Da promjena, odnosno osvježenje koncepta ovakvih priredbi donosi i povratak zainteresiranosti posjetitelja i izlagača dokazuje Tokyo Motor Show 2019 održan prošle jeseni
Izgleda da je sve gotovo s jednim od najpopularnijih salona automobila na svijetu, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung) u Frankfurtu. Loša posjećenost, prevelike cijene za izlagače, nedostatak zanimanja za ovakav tip promocije automobila kod samih proizođača, protesti ekoloških aktivista i okretanje novim načinima predstavljanja noviteta presudio je čak i njemačkom ponosu – Frankfurtu.
Prošlogodišnje izdanje autosalona u Frankfurtu (na Majni), posjetilo je 560.000 posjetitelja, prema navodima VDA-a. To se uspoređuje s brojkom od 810.000 s bienalnog autosalona, koji se svake dvije godine izmjenjuje s onim u Parizu, održanog 2017. usred dizelske krize Volkswagen Grupe i govora o zabranama vožnje u zagađenim europskim gradskim središtima. I već tada vodila se rasprava o tome ima li ova izložba pravi format jer je broj posjetitelja pao s 931.700 u 2015. godini, što je bila najveća posjećenost u posljednjih osam godina.
Sada je izvjesno da će Njemačka udruga autoindustrije (VDA) preseliti ovu izložbu automobila u neki drugi grad za sljedeće izdanje u rujnu 2021. godine. U najužem izboru su ostala tri njemačka grada koja su uvrštena kao potencijalne lokacije: Berlin, Hamburg ili München.
Tako ova izložba automobila u Frankfurtu završava gotovo 70 godina od prvog izdanja održanog u travnju 1951. godine, poslije prethodnih 33 izdanja održanih u Berlinu i Kölnu.
VDA je u izjavi rekla da želi promijeniti format ove priredbe kako bi se fokusirala na mobilnost u pametnim gradovima. Ugovor VDA-e s organizatorom autosalon završio je prošle godine, što je udruzi omogućilo šansu za promjenu mjesta održavanja. Sedam njemačkih gradova predstavilo je svoju koncepciju buduće IAA, uključujući Frankfurt, Hanover, Köln i Stuttgart.
Organizatori pariškog autosalona obećali su 'radikalno redizajnirani događaj' za ovogodišnju emisiju, koja će se održavati od 1. do 11. listopada 2020.
Da promjena, odnosno osvježenje koncepta ovakvih priredbi donosi i povratak zainteresiranosti posjetitelja i izlagača dokazuje Tokyo Motor Show 2019 održan prošle jeseni. Naime, 46. izdanje ovog japanskog autosalona, prema rezultatima koje je objavio organizator priredbe vratio nam je optimizam, a evo i podataka; od 24. listopada pa do zadnjeg dana autosalona 4. studenog ovu izložbu automobila i mnogo, mnogo šire posjetilo je – više od 1,3 milijuna ljudi!