Luksuzna podmarka južnokorejskog Hyundaija okupila je kremu automobilske industrije i sve to pretočila u kompaktni gradski automobil
Južnokorejski Hyundai Motor Group, baš poput ostalih japanskih proizvođača automobila, ima svoju luksuznu podmarku za sjevernoameričko tržište - Genesis. Iako je u početku Hyundai 2004. napravio luksuzni sedan pod nazivom Hyundai Genesis, tek su jedanaest godina kasnije odlučili da će to ime biti i njihova samostalna marka – Genesis Motor. Da su ozbiljno mislili, govori i činjenica da je upravo Peter Schreyer, njihov šef dizajner, poznat po uspješnoj transformaciji u dizajnerskom pogledu modela Hyundai-Kia.
Gradski električni automobil Genesis Mint dizajnerska je studija prilagođena gustim urbanim sredinama u kojima je prostor od neprocjenjive važnosti, a luksuz još uvijek cijenjen, kažu iz Hyundaijeve premium marke. Koncept električnog automobila s dvoja vrata, prikazan u utorak neposredno prije autosalona u New Yorku, obojan mat zelenom bojom s vanjske strane i opremljen kožom unutar kabine boje konjaka, nalik je minimalističkom ljubavnom gnijezdu.
Posebno je dojmljiv način otvaranja prtljažnog prostora straga: ne otvara se na klasičan način, već škarastim dvostrukim vratima prema gore, no iako se to čini prilično praktičnim, u konačnoj verziji, ako ikada i uđe u proizvodnju, teško će se taj detalj i zadržati. Iz marke kažu da je ovo dodatak urbanom načinu života.
Teoretski, nudi se i baterija visoke gustoće s dometom od 322 km, koja će omogućiti Mintu dinamičan stil vožnje. Genesis smatra da Mint predstavlja globalni napor među njihovim dizajnerskim studijima u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi u nastojanju da zamisle stilski izričaj marke prilagođen manjim dimenzijama vozila. 'Koncept Mint isključuje fizičke dimenzije vozila od njegova pozicioniranja kao premium proizvoda', izjavio je Luc Donckerwolke, glavni dizajner tvrtke Hyundai Motor Group, koji je nekada bio direktor dizajna u Volkswagenovim luksuznim markama Bentleyju, Lamborghiniju i Audiju.
Mint je zasad samo koncept dizajna, a Genesis nije ponudio nikakve pojedinosti o tome može li se uskoro očekivati ulazak u njegovu serijsku proizvodnju.