TOP MODEL

Range Rover Sport SV: Sportski luksuz s inovativnim tehnologijama za poboljšanje performansi

31.05.2023 u 16:54

Bionic
Reading

Pokretan isključivo novim 4,4-litrenim twin-turbo MHEV V8 benzinskim motorom od 635 KS i 750 Nm, novi Range Rover Sport SV može ubrzati od 0-96,5 km/h za samo 3,6 s uz maksimalnu brzinu od 245 km/h

Britanski proizvođač luksuznih terenaca je predstavio novi Range Rover Sport SV. Ovaj najsnažniji i najdinamičniji Range Rover Sport ikada, spaja vrhunske performanse i dinamiku s neusporedivim Range Rover sposobnostima, profinjenošću i reduktivnim dizajnom. Njegov niz tehnologija za poboljšanje performansi uključuje najnapredniji sustav ovjesa u svojoj klasi i senzorski audio sustav s blagodatima za zdravlje.

Šampion modernih luksuznih performansi zauzima svoje mjesto na vrhuncu osvježene linije Range Rover Sport, podižući sportski stav, dinamičnu sposobnost i upornu prisutnost na višu razinu.

Svojstveno visokim performansama novog Range Rover Sport SV, ekskluzivni dizajn s poboljšanim protokom zraka pruža asertivniju i utemeljeniju estetiku, uz funkcionalne lagane i tehničke izbore materijala koji pojačavaju njegove sposobnosti visokih performansi.

Range Rover Sport SV: u vožnji Izvor: Promo fotografije / Autor: Land Rover

Pokretan isključivo novim 4,4-litrenim twin-turbo MHEV V8 benzinskim motorom od 635 KS i 750 Nm – 60 KS i 50 Nm više od prethodne generacije Range Rover Sport SVR Supercharged 5,0 V8 – novi Range Rover Sport SV može ubrzati od 0-96,5 km/h za samo 3,6 sekundi uz maksimalnu brzinu od 245 km/h. Emisija CO2 također je 15 posto niža od prethodnog modela V8 od 575 KS.

Ova izvanredna izvedba omogućena je kombinacijom značajki koje donose uštedu težine do 76 kg, uključujući prvu opciju kotača od ugljičnih vlakana od 23 cola na svijetu na serijskom automobilu, karbonske keramičke kočnice (opcija dostupna po prvi put na Range Roveru ) i standardna aerodinamička poboljšanja uključujući poklopac motora od karbonskih vlakana.

Kao primjer Range Roverove moderne luksuzne filozofije, novi Range Rover Sport SV u početku je rezerviran za odabrane klijente diljem svijeta, sa specifikacijom SV Edition One samo uz pozivnicu koja predstavlja izbor najboljih kombinacija značajki, boja i završnih obrada.

Revolucionarna dinamika

Sustav ovjesa 6D Dynamics novog Range Rover Sport SV najsofisticiraniji je u svojoj klasi, predstavljajući prvu u svijetu kombinaciju hidrauličkih međusobno povezanih amortizera, zračnih opruga podesivih po visini i kontrole nagiba. Ovaj revolucionarni poluaktivni sustav, koji uklanja potrebu za konvencionalnim stabilizatorima, dramatično smanjuje nagib i prevrtanje kako bi održao gotovo ravan stav tijela tijekom ekstremnih zavoja i ubrzanja, dok također smanjuje težinu, povećava prianjanje i doprinosi udobnosti i profinjenosti .

Spuštajući se između 10 i 25 mm niže od ostalih modela Range Rover Sport, ovisno o odabranom načinu vožnje, ovjes 6D Dynamics novog Range Rover Sport SV besprijekorno radi s paketom naprednih sustava šasije i ovjesa. Jedinstvene SV podešene postavke primjenjuju se na inteligentni pogon na sve kotače, upravljanje na sve kotače, vektoriranje okretnog momenta kočenjem, konfigurabilnu dinamiku i aktivno zaključavanje stražnjeg diferencijala kako bi se pružilo fokusiranije iskustvo vožnje poput sportskog automobila – posebno u svim novi SV način rada koji može odabrati vozač.

Novi Range Rover Sport SV također ima posebno razvijene komponente podvozja uključujući novi stražnji podokvir i nove veze ovjesa s revidiranom geometrijom i usklađenošću. Nova letva upravljača s elektronskim servo ima najbrži omjer od bilo kojeg Range Rovera do sada, za poboljšanu agilnost i osjećaj.

Po prvi put na Range Roveru ugrađene su stražnje gume širine gazne površine 305, koje su 20 mm šire od prednjih guma od 285 mm. Ovaj raspored, sa standardnim gumama Michelin Pilot Sport All Season 4, omogućuje dinamičko postavljanje prema stražnjoj strani, čime se poboljšava prianjanje, stabilnost i trakcija. Povećana krutost stražnjeg kotrljanja također pomaže u trenutnom odzivu upravljanja.

Pokazujući kombinirane prednosti ovih tehnologija, novi Range Rover Sport SV sposoban je generirati bočno ubrzanje veće od 1,1G na gumama za sva godišnja doba. To predstavlja povećanje od 22 posto u odnosu na prethodnu generaciju Range Rover Sport SVR na ljetnim gumama i usporedivo je sa sportskim automobilima usmjerenim na stazu.

Range Rover Sport SV
  • Range Rover Sport SV
  • Range Rover Sport SV
  • Range Rover Sport SV
  • Range Rover Sport SV
  • Range Rover Sport SV
    +51
Range Rover Sport SV Izvor: Promo fotografije / Autor: Land Rover

Poboljšavajući svoju dinamičku sposobnost na cesti, svaki novi Range Rover Sport SV ima koristi od posebno razvijenog kočionog sustava visokih performansi, s klijentima koji mogu birati između standardne mješovite metalne Dual-Cast i dodatne Carbon Ceramic kočione tehnologije.

Karbonske keramičke kočnice (CCB), koje su po prvi put dostupne na Range Roveru, pružaju vrhunske performanse kočenja s poboljšanom otpornošću na visoke temperature, duljim životnim vijekom i ukupnim smanjenjem težine bez opruga za 34 kg u usporedbi s poboljšanim kočionim diskovima od Dual-Cast lijevanog željeza ugrađenim kao standard za novi Range Rover Sport SV. Ovo smanjenje mase na svakom uglu automobila rezultira još boljim upravljanjem, bržim ubrzanjem i poboljšanom kvalitetom vožnje.

Koja god tehnologija kočenja navedena, jedinstvene prednje čeljusti Brembo Octyma s osam klipova najveće su ikada ugrađene u Range Rover. Razvijena isključivo za novi Range Rover Sport SV i oblikovana da nadopune reduktivni dizajn Range Rover Sport SV, čeljusti uključuju jedinstveni raspored klipova u obliku križa kako bi se povećala učinkovitost kočenja. Ekskluzivne prilagodljive boje čeljusti uključuju žutu, crvenu, karbon brončanu i crnu.

Kako bi dodatno smanjili masu, klijenti novog Range Rover Sport SV mogu odabrati prve ultra-lagane kotače od ugljičnih vlakana od 23 cola ugrađene u serijsko vozilo. Dostupni kao opcija, ovi inovativni podijeljeni kotači s pet krakova štede gotovo 9 kg po zavoju – ukupno 35,6 kg – u usporedbi s konvencionalnim 23-colnim lijevanim aluminijskim kotačima, što rezultira poboljšanjima izravnih performansi, upravljanja i kvalitete vožnje. Iako su nevjerojatno lagani, projektirani su i testirani prema najstrožim standardima izdržljivosti i robusnosti – isto kao Range Roverovi lijevani ili kovani aluminijski kotači.

Maksimizirajući prednosti unapređenog dinamičkog hardvera novog Range Rover Sport SV, vozači mogu intenzivirati sportski stav automobila pritiskom na novu tipku SV Mode na upravljaču. Korak dalje od postojećeg dinamičkog načina rada Range Rover Sporta, SV način rada optimizira upravljanje, automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, odziv na gas, notu ispušnog sustava i 6D Dynamics sustav ovjesa – uključujući smanjenje visine vožnje za dodatnih 15 mm – kako bi pružio najdinamičniju i visceralniju moguće iskustvo. SV Mode također omogućuje aktiviranje TracDSC programa kontrole stabilnosti usmjerenog na stazu, kako bi vozači slobodnije istraživali dinamičku ravnotežu novog Range Rover Sport SV.

Range Rover Sport SV: Vanjski izgled Izvor: Promo fotografije / Autor: Land Rover

Poseban vansjki dizajn

Vanjski dizajn visokih performansi novog Range Rover Sport SV-a uključuje ekskluzivni prednji kraj s poboljšanim protokom zraka, reprofilirane donje strane karoserije i funkcionalne četverostruke ispušne cijevi s vrhovima od karbonskih vlakana za aktivni ispušni sustav kao središnje točke stražnjeg aspekta. Detalji od ugljičnih vlakana na natpisu Range Rovera, krilcima prednjeg odbojnika, okviru rešetke, ventilacijskim otvorima na poklopcu motora i bočnim otvorima za ventilaciju mogu se nadopuniti izloženom završnom obradom za središnji dio poklopca motora od ugljičnih vlakana.

Unutar kabine nalik kokpitu, ekskluzivna SV Performance sjedala s podlogom od satenskih karbonskih vlakana imaju integrirane naslone za glavu, oblikovanije podupirače i osvijetljene SV logotipe na svojim naslonima. Dostupan je novi Ultrafabrics™ PU interijer, s laganim, bešavnim, '3D Knit to form' tekstilom. Prve u svijetu prozirne ručice mjenjača s rubnim osvjetljenjem smještene su iza upravljača s naglašenijim rukohvatima za palac, dok crna keramika za ručicu mjenjača na konzoli daje osjećaj hladnoće na dodir.

Audio iskustvo

Podižući taj osjećaj povezanosti još više, novi Range Rover Sport SV uvodi Body and Soul Seat (BASS), višedimenzionalno audio iskustvo s dobrobitima koje putnicima na prednjim sjedalima omogućuje da osjete zvuk. Ovo je prvo proizvodno vozilo koje uključuje taktilni audio sustav vodećeg u industriji SUBPAC™ – tehnologije koju koriste vrhunski svjetski glazbenici i skladatelji.

Uključujući SUBPAC™ AI softver za optimizaciju i pretvarače usklađene sa leđima putnika na prednjim sjedalima, Body and Soul Seat analizira medije u stvarnom vremenu, generirajući audio vibracije visoke vjernosti za stvaranje najprivlačnijeg i najimerzivnijeg zvuka u automobilu. Ovaj sustav radi u kombinaciji s Meridian Signature Sound Systemom od 29 zvučnika, 1430 W.

Osim uranjanja u glazbu, programi Body and Soul Seat Wellness mogu pomoći poboljšati mentalno i fiziološko blagostanje putnika na prednjim sjedalima novog Range Rovera Sport SV utječući na varijabilnost otkucaja srca (heart rate variability ili HRV) – varijaciju u vremenu između svakog otkucaja srca. Visok HRV je pokazatelj niže razine stresa i opuštanja.

Osmišljeno u suradnji s Nacionalnim centrom za transportni dizajn Sveučilišta Coventry i Školom za medije i izvedbene umjetnosti, šest posebno razvijenih staza – Poise, Soothe, Serene, Cool, Tonic i Glow – mogu utjecati na HRV putnika, pomažući u smanjenju tjeskobe ili poboljšanju kognitivnih sposobnosti odgovor, pokazala su istraživanja.

Range Rover Sport SV: interijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Land Rover

Ažurirani pogonski sklopovi Range Rover Sporta

Uz predstavljanje novog Range Rover Sport SV, linija je dobila paket ažuriranja, uključujući novi plug-in električni hibrid s proširenim EV dometom i integraciju najnovije generacije Pivi Pro infotainment tehnologije.

Performanse i učinkovitost poboljšane su ažuriranim plug-in električnim hibridnim pogonskim sklopom, s novim P550e – koji zamjenjuje P510e – koji nudi EV domet do 121 km za brža i opuštenija putovanja, kao i emisije CO2 od 15 g/ km.

Novi električni hibrid P550e sa svojom novom postavom prijenosa pridružuje se širokoj ponudi pogonskih sklopova Range Rover Sporta. U kombinaciji s 3,0-litrenim šestocilindričnim Ingenium benzinskim motorom, električni hibrid proizvodi 550 KS i 800 Nm okretnog momenta.

Poboljšani električni motor i prijenos čine električni hibrid osjetljivijim nego ikad, smanjujući vrijeme potrebno za postizanje 100 km/h za 5,0 sekundi pod čistom električnom energijom. Koristeći oba izvora energije, P550e može ubrzati od 0-100 km/h za 4,9 sekundi, u usporedbi s 5,4 sekunde ranije.

Dodatno, pogonski sklop P530 V8 sada po prvi put koristi tehnologiju blagih hibridnih električnih vozila (MHEV). Sustav MHEV pruža povećanu učinkovitost prikupljanjem energije prikupljene pri usporavanju i kočenju, te poboljšane reakcije jer se pohranjena energija preraspoređuje tijekom ubrzavanja. U kombinaciji s drugim prednostima sustava, uključujući glatkiji rad start/stop funkcionalnosti, ovi atributi donose poboljšanje u emisiji CO2.

Intuitivne nove tehnologije unutrašnjosti

Prekrasno izrađena i reduktivna unutrašnjost Range Rover Sporta također je obogaćena intuitivnim novim tehnologijama. Kombinirajući jednostavno povezivanje i najnoviji zaslon osjetljiv na dodir, Pivi Pro infotainment pruža intuitivno upravljanje svim funkcijama vozila putem elegantnog 13,1-inčnog lebdećeg staklenog zaslona.

Nove bočne trake s klizačima jednostavnim za korištenje za kontrolu glasnoće i klime omogućuju trenutno i precizno upravljanje ključnim funkcijama izravno, bez obzira na prikazan zaslon izbornika, a približno 80 posto zadataka može se izvršiti unutar dva dodira početnog zaslona. Haptička povratna informacija pruža dodatnu razinu taktilnosti i komunikacije s korisnikom.

Integrirani glasovni sustav Amazon Alexa AI i Land Rover sustavi glasovne kontrole pomažu vozačima da zadrže pogled na cesti dok mijenjaju okruženje u kabini. Mogućnost naprednog softvera Over The Air održava Range Rover Sport ažuriranim s najnovijim softverom.

Nova tehnologija Country Road Assist prvi put se pojavljuje na Range Rover Sportu za povećanje udobnosti putnika pri korištenju prilagodljivog tempomata. Inteligentni sustav koristi navigacijske podatke za automatsku prilagodbu ciljane brzine, uzimajući u obzir zavoje na cesti i promjene ograničenja brzine, bez napora ubrzavajući ili usporavajući vozilo u skladu s tim.