Njemački izdavač Axel Springer povisio je u srijedu prognozu godišnjih prihoda nakon što je u devetomjesečnom razdoblju zabilježio dvoznamenkasti skok prihoda od oglašavanja
U prvih devet mjeseci ove godine prihodi od oglašavanja poskočili su 16 posto, na 1,48 milijardi eura, poduprti oglasnim rubrikama u tiskanim medijima i digitalnim oglašavanjem na koje otpada 63 posto Springerovih ukupnih prihoda.
Springer izdaje, između ostalog, dnevne listove Bild i Die Welt i časopis Rolling Stone a od prošlog mjeseca prisiljava čitatelje Bilda da prihvate objavu oglasa žele li ga besplatno čitati na Internetu.
Njemačko tržište oglašavanja trebalo bi ove godine porasti dva posto, pri čemu bi prihodi od oglašavanja na Internetu prvi puta trebali premašiti one od oglašavanja u novinama, napominje Reuters.
U Springeru su u srijedu povisili prognozu rasta godišnjih prihoda na pet do sedam posto, s dosada očekivanih dva do pet posto.
'Ove je godine naš prioritet rast. Vidimo veliki potencijal u našim modelima oglasnih rubrika i u novinarskim brendovima u Europi a sve više i u anglofonom svijetu', kazao je u priopćenju izvršni direktor Mathias Doepfner.
U listopadu njemački je izdavač kupio informativnu internetsku stranicu Business Insider a ove su godine pokrenuli i europsko izdanje političkog informativnog portala Politico. U srpnju im je japanska medijska grupa Nikkei za dlaku preotela Finacial Times.