Novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos
Time je potvrđeno da je kampanja koja je od prvoga dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima.
Uz jačanje pozicije jednog od najpopularnijih domaćih brendova, istraživanje koje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku ispitanika potvrdilo je da je popularni Čokolino dominantno omiljeni brend kojega čak 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale brendove dostupne na tržištu, dok ga istodobno odabire gotovo polovica, 47 posto, ispitanih potrošača.
Kampanja je također dodatno utjecala na opći dojam i pozitivnu percepciju, ali i naklonost javnosti prema ovom popularnom brendu, slijedom čega je trećina ispitanika izrazila dodatni poticaj za kupnju i konzumaciju Čokolina.
Tako su se za hrvatsku najveću prehrambenu kompaniju Podravku i kreativnu agenciju McCan pokazali uspješnim novi način pozicioniranja ovoga brenda, kao i hrabar odabir kreativnog marketinškog pristupa i suradnja s jednim od najplodnijih hrvatskih skladatelja Tončijem Huljićem u ulozi nositelja komunikacije.
Upravo je Huljića kao novog promotora, koji u TV spotu okuplja sve generacije jedne obitelji oko obroka koji spaja velike i male, čak 70 posto ispitanika ocijenilo kao sjajnu poveznicu s brendom Čokolino, dok je gotovo polovica ispitanika kampanju opisala jedinstvenom, drugačijom i ugodnom za gledanje.
„Jedan od naših najpoznatijih proizvoda odavno je prerastao kategoriju dječje hrane i postao je omiljeni obrok svih generacija. Pozorno slušamo želje naših potrošača temeljem kojih su i nastali Čokolino Fit, Plus, White, Protein i novi, posebno tražen, Gluten free. Naravno, ovaj je iskorak tražio inovativnu i drugačiju komunikaciju koja će privući pažnju i pokazati sve ekstenzije Čokolina. Zbog toga smo za jedan od naših omiljenih proizvoda odlučili ponuditi potpuno drugačiju, inovativnu i vedru kampanju. Drago nam je da su i rezultati istraživanja agencije Ipsos, kao i prodajni rezultati, pokazali da je nova kampanja, koja je u brojnim komentarima zaživjela i izvan okvira same kampanje, u tome u potpunosti i uspjela.“, istaknula je direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Upravo su različite generacije okupljene u kampanji uspješno osnažile prepoznatljivost različitih okusa Čokolina među korisnicima, ali i među onima koji do sada nisu u većoj mjeri konzumirali Čokolino.
Zanimljivo je da pritom čak 64 posto ispitanika prepoznaje dvije ekstenzije, Čokolino Plus i Čokolino Fit, dok je više od polovice dosadašnjih nekorisnika, 53 posto, upravo kroz ovu kampanju koja ga je pozicionirala na tržištu i upoznao Čokolino Gluten Free.