Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) objavilo je da su u 2012. godini investicije u medijski oglasni prostor pale za više od 150 milijuna kuna, odnosno 10 posto u odnosu na prethodnu godinu ili skoro čak 40 posto u odnosu na zadnju pretkriznu 2008.
U 2012. nastavio se pad potrošnje u tiskanim medijima te u radijskom oglašavanju, a najmanji pad je zabilježen u vanjskom oglašavanju, i to 4 posto. Najveći dio medijskog budžeta od 702 milijuna kuna, tj. 48 posto potrošen je na televizijama, no ovaj volumen je također u padu. Rast je zabilježen samo u oglašavanju na internetu, i to za 8 posto u odnosu na 2011. godinu. Na internetu su najveće investicije u display oglase i search, čak 87 posto.
U 2012. najveći pad ulaganja u oglašavanje, u prosjeku -15 posto zabilježili su telekomunikacijski i bankarski sektor. Pad bilježe i roba široke potrošnje te trgovina, dok je približno 10 posto rasla investicija u farmaceutskom sektoru.
'Trend opadanja investicija u medije nastavlja se već petu godinu zaredom. Razlog tome je kontinuirani pad BDP-a te izostanak gospodarskog oporavka koji se odrazio i na industriju oglašavanja. Prema podacima iz prvih pet mjeseci ove godine negativni trend je i dalje prisutan, no dobra vijest je da je pad usporen. Do kraja godine brojke bi se mogle približiti prošlogodišnjima što bi bio dobar pokazatelj za naredne godine. Može se očekivati da će značajniji rast investicija u oglašavanje uslijediti tek nakon početka gospodarskog oporavka. Ohrabruju brojke iz EU-a gdje su ulaganja u marketinške aktivnosti u rastu', izjavila je Rajna Cuculić, članica Uprave HURA-e.