S 1. rujnom na snagu stupa novi standard za mjerenje potrošnje i emisije ispušnih plinova WLTP
Za razliku od dosadašnjeg NEDC-a, koji se provodio na laboratorijskom stolu, WLTP pogonske jedinice automobila i lakih gospodarskih vozila testira u realnijim uvjetima.
Nažalost broj ovih kompleksnih mjerača je ograničen, što stvara gužve i sporije od očekivanog provođenje testova.
Novi automobili bez certificiranih izmjera po WLTP-u neće se moći prodavati od 1. rujna, pa u Volkswagenu strahuju kako bi uvedene mjere mogle uzrokovati kašnjenje isporuke između 200.000 i 250.000 automobila.
Nijemci su već najavili zaustavljanje pojedinih pogona u kolovozu i rujnu, dok će punu proizvodnju zadržati tvornice s certificiranim vozilima.
U Volkswagenu ipak ne vjeruju da će im ovo poremetiti zacrtane planove za ovu godinu. Cilj je nešto veća prodaja od rekordnih 10,7 milijuna automobila iz 2017.