Otkada je prije šest mjeseci ponudila mobilnu aplikaciju 'Redomat', Erste banka bilježi više od 10.000 preuzimanja aplikacije iz Google Playa i AppStorea. Riječ je o aplikaciji za iPhone i Android uređaje, novitetu na hrvatskom tržištu, koja omogućuje odabir broja u redu u željenoj poslovnici, obavijest o mjestu u redu, kao i ugovaranje sastanka sa savjetnikom u Banci. Također, podaci govore da su klijenti Erste banke, koristeći Redomat, gotovo 27.000 puta rezervirali svoje mjesto u redu, i to najčešće u poslovnicama u Čakovcu, Crikvenici, Bjelovaru i Ogulinu gdje se aplikacija najviše koristila, stoji u priopćenju Erste banke
Pokretanjem aplikacije korisnika dočekuje prikaz svih poslovnica u njegovoj blizini na karti. Svaka poslovnica uz sebe nosi i oznaku zauzetosti, odnosno prosječno vrijeme čekanja u poslovnici u posljednjih 30 minuta. Nakon odabira poslovnice, korisnik dobiva informaciju koliko je ljudi trenutno u redu, a nakon što preuzme broj, postoji mogućnost obavještavanja kada je korisnik treći, šesti ili deveti u redu, te konačno, kada dođe na red. Također, aplikacija pruža mogućnost ugovaranja sastanka sa savjetnikom. Nakon odabira željene poslovnice i rezervacije termina, savjetnik će korisnika telefonski kontaktirati te mu potvrditi predloženi termin ili predložiti novi.
Redomat aplikacija rezultat je suradnje Erste banke s tvrtkom Infinum te posebnom jedinicom Erste Groupa - Bee.One, zaduženom za kreiranje inovativnih rješenja te njihove implementacije u bankama, članicama Erste Groupa. Aplikacija se besplatno može preuzeti izravno iz Google Playa ili AppStorea, otvaranjem http://bankarenje.hr/redomat na mobilnom uređaju ili skeniranjem QR koda na promotivnim materijalima Erste banke.