GIMS 2024

Svjetska premijera potpuno novog MG3: Napredan hibridni hatchback B-segmenta s Hybrid+ pogonom

27.02.2024 u 09:46

Bionic
Reading

Benzinski 1,5-litreni motor od 75 kW (102 KS) i električni motor od 100 kW (136 KS), kao i odvojeni generator motor koji omogućuje širok izbor načina rada pogonskog sklopa srce su Hybrid+ pogona. Kombinirana snaga mu je 143 kW (194,5 KS), a potrošnja 4,4 l/100 km i emisije 100 g/ km CO2

MG Motor je na Salonu automobila u Ženevi (GIMS 2024) koji upravo traje, održao globalnu premijeru potpuno novog modela MG3. Radi se o tehnološki naprednom hibridnom hatchbacku B-segmenta, koji nudi kombinaciju performansi, učinkovitosti i profinjenosti.

Po prvi put će MG3 biti dostupan kupcima diljem Europe, budući da je prije bio u ponudi samo u Velikoj Britaniji. Tri specifikacije bit će dostupne u Europi pri lansiranju, a sve će dijeliti potpuno novi pogonski sklop Hybrid+. MG-ov rad na ovom hibridnom sustavu uključuje veću bateriju i snažniji električni motor, postavljajući nove standarde u B-segmentu.

Iako zasad još ne otkriva detalje o razini cijena i točnom datumu dolaska na tržište, ovo su stvari koje smo saznali o potpuno novom MG3.

Hatchback B-segmenta je prostraniji od odlazećeg modela, dok je zadržao kompaktan otisak koji čini MG3 tako popularnim modelom u Ujedinjenom Kraljevstvu, posebno za one koji uglavnom voze gradske rute. Uz visoku razinu unutarnje opreme i prostora – u skladu s najboljima u klasi – MG3 Hybrid+ kupcima nudi i praktičnost i učinkovitost. Vrijednost je dodatno povećana MG-ovim zaštitnim znakom, tvorničkom garancijom od sedam godina/150.000 km koja je uključena kao standard.

Novi MG3 Hybrid+ Izvor: Promo fotografije / Autor: MG Motor Europe

'Sa svim atributima da postane lider u svojoj klasi, potpuno novi MG3 ponudit će kupcima kombinaciju učinkovitosti i performansi s MG-ovim uzbudljivim Hybrid+ pogonskim sklopom,' komentirao je Aiden He, izvršni direktor MG Nordic & Benelux, 'Rafiniraniji, a opet također donoseći MG-ovu filozofiju zabave u vožnji na tržište, MG3 je izvrsno opremljen, kako s vrhunskim značajkama unutrašnjosti tako i sigurnosnim sustavima MG Pilot.'

​ Pogonski sklop Hybrid+

MG-ova Hybrid+ pogonska tehnologija ima svoj debi na potpuno novom MG3 i prvi je konvencionalni hibridni sustav bez priključka ugrađen u model MG. U svojoj jezgri postoji pet ključnih elemenata novog Hybrid+ sustava – motor, prijenos, baterija, električni motor i generator.

Unatoč usredotočenosti na učinkovitost, elektrificirana tehnologija prirodno donosi izvrsne prednosti performansi. MG-ov Hybrid+ pogonski sklop čini MG3 hibridnim modelom B-segmenta s najbržim ubrzanjem u klasi, s vremenom sprinta od 0-100 km/h od 8,0 sekundi. Ubrzanje do brzina na autocesti – od 80-120 km/h – jednako je impresivno, za samo 5,0 sekundi. Krajnja brzina je 170 km/h.

Proizvodeći kombiniranu snagu od 143 kW (194,5 KS), MG3 Hybrid+ omogućuje ekonomične brojke od 4,4 l/100 km i 100 g/ km CO2. Tome pridonosi baterija od 1,83 kWh (napon 350V), koja omogućuje širok domet vožnje samo na električnu energiju – značajno povećavajući učinkovitost.

Potpuno novi MG3 ima 1,5-litreni benzinski motor od 75 kW (102 KS) i električni motor od 100 kW (136 KS), kao i odvojeni generator motor koji omogućuje širok izbor načina rada pogonskog sklopa. Ovo ne samo da daje vodeće rezultate u klasi za hibridni hatchback B-segmenta, već također omogućuje fleksibilnu vožnju bez obzira na okruženje vožnje.

To omogućuje da se MG3 vozi u sljedećim načinima vožnje, svaki automatski odabran od strane Hybrid+ sustava:

  • EV – radi samo na električnu energiju onoliko dugo koliko punjenje dopušta
  • Serijski – Motor prolazi kroz generator, koji pokreće električni motor za pogon
  • Serijski i punjenje – serijska vožnja, plus dopunjavanje baterije pri niskom opterećenju
  • Vožnja i punjenje – Motor pokreće kotače, dok također puni bateriju putem generatora
  • Paralelno – i motor i električni motor pokreću kotače

Četverocilindrični 1,5-litreni benzinski motor Atkinsonovog ciklusa proizvodi 75 kW (102 KS) sa 128 Nm najvećeg okretnog momenta, nudi iznimno visoku termičku učinkovitost od 41 posto. U kombinaciji s električnim motorom od 100 kW (136 KS), Hybrid+ sustav pruža širok raspon snage u cijelom rasponu broja okretaja. Najveći okretni moment samo električnog motora je 250 Nm.

S ugrađenim jačim motorom, velik dio vožnje s velikim opterećenjem – na primjer ubrzavanje – može se izvesti na električni pogon, s benzinskim motorom koji neprimjetno podržava ili preuzima pri većim brzinama.

Motor je povezan s trostupanjskim automatskim mjenjačem, što omogućuje učinkovito i ugodno iskustvo vožnje. Najvažnije je da MG3 nudi osjetljivo ubrzanje, a istovremeno pruža glatko i profinjeno mijenjanje brzina. Pogon je na prednja dva kotača.

Vozači mogu prilagoditi odziv MG3 izborom između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eko način rada kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i pruža nježan odziv na gas za vozače, dok standardni pruža spoj ekonomičnosti i performansi i dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlačeći najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback B-segmenta.

Vozači mogu prilagoditi odziv MG3 izborom između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eko način rada kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i pruža nježan odziv na gas za vozače, dok standardni pruža spoj ekonomičnosti i performansi i dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlačeći najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback B-segmenta.

MG3 svjetska premijera
  • MG3 svjetska premijera
  • MG3 svjetska premijera
  • MG3 svjetska premijera
  • MG3 svjetska premijera
  • MG3 svjetska premijera
    +22
MG3 Hybrid+ Izvor: Promo fotografije / Autor: MG Motor

Dinamično upravljanje i profinjenost

Potpuno novi MG3, prema proizvođaču, nudi dinamično iskustvo vožnje, kao i visoku razinu udobnosti, zahvaljujući zajedničkom radu koji su MG-ovi inženjeri u Europi i Kini uložili, fino podešavajući podvozje i ovjes za različita tržišta.

Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4113 mm, širina 1797 mm, visina 1502 mm, međuosovinski razmak 2570. Težina vozila je 1285 mm.

S kompaktnim proporcijama i agilnim postavom, MG3 nudi profinjenu vožnju, ali zadržava MG-ov etos 'zabave u vožnji' u svojoj srži. Koristi se korištenjem novih komponenti ultra-visoke krutosti u podvozju, dok su elementi ovjesa dizajnirani za smanjenje težine i poboljšanje prianjanja za atletsko upravljanje i udobnu vožnju.

Osim što nudi idealno uravnoteženu postavku između udobnosti i dinamike, djelomično zahvaljujući novom hibridnom pogonskom sklopu sa svojom sposobnošću da kratkotrajno radi na električnu energiju, potpuno novi MG3 također nudi nove vrhunce u profinjenosti i potiskivanju buke. Inženjeri su se usredotočili na nosače motora i ovjesa, materijale koji apsorbiraju zvuk i dizajn mjenjača kako bi smanjili buku, vibracije i oštrinu kako bi pružili vrhunsko iskustvo vožnje.

Vrhunska tehnologija i oprema

Potpuno novi MG3 dolazi s tri specifikacije za europske kupce – Standard, Comfort i Luxury. Svaki od njih je postavljen da izazove druge modele B-segmenta u smislu tehnologije i značajki koje se nude kao standard.

Značajka koja se ističe za kupce je kokpit s dva ekrana. Vozači imaju digitalni zaslon s instrumentima od 7 inča, kao i središnji infotainment sustav od 10,25 inča. Inženjeri MG-a poboljšali su grafiku i odziv za dvostruke plutajuće zaslone, a na središnjoj je konzoli zadržan niz prekidača s klavirskim tipkama kako bi se povećala sigurnost i praktičnost tijekom vožnje.

Satelitska navigacija je standardna, kao i integracija pametnog telefona putem Apple CarPlay/Android Auto. MG iSMART korisnicima MG3 pruža razine povezivosti i značajki koje bi se češće povezivale s premium modelima.

Ostala oprema uključuje klima uređaj, audio sustav sa šest zvučnika s Bluetooth vezom, četiri USB priključka te stražnje parking senzore i kameru. Više razine opreme dodaju presvlake u stilu kože, pristup bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač te kameru od 360 stupnjeva.

MG3 također koristi prednosti najnovijih naprednih sustava pomoći vozaču (ADAS). Povećana sigurnost postiže se tehnologijom MG Pilot, koja uključuje pomoć pri zadržavanju trake sa sustavom upozorenja na napuštanje trake, prilagodljivi tempomat, upozorenje na čeoni sudar i pomoć pri prometnim gužvama.

Nov i suvremen izgled

Nov od temelja, MG3 je i dulji i širi od modela koji zamjenjuje, oslobađajući više unutarnjeg prostora za putnike, kao i nudeći najveći prtljažni prostor (293 l) u klasi hibridnog B-segmenta.

Dizajniran od strane MG-ovog studija u Šangaju, potpuno novi MG3 ima niz stilskih značajki koje kupci mogu izabrati, uključujući aluminijske naplatke, LED prednja svjetla i novu paletu boja.

Dostupno je sedam shema boja za europske kupce: Pebble Black crna, Dover White bijela, Cosmic Silver srebrna, Pastel Yellow žuta, Diamond Red crvena, Hampstead Grey siva, Como Blue plava.