Nove strože norme o emisiji CO2 mogle bi značajno podići cijenu novih automobila u nadolazećem razdoblju, uvjereni su u Volkswagen grupi
Kako bi zadovoljili norme proizvođači će morati pribjegavati korištenju materijala s višom cijenom.
Prvi čovjek prodaje, Christian Dahlheim, Bloombergu je otkrio kako u Volkswagenu koriste različite izvore sirovina kako bi ograničili rast cijena, no kako će biti praktički nemoguće u cijelosti anulirati utjecaj ovog trenda na konačnu cijenu vozila.
Posljednjih mjeseci proizvođačima se nakupilo problema zbog kojih su mnogi već smanjili tržišna očekivanja u aktualnoj godini.
Trgovinske tenzije među vodećim gospodarstvima, kao i izlazak Velike Britanije iz EU, mogli bi izazvati pravi kaos u automobilskoj industriji, a kao da to sve nije dovoljno i Kinesko tržište je po prvi put u više od dvadeset godina zabilježilo pad automobilskog tržišta.
Proizvođači automobila također su primorani sve više novca investirati u zelene tehnologije i napredne autonomne sustave, kao i u razvoj infrastrukture za punjenje električnih vozila.
U Volkswagenu se nadaju kako će u 2019 uspjeti dostići prošlogodišnji rezultat od 10,8 milijuna prodanih vozila.