Švedski lanac trgovina odjećom H&M izvijestio je u srijedu o dvoznamenkastom rastu prihoda u tri mjeseca do kraja kolovoza, najavivši njihov povratak na pretpandemijske razine, izuzev u Aziji i Oceaniji
Prihod švedske kompanije približio se u razdoblju od lipnja do kolovoza razini od 55,6 milijardi švedskih kruna (6,5 milijardi dolara), nakon što se isključe efekti oscilacija valutnih tečajeva, što predstavlja povećanje od 14 posto u odnosu na isto razdoblje u pandemijskoj 2020. godini.
Poslovanje kompanije, kako se navodi u poslovnom izvješću, i dalje pritišću ograničenja uvedena zbog pandemije, posebno u Aziji, gdje su mnoge zemlje ovoga ljeta bilježile porast broja slučajeva koronavirusne zaraze.
Na tržištima izvan Azijee i Oceanije prihodi su se vratili na razinu prije pandemije, ističe poslovodstvo H&M-a.
Napominju da je početkom lipnja oko 180 trgovina još bilo privremeno zatvoreno zbog pandemije, no da se do kraja kolovoza brojka smanjila na stotinjak.
Druge trgovine posluju uz ograničenja, poput skraćenog radnog vremena i ograničenog dopuštenog broja kupaca, uz poštivanje propisanog fizičkog razmaka, dodaju.
Grupa H&M u svijetu broji više od 4.300 trgovina, navodi se, između ostaloga, u priopćenju diva modne industrije.