BAVARSKA KRSTARICA

BMW pokazao novu seriju 7 s 40 posto većim ‘bubrezima’

17.01.2019 u 04:52

Bionic
Reading

Prve fotografije BMW-ove nove serije 7 u opticaju su još od prošlog tjedna, no to nije nagnalo Bavarce da ubrzaju lansiranje svoje najveće limuzine

Redizajnirani automobil značajno je napredovao u svakom pogledu, no gotovo je sigurno da će najviše pozornosti privlačiti novi vizualni potpis prednjeg kraja s (pre)naglašenom rešetkom hladnjaka.

BMW-ov medijski izvještaj ne krije kako su prepoznatljivi ‘bubrezi’ porasli u površini za čak 40 posto u odnosu na prethodnu seriju 7.

Tu je i novo svjetlosno sklopovlje sprijeda i straga, a serija 7 će se, kao i dosad, nuditi u dvije izvedbe - normalnoj i s produženim međuosovinskim razmakom. Obje su od automobila koje zamjenjuju duže 22 mm, dok je širina i visina ostala ista.

Adaptivni ovjes standardan je na svim modelima, dok će uz nadoplatu kupci dobiti i sustav upravljanja stražnjim kotačima.

U BMW-u kažu kako su unaprijedili izolaciju buke u interijeru, a tu je i novi upravljač, te BMW-ov infotainment sustav pokretan posljednjom generacijom operacijskog sustava 7.0.

BMW serija 7
  • BMW serija 7
  • BMW serija 7
  • BMW serija 7
  • BMW serija 7
  • BMW serija 7
    +6
BMW serija 7 Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

Najveća bavarska limuzina dobila je i 4.4-litreni V8 iz serije 8 s 530 KS i 750 Nm, no zvijezda ponude vjerojatno će biti plug-in hibrid 745e koji kombinira rednog šesterocilindričnog benzinca i elektromotor za ukupnu snagu od 394 KS i 600 Nm uz autonomiju isključivo na struju između 54 i 58 kilometra.

Najprestižniji model i dalje pogoni 6.6-litreni V12 benzinac s 585 KS i 850 Nm (s filtrom čestica), što je ovoj krstarici dovoljno za ‘skidanje’ stotke s mjesta u svega 3,8 sekundi te maksimalac od 305 km/h bez limitatora.

Za ljubitelje dizela tu je trolitreni redni šestak s 265 KS i 620 Nm, biturbo verzija istog motora s 320 KS i 680 Nm, te izvedba s četiri turbopunjača koja razvija 400 KS i 768 Nm.

Izvor: Promo fotografije