Dok se ostali proizvođači svim raspoloživim sredstvima trude potući konkurenciju kako bi prvi predstavili tehnologiju u potpunosti samoupravljivih vozila, u Rolls Royceu otvoreno priznaju kako ih spomenuta tehnologija, trenutno, ne interesira previše
Rolls Royceov direktor za odnose s javnošću, Richard Carter, Road & Tracku je priznao kako njihove super-bogate klijente ne zanimaju tehnološka čudesa. ‘Kažu nam - tehnologija je super, autonomnost bi bila fantastična, al ponudite to u Rolls Royceu kad bude savršeno’, kaže Carter.
Ruku na srce, Rolls Royce zapravo nikad i nije izrađivao automobile koje biste vozili sami, pa nas ovakav stav i ne čudi previše.
‘Svi naši klijenti imaju šofere. Oni imaju garaže kao što mi imamo ormare, za svaku priliku - automobil po mjeri’’, tvrdi prvi čovjek Rolls Roycea - Torsten Müller-Ötvös.
Iz istih razloga u Rolls Royceu ne pomišljaju ni na polovična rješenja po pitanju elektrifikacije game.
Sve ili ništa.
‘Potpuno električan; ne hibrid, plug-in, elektrificiran ili kakav već automobil’ odriješit je Müller-Ötvös. 'Ne želimo međukorake. Čitav karakter električnog pogona - tih s pregršt okretnog momenta, savršeno odgovara imidžu Rolls-Roycea’.
Britanci ipak zaboravljaju da su brojne države i gradovi, u kojima nesumnjivo obitava i njihova klijentela, već nagovijestili skoru zabranu motora s unutarnjim izgaranjem, pa si baš i ne mogu priuštiti ovako indiferentan stav prema budućnosti.
Doduše, ne odmaže im to što su u vlasništvu BMW-a - kompanije koja se ipak nalazi u prvom ešalonu proizvođača koji naporno razvijaju električne automobile i autonomnu tehnologiju.