U SIGURNIM RUKAMA

Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF

23.09.2024 u 15:50

Bionic
Reading

Dizajniran je za natjecanje, s 1.2 turbo trocilindričnim motorom snage 212 KS i 5-stupanjskim ručnim mjenjačem s mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Pogon na prednje kotače je idealan za mlade vozače koji počinju s utrkama

Lancia obilježava svoj službeni povratak reliju posebnim testom na poligonu Stellantis u Baloccu. Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa je testirao novi Ypsilon Rally4 HF na jednoj od najprestižnijih staza za razvoj automobila. Smješten u pokrajini Vercelli, u Italiji, kompleks Balocco proteže se preko 80 kilometara staza i predstavlja centar izvrsnosti za testiranje visokih performansi.

'Vidjeti Carlosa Tavaresa kako vozi Ypsilon Rally4 HF bilo je izvanredno,' rekao je Luca Napolitano, izvršni direktor Lancie. 'Motor s turbopunjačem od 212 KS i precizan inženjering automobila rezultat su strasti našeg tima. Ypsilon Rally4 HF kombinira ambiciju s poniznošću, odražavajući našu predanost klasi Rally4, srcu natjecanja. To je tek početak uzbudljivog putovanja. Ostanite s nama od 24. do 25. listopada za više novosti!'

Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco Izvor: Promo fotografije / Autor: Lancia

Lancia se priprema napisati novo poglavlje predstavljanjem Ypsilon Rally4 HF i novog Ypsilona HF, oba službeno predstavljena prošlog svibnja. Lancia Ypsilon Rally4 HF je dizajniran za natjecanje, s 1.2 turbo trocilindričnim motorom koji razvija 212 KS i 5-stupanjskim ručnim mjenjačem s mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Konfiguracija pogona na prednje kotače osigurava agilnost i optimalne performanse, što ga čini idealnim za mlade vozače koji se žele probiti u svijet utrka.

Ypsilon HF je, s druge strane, visokoučinkovita cestovna verzija prvog vozila marke u novoj eri, pokretana 100 posto električnim motorom snage 280 KS. Uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,8 s, Ypsilon HF kombinira iznimne performanse s dizajnom inspiriranim najradikalnijim Lancia vozilima iz prošlosti, sa spuštenom šasijom i proširenim tragom. Ova verzija predstavlja obnovljenu predanost marke proizvodnji snažnih i uzbudljivih automobila koji ujedinjuju održivost i inovaciju.

2025. obilježit će Lanciin povratak u motorsport, s ciljem ponovnog uspostavljanja svoje prisutnosti u suvremenim automobilskim natjecanjima. Uz mješavinu tradicije i inovacije, Lancia gleda u budućnost sa strašću i ambicijom.

Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco
  • Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco
  • Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco
  • Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco
  • Šef Stellantisa Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco
Carlos Tavares za volanom Lancije Ypsilon Rally4 HF na stazi Balocco Izvor: Promo fotografije / Autor: Matteo Teti

Verzije modela Lancia Ypsilon

Trenutačna ponuda Lancia Ypsilon nudi tri varijante skrojene za različite potrebe stila i udobnosti. Nova Lancia Ypsilon, elegantna i svestrana, namijenjena je mlađim kupcima. Nova Lancia Ypsilon LX, s bogatom i potpunom postavom, idealan je izbor za one koji traže maksimalnu opremljenost. Nova Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina, s druge strane, dizajnirana je za one koji traže luksuzno i ​​udobno iskustvo vožnje, s interijerima inspiriranim udobnošću doma.

Sve verzije dostupne su u hibridnoj i električnoj konfiguraciji, nudeći savršenu mješavinu učinkovitosti, performansi i održivosti. Hibridnu verziju pokreće 1.2L motor od 100 KS s 48V tehnologijom, osiguravajući glatku vožnju i, u određenim uvjetima, električnu mobilnost. S druge strane, 100 posto električna verzija nudi domet do 403 km i mogućnosti brzog punjenja za vrhunsko iskustvo vožnje.