnog kočenja u nuždi s funkcijom spajanja (AEBS i stražnji AEB) / Upozorenje na mrtvi kut (BSW) Pomoć pri održavanju trake (LKA) / Upozorenje pri napuštanju trake (LDW) / Upozorenje na promjenu trake (LCW) / Upozorenje vozača (DAA) / Pomoć prikolice (TSA)
  • Za iskustvo vožnje: Tempomat i limitator brzine / Adaptivni tempomat (ACC) sa Stop & Go / Upozorenje na udaljenost (DW) / Pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA)
  • Za manevre pri parkiranju: prednji, stražnji i bočni senzori za parkiranje, upozorenje na poprečni promet straga (RCTA) / upozorenje na siguran izlaz putnika (OSE).
l>