Niske temperature i mehanički sklopovi nikad nisu bili najbolji prijatelji. Ipak, dovoljno je i malo obzira pa da se vaš automobil i ove zime othrva minusima
Hladnoća, očekivano, najviše šteti motoru kojem je teže postići radnu temperaturu pri niskim temperaturama. Kako biste mu pomogli, koristite manje viskozna ulja jer će puno učinkovitije i brže lubricirati pogonski sklop.
Ne morate nužno ostaviti motor da na mjestu postigne radnu temperaturu, no svakako nemojte značajno podizati obrtaje u vožnji prije nego što se ugrije.
Vozači skloni vožnji na rezervi trebali bi ovu naviku zatomiti u zimskim mjesecima. Kondenziranje vlage unutar spremnika lakše će dovesti do začepljenja sustava za ubrizgavanje goriva, na što su posebno osjetljivi moderni motori.
Održavanjem razine u spremniku iznad polovice, a po mogućnosti i dvije trećine zapremine umanjit ćete mogućnost nastanka ove nepoželjne situacije.
Dežurne službe zimi zasipaju ceste enormnim količinama soli koja potom neminovno završava na praktički svim dijelovima podvozja i karoserije.
Začudo, vozači više pažnje posvećuju čistoći automobila ljeti nego zimi jer je tijekom dužih sunčanih dana prljava karoserija uočljivija, a zimi se čist automobil ionako zaprlja za tren.
U praksi bi trebalo biti obrnuto. Zimi je na cesti mnogo više štetnih nečistoća te se lakše nakupljaju na vozilu. Iz istog bi razloga trebalo češće prati automobil nego ljeti. Naravno, ako vam je u cilju produžiti njegov životni vijek.
Čak i ako nemate mogućnost čestog pranja vozila, utrošite nekoliko kuna tjedno kako biste barem isprali podnicu vozila i unutarnje strane blatobrana i kotača. Vaš automobil i novčanik znat će to cijeniti.
Problem zimi je i kondenziranje vlage u ispušnom sustavu. Jedino rješenje za ovaj problem je nekorištenje vozila na kratkim relacijama.
Sprej za odleđivanje trebao bi vam biti nadohvat ruke, a ne odložen u automobilu, jer će od njega biti malo koristi ako mu ne možete pristupiti.
Staklene površine nemojte strugati od leda dok klimatizacijski sustav bar djelomično ne omekša njihov kontakt. Za to obavezno koristite INA odleđivač stakala - aerosol koji na jednostavan način eliminira probleme s ledom i zamrzavanjem stakla na vozilima. Služi za brzo odleđivanje na automobilskim staklima i drugim zaleđenim površinama. Također usporava i odgađa proces ponovnog zaleđivanja automobilskih stakala te drugih staklenih i metalnih površina. Pri tome koristite za tu aktivnost predviđene alate, a ne kuhinjsku opremu ili kreditne kartice.
Naposljetku, nemojte zaboraviti provjeriti stanje akumulatora te kakvoće rashladne tekućine. Ovu potonju dotočite prema potrebi, a ako vam je akumulator stariji od pet godina, poprilične su šanse da će vam otkazati poslušnost kad najmanje očekujete, pa ne bi bilo loše zamijeniti ga novim.
Car Cosmetx
Inina tradicija u proizvodnji mazivih ulja i masti počela je još davne 1883. godine te možemo reći da INA MAZIVA pripadaju omanjoj skupini najstarijih proizvođača maziva u ovom dijelu Europe. Sa zadovoljstvom možemo naglasiti da ukupan proizvodni asortiman obuhvaća nekoliko stotina vrsta i formulacija proizvoda koji su nastali u istraživačkim laboratorijima i predstavljaju odgovor na zahtjeve tržišta i potrošača. Mnoga Inina maziva ulja i masti, zahvaljujući svojoj kvaliteti, postali su prepoznatljivim znakom Ine na našem, kao i tržištu okolnih zemalja. Ove godine, osim motornih ulja i maziva, INA MAZIVA se ponovno pojavljuju na tržištu s parafinom visoke čistoće, bez mirisa, bijele boje. Parafin BW 50/56 WAX MARK 2 svoju primjenu može pronaći u mnogim djelatnostima, a idealan je za svijeće i lampaše. Osim toga, izašao je novi asortiman INA CarCosmetx s kojom će vaš auto zablistati. U ponudi je sedam proizvoda: sjaj za gume, čistač felgi, odstranjivač insekata, auto šampon, kokpit sprej, pasta za pranje ruku i odleđivač za stakla.