Molson Coors Europe proglasio Beck’speriment agencije Drap i Zagrebačke pivovare najboljom digitalnom kampanjom
Molson Coors Europe, vodeća pivovara u srednjoj Europi, u svibnju je po prvi put održala interno natjecanje za najbolju digitalnu kampanju. Prijavljeno je 19 kampanja iz osam zemalja, a najboljom je proglašena Beck’speriment koju je za Zagrebačku pivovara osmislila agencija Drap. Natjecanje je organizirano s ciljem razmjene iskustava s različitih tržišta, na temelju kojih države mogu učiti jedne od drugih.
“Puno nam znači to što su kolege iz Molson Coors Europe prepoznali Beck'speriment kao dobar primjer oglašavanja i marketinške ideje. Ponosni smo na ovu kampanju koja u zadnje vrijeme niže uspjeh za uspjehom: na Danima komunikacija je osvojila nagradu MIXX za najbolji brandirani sadržaj. Ovakva priznanja pravi su poticaj da nastavimo postavljati nove standarde u digitalnom oglašavanju u pivskoj industriji”, objasnila je Ana Krstulović, marketing manager premium brendova Zagrebačke pivovare.
Zagrebačka pivovara je vodeća pivovara na hrvatskom tržištu čiji asortiman čine brandovi Ožujsko obitelji, Staropramen, Beck's, Stella Artois, Corona Extra, Carling, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Tomislav i Nikšićko pivo. Od 2012. godine članica je Molson Coors Europe, vodeće pivovare u srednjoj Europi te druge druge najveće u Velikoj Britaniji. Molson Coors Europe svom bogatom portfelju ima preko 30 brandova prisutnih na tržištima Češke, Srbije, Rumunjske, Bugarske, Mađarske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Slovačke, Velike Britanije te naravno, Hrvatske.