Međunarodni maloprodajni lanac JYSK prošle je godine u Hrvatskoj ostvario promet veći od 490 milijuna kuna, što je za 18,1 posto više u odnosu na godinu ranije, obavili su u srijedu iz JYSK-a.
Country menadžerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju Vesna Kukić Lončarić istaknula je da je 2018. najbolja godina do sada za JYSK Hrvatsku. Snažan rast koji bilježe već četvrtu godinu za redom rezultat je ulaganja u edukaciju djelatnika, izjavila je.
JYSK je u srijedu u zagrebačkom Arena Parku otvorio vrata svoje nove trgovine, u potpunosti opremljene novim konceptom uređenja trgovina. Riječ je o najnovijem konceptu 3.0 kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine, ističu iz te tvrtke.
Osim boljeg načina izlaganja proizvoda, naglasak je i na boljem osvjetljenju, ljepšim nosivim elementima, drvenim podovima i većoj preglednosti trgovine, izjavio je član Uprave – Retail, JYSK Nordic Mikael Nielsen.
U priopćenju se navodi i kako se promet JYSK-a Nordic povećao za 10 posto te je u 2018. godini iznosio 16,1 milijardu kuna, dok je broj kupaca porastao za 6,7 milijuna. Ti rezultati, kako ističu, omogućili su JYSK-u da dalje širi svoje poslovanje i na druga, europska i svjetska tržišta od kojih je prvo u planu tržište Rusije.
Prošle financijske godine otvorili su 82 nove trgovine, a početkom travnja svoju prvu trgovinu u Irskoj gdje je u planu otvaranje još 15 trgovina.