FCA i PSA su u ponedjeljak ponovili kako očekuju da će se spojiti do kraja prvog tromjesečja iduće godine
Fiat Chrysler Automobiles i PSA su predstavili novi logotip Stellantisa, tvrtke koja je proizašla iz planiranog spajanja. Proizvođači automobila rekli su da je logotip daljnji korak ka finalizaciji njihovog posla spajanja u jednu tvrtku.
Tvrtke su se u prosincu dogovorile da će se spojiti u dioničkom ugovoru vrijednom 38 milijardi dolara kako bi se stvorio četvrti najveći svjetski proizvođač automobila, udružujući marke kao što su Fiat, Jeep, Dodge, Ram i Maserati s Peugeotom, Opelom, Citroenom i DS-om.
'Logotip simbolizira bogato nasljeđe tvrtki osnivača Stellantisa i jedinstvene kombinirane snage portfelja nove grupe od 14 osnovnih automobilskih marki, kao i raznolikost profesionalnog porijekla njezinih zaposlenika koji rade u svim regijama', rekli su dvoje proizvođača automobila u zajedničkoj izjavi u ponedjeljak.
FCA i PSA su u srpnju rekli da su odabrali 'Stellantis' kao naziv za spojenu grupu. Rekli su da se odnosi na latinski glagol 'stello', što znači 'osvijetliti zvijezdama'. Imena i logotipi sastavnih marki grupe ostat će nepromijenjeni nakon predviđenog zaključenja sporazuma.