Kad je nešto stvarno dobro, nemate to potrebu mijenjati, zar ne? U Toyoti se slažu, zato su u posljednjih pola stoljeća samo jednom napravili nasljednika svoje mega luksuzne limuzine Century
Dobro ste pročitali - samo dva automobila u 50 godina.
Prva generacija ove cestovne krstarice pojavila se 1967, a Japanci su je u gotovo neizmijenjenom obliku proizvodili čak 30 godina.
1997. stiže nasljednik, koji je u mirovinu otišao 20 godina kasnije - 2. veljače 2017.
Sada je tu novi model i ne možete ga ne voljeti. Novi Century izgleda toliko retro da ga možemo svrstati u vlastitu kategoriju. Pogledajte samo ta vunena sjedala i čipkaste zavjesice. Pogledajte ih!
Kakva šteta što Japanci ovo čudo izrađuju isključivo za domaće tržište i pokojeg ambasadora u inozemstvu. Da nam se dočepati jednog Centuryja ne bismo iz njega izašli nikad.
U neku ruku Century je kao vaša omiljena sofa na kotačima. Ma kakva sofa - dnevni boravak!
Dugačak je više od pet metara (5.335 mm), širok gotovo dva (1.930 mm), te raspolaže s više od tri metra međuosovinskog razmaka (3.090 mm). Ovo je jedan ogroman automobil.
Unatoč tome što izgleda kao da je stigao iz prošlog stoljeća, Century raspolaže posljednjim krikom tehnologije. Tu je veliki ekran osjetljiv na dodir kojim upravljate klimatizacijom i audio sustavom sačinjenim od čak 20 zvučnika. Vozaču su na raspolaganju i LED svjetla, te svi aktivni sigurnosni elementi koje možete zamisliti, a putnicima pisači stol i svjetlo za čitanje. Genijalno.
Toyota krije tehničke detalje do predstavljanja automobila na salonu u Tokiju početkom iduće godine, no znamo da će Century pogoniti petolitreni V8 benzinac uparen s elektromotorom.
Zvuči gotovo osvježavajuće da kupci Centuryja ne moraju brinuti da će Toyota tako skoro izbaciti nasljednika koji će učiniti da njihov automobil izgleda zastarjelo.
Nastavi li Toyota ovim tempom, iduću generaciju mogu očekivati tek tamo negdje 2037.