Atlantic Grupa u 2014. ostvarila je prihode od prodaje od 5,1 milijardi kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 2,4 posto. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 440,7 milijuna kuna i porasla je 3,8 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 200 milijuna kuna i predstavlja rast od 2,6 posto
'Iako su 2014. obilježili iznimno teški makro i mikroekonomski uvjeti, primarno smanjena osobna potrošnja, snažna deprecijacija ruskog rublja, elementarne nepogode u regiji te negativna kretanja većine tržišnih kategorija, Atlantic Grupa bilježi prihode i profitabilnost u skladu s najavljenim očekivanjima uz kontinuirano smanjenje zaduženosti. Ponosni smo na ostvareni rezultat, a u 2015. nastavljamo s fokusom na daljnji rast i internacionalizaciju poslovanja, upravljanje operativnim i financijskim rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje financijskim obvezama', istaknuo je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
U poslovanju Atlantic Grupe 2014. obilježili su uspješan početak distribucije Unileverovog asortimana (Knorr, Hellman's, Axe, Rexona, Brut, Signal, Coccolino, Domestos, Cif i mnogi drugi) na tržištu Hrvatske i Slovenije te izgradnja nove tvornice energetskih pločica Multipower iz asortimana sportske i aktivne prehrane u Industrijskom parku Nova Gradiška.
S obzirom na uspješno izvedene radove u predviđenim rokovima, tehnološki tim započeo je s testnim proizvodnjama u pogonu kako bi nakon prvog kvartala 2015. proizvodnja postigla punu funkcionalnost.
Time je dovršen najveći investicijski ciklus u proširenje i razvoj vlastitih proizvodnih kapaciteta u povijesti poslovanja kompanije, ukupne vrijednosti od 10,0 milijuna kuna.
S ciljem daljnje internacionalizacije poslovanja i jačanja brendiranog asortimana, u studenom 2014. Atlantic Grupa potpisala je ugovor o 100-postotnom preuzimanju tvrtke Foodland sa sjedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, u naselju Igroš. Najvažniji dio asortimana Foodlanda pod brendom Bakina tajna obuhvaća delikatesne slane namaze i umake, slatke namaze te prirodne sirupe i sokove od svježeg voća i povrća.
Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u 2014. najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 3,1 posto, Strateško distribucijsko područje Međunarodna tržišta s rastom od 4,8 posto te početak distribucije principala Unilever u Strateškom distribucijskom području Hrvatska i Distribucijskom području Slovenija.
Kava se s 20,1 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 1.026,7 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Promatrano po tržištima, najveći rast od 17,4 posto ostvaren je na tržištu Slovenije koje čini 15,8 posto ukupnih prihoda od prodaje. Tržište Hrvatske je s 25,1 posto udjela najveće u ukupnom prihodu od prodaje i ostvarilo je rast od 6,3 posto.
Na većini ostalih ključnih tržišta Atlantic bilježi pad prodaje. Najveći pad prihoda (-5,8%) dogodio se u Srbiji, a smanjenja je i prodaja na tržištu Rusije i Zajednice Neovisnih Država zbog snažne deprecijacije rublja (efekt od 30 milijuna kuna) i političke nestabilnosti u Ukrajini.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 67,0 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 18,0 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,2 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 8,8 posto.