Češki proizvođač automobila na slatkim je mukama. Potražnja za njihovim SUV-ovima Kodiaqom i Karoqom toliko premašuje postojeće kapacitete da će Česi morati tražiti pomoć podizvođača izvan matične zemlje
Prvotno su u Mladi Boleslav mislili iskoristiti isključivo neiskorištene kapacitete Volkswagenovih pogona u Njemačkoj, no prema posljednjoj procjeni rasta do 2025., to neće biti dovoljno.
Naime, Škoda očekuje potražnju s dosadašnjih 1,25 milijuna na 2 milijuna vozila. Ni kapaciteti ove godine neće biti dostatni da zadovolje potrošače.
Česi razmišljaju i o izgradnji nove tvornice izvan granica Češke, no zasad se kao među rješenje nameće angažiranje podizvođača poput Magne Steyr u Austriji, odnosno Valmet Automotivea u Finskoj.
Na ovaj način povećava se fleksibilnost proizvođačima bez zadiranja u njihove resurse. Doduše, ovim principom padaju i marže, no Škoda je ionako druga najprofitabilnija kompanija u Volkswagenovoj grupi.
Česi su nedavno prestigli Audi, te trenutno još samo u leđa gledaju Porscheu.